Hakutulokset

  1. cabi777

    LittlePetShop joulukalenterit Vantaan Stockan Outletissa vain 5 euroa!

    olis kelvannut meille vaan on liian kaukana että olisin tänään päässyt hakemaan :/
  2. cabi777

    laulunsanat hukassa, apuja tarvitaan

    nostan jospa jollain nyt olisi suomalaiset sanat tiedossa :D
  3. cabi777

    Poika ja yömekko

    meidän kuopus on tykännyt nukkua isin t-paidalla, on ihan kuin yömekko.
  4. cabi777

    Meidän neiti on tänään neljä vee!!!

    huisin paljon onnea typylle :heart: meinasin just laittaa sulle tekstaria mutta ajattelin että nukutte vielä :D
  5. cabi777

    Reissuaamiainen

    tarttee kokeilla jotain tuommoista huomenna. tänään mennään vielä vesipullon kanssa töihin. tulee vaan jossain välissä hölmö olo jos ei jotain syö kun pituutta työpäivälle kuitenkin tulee kiitettävästi.
  6. cabi777

    Reissuaamiainen

    änkeydyn samaan ketjuun ja kysynkin että mitä voisin ottaa töihin (autoon) yöksi evästä? teen nyt yötyötä ja ei tule syötyä kaffiloissa kun ei lompakko anna periksi. viikon verran olen pärjännyt terveellisesti purkalla yhdellä namipussilla ja kahdella jäätelöllä sekä vedellä.
  7. cabi777

    käytiin suomenlinnassa ja vieläkin on..

    Nyt vastaa kuvaaja itse eli Cabin mies: Juridisesti kyllä,moraalisesti hieman kyseenalaista. Ukolta kysytty lupa ja muutenkin koska hän julkisella paikalla esiintyy ja ei erikseen sitä kiellä niin se on sallittu. Mitä tulee tarhajuhlien kuvaamiseen niin myöskin julkisen paikka ja kukaan ei...
  8. cabi777

    käytiin suomenlinnassa ja vieläkin on..

    ..jalat kipeänä :) siis tiistaina siellä oltiin koko perheen voimin ja mukavaa oli :) lapset tykkäs koluta paikkoja siellä ja kiivetä joka paikkaan. mies otti kuvia ja minä nautin yhdessä olosta hurjasti. kuvia löytyy täältä: http://timoniemi.kuvat.fi/kuvat/
  9. cabi777

    pojan muodonmuutos

    eka ei olisi halunnut mutta halusi loppujen lopuksi itse parturiin. siistimpi ja helpompi tuo on hikikallelle.
  10. cabi777

    pojan muodonmuutos

    lääkärin sanoin roteva ja isäänsä tullut. harteikas kaveri.
  11. cabi777

    pojan muodonmuutos

    http://timoniemi.kuvat.fi/kuvat/Muodonmuutos/ ja muita kuvia http://timoniemi.kuvat.fi/kuvat/ =)
  12. cabi777

    kamala posti tuli tänään!

    mun mielestä tarhasta tuli lappu eskarin hakemisesta. kaupungin sivuilta löytyy tietoa ja lahdissä on ilmoitus kun eskariin haku alkaa. ainakin helsingissä näin.
  13. cabi777

    kamala posti tuli tänään!

    KYRSÄ: itketään yhdessä syksyllä :'( Enkeli vai Piru: ei kaada mutta heiluttaa :D Äitti-83: millä siitä selviää ettei pieni ole enään niiiiiin pieni?
  14. cabi777

    kamala posti tuli tänään!

    yritän mutta tuntuu kamalalle että nyt jo kouluun :snotty:
  15. cabi777

    kamala posti tuli tänään!

    kuopuksen nimellä varustettu iso kuori jossa lukee TERVETULOA KOULUUN! mä en kyl ala ku ei mun pieni voi vielä syksyllä kouluun mennä :ashamed: :'(
  16. cabi777

    Tämä vuoden toiseksi viimeistä huomenta! :D

    huomenta, kohta kuopus ylös ja päiväkotiin :/ ite menen töihin menee se loma näinkin :D
  17. cabi777

    Huonoimmat lahjat jotka jopa harmittavat

    minkälainen ikean astiasarja?
  18. cabi777

    miten ihminen ei osaa päättää..

    meillä on mennyt muutenkin tarhasta haut sillein että kumpi kerkeää eka niin ottaa kaikki :D olisi se varmaan kuopuksellekkin kivempi olla tossa naapurissa =)
  19. cabi777

    miten ihminen ei osaa päättää..

    koupuksen asiasta että viedäkkö varatarhaan huomenna mikä on pojulle tuttu vai antaako pojun nukkua pidempään jolloin mun pikkuveli ja isommat lapset voisi antaa aamupalan kotona kun heräävät ja viedä naapurirappuun hoitoon? naapuri itse sanoi että mieti ja laita viestiä aamulla.. isommat...

Yhteistyössä