Hakutulokset

  1. M

    Leivinpaperi loppu. Voiko käyttää voipaperia?

    nyt tarvis olla se silikoni alusta jolla voi paistaa uunissakii... =)
  2. M

    "jumppa/leikki alusta"

    Tuli mieleen että minkä ikäsenä vauvaa alkaa kiinnostaa makoilla sellasella jumppa/leikki alustalla, missä siis kaaressa ylhäällä roikkuu jotai leluja? Minkä niminen sellanen härveli sit ikinä onkaan :D
  3. M

    Raskaana Thaimaahan

    Kiitos kaikille, jotka kertoivat oman näkemyksensä. Pitää vielä lääkäriltä kysyä mitä mieltä hän on. Luultavasti olen kuitenkin näiden kommenttien kannustamana lähdössä tuolle kyseiselle häämatkalle, onhan häämatka aina ainutlaatuinen. :)
  4. M

    Raskaana Thaimaahan

    :attn: Nostelen vielä, jos joku haluaa vastata niin saisin lisää näkökulmia asiaan. Kiitos jo vastanneille. :)
  5. M

    Raskaana Thaimaahan

    Uskaltaisitteko ja haluaisitteko lähteä häämatkalle Thaimaahan, jos olisitte raskaana noin viikoilla 16-20? Itse mietin mitä tehdä, peruako matka vai muuttaako kohdetta... :/
  6. M

    Eikös tää oo alunperin

    :wave: :wave: :wave:
  7. M

    Eikös tää oo alunperin

    jonkun muun tekemä biisi? http://www.youtube.com/watch?v=y5sKO6xN8Ow Vaivaa niin kauheasti muo :)
  8. M

    v.sininen kertakäyttö kaitaliina

    :attn: Minuakin kiinnostaa.
  9. M

    Missä uskonnoissa ehkäisyn käyttö kielletty?

    Olen miettinyt, että miksi tiettyyn uskontoon kuuluvat eivät käytä ehkäisyä? Maapallon kantokyky on jo ylitetty. Ja jos kaikki "saisivat" kymmenen lasta, se olisi ylitetty jo ajat sitten. Väkiluvun kasvu on suoraan verrannollinen kurjuuden määrään maapallolla. Jo nyt liian monet näkevät nälkää...
  10. M

    Onko teistä ok.

    ollaan me kesäsin grillailtu pihalla itkuhälyttimen kanssa, jopa naapurin pihalla monesti. eikä oo mitn hätää ollu toisella kun nukkuu ja välillä käyty kurkkaamassa vaikkei hälyttimestä kuulukkaan mitään...
  11. M

    KATTOKAA NÄITÄ "VAUVOJA"!!!

    \ En minäkään tuommoista kotiini huolisi... Ihan kuin oikeita vauvoja, mutta kuolleita :(
  12. M

    minkälainen uuni paras?

    pitäis uusi uuni ostaa ja ketkäs muut tietäisi paremmin kuin kotiäidit minkälainen on paras =) erillisen keittotason haluaisin mutta silloin pitäisi kait tasotkin vaihtaa kun nyt on uuni "aukossa" tasojen välissä. eli taitaa tulla joku lattialiesi samalle paikalle kuitenkin. kaapit sun muut kun...
  13. M

    Kun käytte kaupungilla lasten kanssa missä ruokailette?

    rossossa ollaan käyty välillä ihan hyvän leikkipaikan takia. ja sieltä saa muutkin kun pelkkiä nakkeja,lihapullia raksujen kera. ollaan taidettu 2,5v pojan kanssa käydä kerran joskus aikoja sitten mäkissä kun oli niin pieni et söi omia eväitä vielä. nykyään saanu maistaa joskus pizzaa kun...
  14. M

    Mese ystäviä

    minäkin lisäilen.. oon vuosimallia 85 ja esikoista odotellaan :heart:
  15. M

    ketä ei muistettu

    ei muistettu. ei sillä et viettäis mitään muutakaan.... mut itepähän oon valinnu, ei vaan viittiny kertoa ettei todellakaan vietä yhtään mitään, aina vaan arkea eikä mitään muuta
  16. M

    edullisin huonekaluliike

    \ joo jyskistä ei enää mitään osteta. jotain pyllypyyhkeita ehkä mut mitään huonekaluja ei koskaan enää. ekaan asuntoon ostin pöydän ja lipaston ja molemmat tosi surkeita
  17. M

    Mistä et tingi?

    ruuasta.. paitsi siitä et pitää vähän tinkiä mitä laittaa suuhunsa herkkuja :p mut sekään ei aina toimi :D vihanneksia,maitoa ostetaan sen verran mitä mieli tekee jne
  18. M

    Vuokralla asuvat perheelliset

    \ Sama kohtalo. mekin pohjois suomesta. 850e menee vuokraan joka kuukausi. asumis tukia ei saada ollenkaan,silti ei olla pankin mukaan maksukykysiä maksamaan tuota 850euroa lainaa takasin vuokran sijasta.. joka pankista ollaan kysytty..
  19. M

    kutsuisitko? mielipiteitä!

    Itsellä vaan jäi niin kurja mieli ku esikoinen odotti tätä tyyppiä 2vuotis päivilleen.. odotti ja odotti,nukku välissä päikkärit ja taas odotti. katteli ikkunasta ja hoki 2kohta tulee",mutta ei vaan tullut. loppujen lopuks poika nukhati ikkunan ääreen ku halus vaan odottaa.. Äidille tuli paha...
  20. M

    kutsuisitko? mielipiteitä!

    Eli. kuopuksemme täytää pian 1vuotta,mietin kutsunko erästä perhe tuttua ollenkaan synttäreille. tilanne siis se että. olen kutsunu tämän kys. henkilön esikoisen synttäreille. kertaakaan ei ole tullut,ei ilmottanut ettei pääse. eikä edes korttia laittanut. kylässä se ei ole meillä käyny,mutta...

Yhteistyössä