Hakutulokset

  1. T

    Äitiyden aktoriteettini on murentunut

    Siitä sitten leipomopuuhiin vielä jotta poijaat saavat leipee. Eihän sitä nyt äidille joka kerta tarttee ilmottaa yökylästä, se riittää kun on joskus muutama kuukausi sitten kysytty voiko tulla.
  2. T

    Huh mikä palaveri takana

    Tulee vähän myöhässä tämä vastaus, mutta mun ongelma on selkä ja siellä välilevy nelosen ja vitosen välissä, tilanne oli vuosi sitten niin paha etten voinut edes kävellä ja nyt on kuntoutettu keskussairaalan laskuun ja kuntoutus jatkuu. Vuosia valittanut kuinka mulla on rangassa vikaa ja aina...
  3. T

    Huh mikä palaveri takana

    Työterveyshoitaja, joka oli mukana palaverissa, sanoikin jotta tule sitten sairaslomaa hakemaan jos et jaksa, itseäni en saa kuitenkaan laittaa likoon viimeistä voimanripettä myöten. Hyvä kun joku seisoo mun takana ja se on muuten hyvä fiilis, ei ole niin yksinäinen olo.
  4. T

    Huh mikä palaveri takana

    Niin kohta me mummojen kanssa kuljemme rinnakkain tuolla raitilla, eri väristen rollaattoriemme kanssa ;)
  5. T

    Huh mikä palaveri takana

    Kodinhoitajana tällä hetkellä, joten siis fyysisten seikkojen takia ei oikein pystyisi. Opinnot sosionomiksi on kuitenkin jo kovasti pitkällä :)
  6. T

    Huh mikä palaveri takana

    Kokoonnuttiin nyt isolla porukalla työpaikalla ja mietittiin miten mun työni suunnitellaan jatkossa kun lääkäri ei ollut mitenkään myönteinen vanhaan palaamisen suhteen. No siinä isot pomot ja minä mietittiin ja puhuttiin ja taas puhuttiin. Mihinkään tulokseen ei päästy nyt, mutta kenties tässä...
  7. T

    Mikä oli tai minkä haluisit häävalssiksi/tanssiksi?

    Minä rakastan sua ja meillä sen esitti myös silloin juuri kruunattu iskelmätähti.
  8. T

    Ennustusta

    Minä olen-73. mies -72. ja lapset 01 ja 02. Naimisissa hiukset pääsääntöisesti vaaleat (on niin sekaväriset) Työpaikka, tuleeko se muuttumaan ja millä aikavälillä noin...
  9. T

    aikuisopiskelijat, lähihoitajaopisk. tai muut!!!

    Se mitä olet aikaisemmin suorittanut lähihoitajatutkinnosta riippuu myös siitä milloin olet ne suorittanut, niissä on jonkinlainen vanhenemisaika ja se ei ole montakaan vuotta. Tuohon tulopuoleen saat vastauksen KELA:sta varmaan kun kysyt sieltä.
  10. T

    Nyt pamahtelee meilläkin

    Ihan kuin pyssyllä olisi ammuttu kaksi laukausta..... Kuulostellaan jos poliisit kohta pillit vinkuen menevät...
  11. T

    aikuisopiskelijat, lähihoitajaopisk. tai muut!!!

    Jos olet nyt vakituisessa työssä voit anoa opintovapaata ja jos sinulla täyttyy aikuiskoulutustukeen oikeuttavat ehdot voit anoa koulutusrahastolta tukea joka on suurempi kuin opintotuki, mutta tulee vaan ns. tienatuilta sekä ennakkoon lasketuilta työvuosilta. Opintukea saat sitten jos et...
  12. T

    aikuisopiskelijat, lähihoitajaopisk. tai muut!!!

    Voi olla että luetaan hyväksi, mutta voi olla että ei. Lääkelaskut joudut ainakin suorittamaan. Onko sulla ylioppilastutkintoa pohjalla? Sillä saa hyvitystä ns. yleissivistävistä aineista (sai joskus kun minä opiskelin -90 luvun puolella). Vanhenemisesta en tiedä, mutta kun koulu alkaa niin...
  13. T

    Koska tämä tuska ja ahdistus loppuu?

    Saman kokenut, mutta hyvän ystäväni vauva menehtyi 5kk:n iässä. Jos olette tuttavia niin että tiedätte toisenne hyvin ei mielestäni ole mitenkään tungettelevaa esittää osanottonsa ja sanoa elävänsä myötä heidän surussaan ja jos ikinä tarvitsee keskustella jostain olet siihen valmis (jos siis...
  14. T

    Ylpeä äiti täällä

    Teillä pääsee sitten noinkin nuori jo uimakouluun. Olisin meidän 4,5 v:nkin laittanut mutta sanoivat että raja on se 5 v. eivätkä ota häntä. Onnea teillekin saavutuksesta!
  15. T

    Ylpeä äiti täällä

    että sitä koiraa opetellaan uimaan kuten kroolia eli otetaan välillä happea muuten naama on vedessä koko ajan. Myyrä uinnin on oltava muuta kuin koiraa koska koiraa uivat edellä mainitulla tyylillä. Ei varmaan mitenkään tarpeellinen se myyräuinti koska eivät sitä opettaneetkaan.
  16. T

    Ylpeä äiti täällä

    Neiti 6v. suoritti alkeisuimakoulun tänään ja ihan huippupistein eli sai sen merenneidon sekä luvan osallistua jatkouimakouluun. Tietääkö muuten kukaan mitä on myyräuinti? Semmoinenkin uinnin laji on, sitä ei vaan neiti ollut uinut ollenkaan kun ei oltu opeteltu.
  17. T

    Moi!!!

    Terve terve vaikken itse olekaan.... Onneksi tänne ei tarvitse käyttää ääntään fyysisesti...
  18. T

    Kuka kävi varastamassa mun ääneni????

    Siis jumankekka, mulla lähti taas ääni. Viimeksi lähti viime syksynä ollen kadoksissa kaksi viikkkoa. Kuinkahan kauan on tällä kertaa kadoksissa. Ja ei mulla olekaan sitten mitään muita oireita ns. flunssasta, ääni vaan lähti tiehensä :/
  19. T

    Mun "vauvani" jäi auton alle

    Onneksi ei käynyt pahemmin. :hug:
  20. T

    Jänskättää tuon ukon puolesta

    Ompi tuonne pohjanmaan suuntaan ajelemassa ja auton ruppana on ruvennu kenkkuilemaan ja minä täällä nyt jännittelen syttyykö se auto tuleen (kauhukuva kun nähnyt auton syttyvän tuleen kesken ajon) vai pääseekö se ukkokulta perille turvallisesti

Yhteistyössä