Hakutulokset

  1. Snapsikäsi Edward

    Kolme ensimmäistä sanaa, jotka löydät

    Ei; ei ole möröjä tms pelotuksia linkin takana sitten. Mitkä ovat ne kolme ensimmäistä sanaa, jotka löydät tästä ? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/207517_10150198893086834_574781833_8274633_1854897_n.jpg Omat: Crush - fool - naked Ja juu, en tiiä mikä merkitys...
  2. Snapsikäsi Edward

    APUJA!!! Kotikonstit/Ensiapu järkyttävään yhtäkkiseen hammassärkyyn!

    Meillä isännällä autto se pysty asento, sekä kylmä vesi suussa. Tokikaan siinä ei pystynyt nukkumaan.
  3. Snapsikäsi Edward

    Hupia

    Mietippä, ihan ovat viattomia hakuja nuo. Esmes lasta voi kiinnostaa, minkänäköinen on norppa, ja se mikä sieltä ensin tulee, ei tod. ole norppa. Saati sitten Nipsu, muumien nipsu.- Onko se se oikea Nipsu joka siellä paljain persein pönöttää? Eiköhän nämä mene vähän varoituksena äiskille ja...
  4. Snapsikäsi Edward

    Hupia

    Kuvahaku ja norppa. Samaten kuvahaulla nipsu
  5. Snapsikäsi Edward

    Mitä ajattelette siitä kun nainen elää naisen kanssa

    No en sitten mitään, jokaisella on oikeus olla onnellinen=)
  6. Snapsikäsi Edward

    Minkärotuisia koiria

    Meillä kultainen noutaja ja kaksi whippettiä. Lapset nyt 12v JA 8v.
  7. Snapsikäsi Edward

    Kiristääkö opetteja?

    Minä tiiän, että luokaltansa pääsee, sama se sille todistukselle on. Ketuttaa vain tuommonen kiristäminen.
  8. Snapsikäsi Edward

    Kiristääkö opetteja?

    Ainakin rehtori meinasi, että kyllä todistuksensa saa, kirjat voi korvata, koulu lähettää laskun. Kirjoja on etitty kotoa joka jumalan paikasta, ei löydy, kavereilla ei ole. Minen keksi muuta, kun että ovat siellä koulussa jossain toisessa luokassa pulpetissa, jossain. Kyseessä 5...
  9. Snapsikäsi Edward

    Kiristääkö opetteja?

    Muttakun samaa viestiä tuli minulle henkilökohtaisesti tekstiviestinä, ei ole kyse vain lapsen puheista
  10. Snapsikäsi Edward

    Kiristääkö opetteja?

    Ei voi ymmärtää väärin, kun viestiä tuli myös minulle henkilökohtaisesti
  11. Snapsikäsi Edward

    Kiristääkö opetteja?

    Lapsella on hukassa kaksi kappaletta koulukirjoja, jotka pitäisi palauttaa koululle. Kämppä myllätty ympäri, ei löydy. Opettaja sanoo, sekä minulle, että lapselle, että jos kirjoja ei ala löytymään, ei lapsi saa huomenna todistusta. Ok, pitäähän ne kirjat palauttaa, mutta jos ei löydy, ja...
  12. Snapsikäsi Edward

    vielä 5 viestiä, niin olen saavuttannut uuden tason tässä kaksplussan taruakin ihmeellisemmässä maailmassa.

    Minä olen seuraillut palstaa semmosen 7 vuotta, tällä nikillä viestejä pikkusen reilu 2000. Jouduin sattuneesta syystä vaihtamaan nikkiä, joten siinä meni ne aiemmat vietit =)
  13. Snapsikäsi Edward

    Mitä nimimerkkejä muistat nyt?

    -kotona kirves kädessä -the titityy -fjonga -ihkuraksupoksu -smileX -fangann -tallu -hölmölän iita -mellu -Mamitzu Voittamaton RautaPerse -pompan nappi -Dakotan emo -tindepekkaperkele En tiiä, onko näitä nikkejä enää edes olemassa
  14. Snapsikäsi Edward

    Täällä kun on noita koira aloitteita

    Haluatko täsmentää? Minä olen koiraihminen, ja jos se tekee minusta yksinkertaisen, niin sitten tekee=) Koirat on mulle elämäntapa ja harrastumuoto. En voisi kuvitella elämää ilman koiraa. Tällä hetkellä kotona kaksi koiraa, kolmas tulolla syksyllä
  15. Snapsikäsi Edward

    Farmville ( varmaankin miljoonannen kerran)

    Jos siis ei kiinnosta farmvillet, niin elä vaivaudu vastaamaan. Kysymys siis siitä vain, että yritän vinkua teiltä apuja siihen vauvatalon rakentamiseen. Mutta,miten se linkitys tapahtuikaan, että pystyisitte jeesaamaan?
  16. Snapsikäsi Edward

    Nostalgiaa, kaikissa muodoissaan

    Linkitelkää musiikkia, vanhoja mainoksia, muistelkaa, ihan mitä vaan. Tänään on ainakin mulla nostalgia ilta, tekee mieli kuunnella vanhoja ihania biisejä jne. Nyt soi London boys-reguiem :heart: http://www.youtube.com/watch?v=4oAZVG99s3o
  17. Snapsikäsi Edward

    Kun kerran muutkin, niin *nikkien muistamisesta*

    Olenhan minä =) :heart:
  18. Snapsikäsi Edward

    hyvän digikameran ominaisuudet? paljon megapixeleitä?

    No minä suosittelisin pokkarin tilalle digijärkkäriä. Maksaa hieman enemmän, mutta saa kerrfalla kunnollisen kameran. Minä laitoin digijärkkärin oikeastaan ihan vaan siksi, että saan otettua liikkuvista koirista kunnollisia kuvia. Enkä enää pokkariin vaihtais.
  19. Snapsikäsi Edward

    Kun kerran muutkin, niin *nikkien muistamisesta*

    :D Minoon taas täällä jonossa :D Tää n hauskaa, kun itellä on niin onneton muisti B)

Yhteistyössä