Hakutulokset

  1. tuplis2

    kuinka paljon glögiä ja pipareita tarvitaan

    jos vieraita pikkujouluissa 43 lasta joista 9 on 0-1v ja 26 aikuista? Voisko joku kertoa siis noin lukeman vaikka? Lauantaina monikkojen pikkujoulut ja mun pitäis hommata noi piparit ja glögit sinne
  2. tuplis2

    Mitä esittää palkkatoivomuksena

    Työnä 7kk vanhojen kaksosten hoitamista, kodinhoitoa ja ruoanlaittoa, työviikko 40h, 8-16.00 työaika, lasten omassa kodissa, lasten äiti on paikalla hoitopäivän aikana toisinaan. Työn kesto 3-6kk. Olen tällä hetkellä työttömyyskorvauksella, kelan maksamalla, kaksi lasta eli käteen jää noin...
  3. tuplis2

    Sarvikuono

    Onko kellään aikuisella ja auttaako tukkoiseen oloon? Miten meni eka kerta, menikö väärään paikkaan sitä suolavettä, meinasin tänään kokeilla kun saunaan ollaan menossa. Sairaanhoitaja suositteli mulle tota laitetta ja tänään sit ostin ja hain merisuolaa
  4. tuplis2

    Vitsi kun tulee ihana joulu, siis kaikkea muuta kylläkin

    Avioero, mies ei ole maksanut elatusmaksuja. Ja laskuja on sellasia joihin miehen pitäisi osallistua vielä kerran, esim sähkölaskusta tuli tasauslasku ja mies asui tässä silloin vielä ja on siis suurimman sähkömäärän käyttänyt, mä en tajua miten jotkut luulee, että yh:n elämä on helppoa, sitä se...
  5. tuplis2

    Jos olette eroamassa tai kun avioero on selvä

    pidättekö sormuksen sormessa vai otatteko kokonaan pois vai vaihdatteko toiseen sormeen? Itselläni tilanne seuraava, mies ilmoitti että haluaa erota ja vei avioerohakemuksen eteenpäin, nyt hänellä on oma kämppä minne muuttaa puolen kuun paikkeilla. Mies oli ottanut sormuksen jo heti pois, minä...
  6. tuplis2

    Minkäkokoisia 4kk tyttöjä/poikia?

    Tyttö 4kk, 62,5cm ja 7150g
  7. tuplis2

    Lahtelaisia kunnallisia perhepäivähoitajia paikalla

    Työkkäristä mulle ehdottivat et jos alkaisin perhepäivähoitajaksi, jota olen itsekin makustellut pidemmän aikaa. Mutta paljon yhdestä lapsesta on palkka kk? Entä toisesta? Mietin, että onko se kannattavaa taloudellisesti, tosin rakastan lapsia yli kaiken joten tavallaan rahalla ei merkitystä...
  8. tuplis2

    Miten kertoa 9v tulevasta, eli kuukautisista jne.?

    Itselläni menkat alkoi 10v, tyttäreni täyttää tänä vuonna 10v, miten puhuisin hänelle kuukautisista? Tyttäreni on adhd, ja kovin huono keskittymään mihinkään, miten saisin hänet ymmärtämään mitä tuleman pitää?
  9. tuplis2

    Sikapiikki

    Onko muita jotka ei aio ottaa kys. piikkiä? Minä en ota, lapseni on sen saanut, toinen oli tosi kipeä toisella ei mitään.
  10. tuplis2

    Putket jäässä

    Ei siinä mitään, jos olis vanha talo ja sillai, mut oikeesti talo valmistunu 3/2009, oikeesti ei tuu kylmää vettä ollenkaan eikä pöntöstä tule vettä lainkaan.
  11. tuplis2

    Synttärilahja 11v tytölle ja joululahja 5v pojalle

    Mitä synttärilahjaksi 11v täyttävälle kummitytölle, jonka kehitys hieman alle 11v, eli ei meikkejä tai vastaavia juttuja? Entä joululahjaksi 5v kummipojalle?
  12. tuplis2

    Kanasuikaleita ja mitä muuta

    Eli ei riisiä, kun sitä tulee jo korvista. Vinkkejä mitä tänään syötäis perheen kanssa, kanasuikaleita ja siis mitä niitten kanssa tekis
  13. tuplis2

    tyttökissa 1v ja poikakissa ihan vauveli

    kuinka tulevat toimeen? Meillä on siis juuri 1v täyttänyt tyttökissa ja nyt mieheni lähti hakemaan meille luovutusikäistä poikakissavauvelia, kuinka tulevat toimeen? Tyttökissamme tulee toimeen ainakin naapurin 3poikakissan kanssa ovat jo paljon vanhempia, mutta on siellä poikien kanssa kuin...
  14. tuplis2

    Mieheni on sairaalassa

    Tätä epätietoisuutta, mieheni on sairastanut viime tiistaista asti, niskakipu ja korkea kuume nousi sen jälkeen. Kaupunginsairaalassa kävi sunnuntaina päivällä ekan kerran ja sai diagnoosiksi (ilman mitään kokeita) hengitysteiden infektio... siis hetkinen MITÄ? Miehellä on niskat jumissa ja...
  15. tuplis2

    Outoa

    Outoa, olen kirjautunut sisään, koska nimeni näkyy ja teksti kirjaudu ulos, mutta silti en pääse katsomaan yksityisviestejäni, enkä lisäämään myydään juttuja. Olen nyt kirjautunut 4 kerta sisään, aina sama juttu.
  16. tuplis2

    Päijät-Hämäläiset

    Metsänkankaan koulun juhlasalissa 23.5. klo 9-13 kirpputori Paikalla reilusti myyjiä
  17. tuplis2

    Mitä mieltä

    pojalle Minnen sänky, väri musta ja tytölle minnen valkoinen? Alkaa meinaan ideat olla lopussa minkälaiset sängyt lapsien huoneisiin. Oltiin meinattu niitä parvisänkyjä, mutta nyt totesimme ettei ne mahdukaan huoneisiin, kun pituutta saa max olla sen 2m pitkä, joten tuo parvisänky ei nyt...
  18. tuplis2

    Kännykkä p....le

    Siis mulla on Nokian läppäpuhelin, en nyt muista numeroa, mutta ongelma on siis sellainen, että puhelin lähettelee itsestään tesktareita, vaikka on siis läppä kiinni ja puh taskussa/laukussa/jopa pöydällä. Eilen sain puhelimeni itse teosta kiinni, mulla oli puhelin taskussa ja ukko vieressä...
  19. tuplis2

    Asumisoikeusasunto vapautuu 1.-3.4.09

    Asunnon koko 78m2 3h,k,s,khh, katettu terassi sekä isot pihat molemmin puolin. Kylmä varasto. Tämä asunto Päijät-Hämeessä Lahdessa, avaran kohde. Talo on paritalo. Asomaksu 10828e vakuus 2kk vuokra 1254e Laita yksäriä jos kiinnostaa, tulla katsomaan, olet vailla asuntoa. Tien...
  20. tuplis2

    Pörröpää

    Saiko kenenkään lapsi joululahjaksi PÖRRÖPÄÄTÄ? Aika hauska tyyppi, mut meidän neit ei taida sitä kovin hyvin hoitaa, koska ei muuta tee kun pudottelee jatkuvasti vauvaansa ja mölisee. Ei olla saatu sitä tanssimaan kertaakaan

Yhteistyössä