Hakutulokset

  1. H

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Täällä heiluttelee mukaan vastikään plussannut :wave: Ikää on 36v. LA 21.1.2015 (varmistunee/ tarkentunee ultrassa) ja kyseessä neljäs lapsi.
  2. H

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Mä en oo vielä päässy siihen facebookin ryhmään... :'( Ootteko te kaikki muut jo siellä? Mäkin haluun päästä... Oon laittanu tiizille yvtä toissapäivänä...
  3. H

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Mulla ei oo ollu tässä alkuraskaudessa kylmä, vaan ihan törkeän kuuma!!! Edellisissä raskauksissa palelsi ihan hurjasti, paitsi loppuraskaudessa.
  4. H

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Meillä siis tämä (toivottavasti tammikuussa syntyvä lapsi) on minulle neljäs ja miehelle kolmas. Meillä siis uusperhe. Miehellä ed. suhteesta tytär 8v ja minulla kaksi tyttöä edellisestä liitosta. 10v ja 12v. Ensimmäinen yhteinen lapsemme on 10kk vanha poika. Itse täytän elokuussa 37v ja mies...
  5. H

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Mahtuuko vielä joukkoon? Plussattu on. Pariinkin testiin :D Ja LA näyttäisi laskurin mukaan olevan 21.1.2015 Haluaisin myös liittyä siihen facebook- ryhmään! :-) Laitan tiiz sulle yvtä! :-)
  6. H

    Kuinka pitkälle exät on valmiita menemään?

    Kannattaa myös tutustua vieraannuttamiseen. Monet ex- puolisot 'harrastavat' ko. lajia.
  7. H

    Mikäs toi facebookin kirahvi-juttu on?

    Jaloviinapullon?
  8. H

    Joko on talvirenkaat alla?

    Jep. Eilen mies vaihtoi. Se talvi kun aina yllättää autoilijat, varsinkin täällä e-suomessa... Nyt aateltiin, että yllätetään me talvi... :p
  9. H

    Onko vastuutonta juoda 3 siideriä jos lapsi on kotona..

    Siis ihanko todella mielestäsi on ok, jos ottaa vaikka pari sikspäkkiä illalla kun lapsi on 10v? Sen ikäinenkin on lapsi, eikä sen ikäisestäkään varmasti tunnu kivalta nähdä humalassa toikkaroivaa vanhempaa. Sillä tasan tarkkaan parista sikspäkistä jo jonkin verran askel horjahtaa ja puhe...
  10. H

    nyt kaivattaisiin lohdullisia vertaistuki-tarinoita pieleen menneistä tarha/koulu-kuvauksista

    Mä aivan tahallani mutristin suutani 8v kuvassa kun kaikki ympärillä höselsi että hymyile, hymyile! :kieh:
  11. H

    nyt kaivattaisiin lohdullisia vertaistuki-tarinoita pieleen menneistä tarha/koulu-kuvauksista

    Epäonnistuneiden päiväkotikuvausten uhrit- ryhmä....
  12. H

    nyt kaivattaisiin lohdullisia vertaistuki-tarinoita pieleen menneistä tarha/koulu-kuvauksista

    Niin siis ajetaanko tässä takaa sitä, että kuinka ne tarhan tädit eivät juuri sinun prinsessaasi laittaneet kuvausta varten kuosiin. Tiedätkö, että jokaisella vanhemmalla on jotain toiveita juuri kuvauspäivänä... Hiukset pitää olla juuri tietyllä tavalla, vaatteet pitäisi vaihtaa ja sitten...
  13. H

    Kirjotetaan jotain murteella ja arvuutella mistä päin ollaan

    Jostaen päen savvoo out kotosi, vuan on joetahhii sanoja joeta minä huastan erj tavalla... Oeskoon tuota sitten jottaen paekkakunnallisia erroovuuhtia... Suattaa olla vuan suattaa olla olematahhii...
  14. H

    Kumpi on vaarallisempi? Koira lapselle vai lapsi koiralle?

    Joo eihän meitinkään sileäkarvanen noutaja välittäny vaikka yritti kiivetä selkään ratsastamaan tai sitten könytä päällä ku koira makas, mutta kun niin ei vaan saa tehdä. Siitä otettiin justiinsa pois. Ja kun ei läapsi välttämättä tajua, että kaikkien koirien kanssa ei voikaan samalla tavalla tehdä.
  15. H

    Kumpi on vaarallisempi? Koira lapselle vai lapsi koiralle?

    Kyllä oon sitä mieltä, että (suurin) osa koiran tekemistä puraisuista ja näykkäisyistä johtuu lapsesta, joka käsittelee tai jonka annetaan käsitellä koiraa väärin. Joko vahingossa tai tietoisesti. Vanhempien vastuu on valvoa koiraa ja lasta jotka ovat samassa tilassa keskenään. Usein kuulee...
  16. H

    G:Tekisitkö työksesi lehtien puhelinmyyntityötä jos muuta ei olisi?

    Jos ei muuta olisi ja jotain olisi PAKKO tehdä niin kyllä kai sitä sit olis tehtävä. Etsisin kyllä samalla jotain muuta duunia...
  17. H

    Siis voi vi**u tätä soija-juttua nyt, siis!?!?!?

    Enpäs ole koskaan moisesta kuullut... Vanhanakin viisastuu... :O Tosin kauhean usein ei tuu soijatuotteita edes käytettyä...

Yhteistyössä