Hakutulokset

  1. N

    Kreikka, Zakinthos

    Me olimme Kalamakissa ja paikka oli rauhallinen mutta kaikki tarvittava löytyi kyllä. Meillä oli auto vuokrattuna koska silloin olin vanhempieni kanssa reissussa. Mutta jos mieheni kanssa olisin ollut niin varmaan olisi joku skootteri tullut vuokrattua. Saari kierettiin autolla ja on kyllä...
  2. N

    Kreikka, Zakinthos

    Olen ollut kyseisessä paikassa noin kuusi vuotta sitten... Onko sinulla jotain kysymyksiä vielä mihin et ole vastausta saanut?
  3. N

    5v. synttäri-ideoita

    Perhekerhon sivuilta löytyy myös paljon leikkejä yms.
  4. N

    harjoitteluhousut

    Joo kestovaipoista oli kyse... =)
  5. N

    LUISTIMET

    Ainakin luistelukoulun ohjeissa sanotaan että luistimen tulee olla oikean kokoinen ei kasvuvaraa. Luistin on oikean kokoinen kun aikuisen sormi mahtuu nipin napin kantapään ja luistimen väliin. Nilkasta tukeva niin että pystyy kävelemään nilkat suorina myös jään ulkopuolella. Toivottavasti oli...
  6. N

    harjoitteluhousut

    Onko kenelläkään kokemuksia harjoitteluhousuista? Vinkkejä kaipaisin että mikä merkki olisi hyvä ja muutenkin olisi mukava kuulla kokemuksia!
  7. N

    kreikan karpathos

    Me olimme träreborin matkoilla Kreikassa ja lasten kanssa olimme Bulgariassa tänä kesänä aurinkomatkoilla. Ei paljon eroa ollut matkatoimistoilla ainakaan meidän kohdalla. Hyvää lomaa teille! =)
  8. N

    kreikan karpathos

    Olimme tänä kesänä siellä mutta lapsemme ei ollut mukana.Ihanan rauhallinen paikka. Lasten ruuat kannattaa ottaa mukaan aika huono valikoima ja hintakin voi olla kallimpi kuin suomessa, mutta vaippoja näin useissa kaupoissa. Jalkakäytäviä todella huonosti mutta kyllä rattailla selviää.Mäet...
  9. N

    etelän matka

    Matkatoimiston esitteessä kehotettiin ottamaan omat vaipat mukaan koska on kuulema vaikea saada paikan päällä. En tiedä sitten pitääkö paikkansa...
  10. N

    bulgaria,sunny beach

    Olemme lähdössä heinäkuussa kahden lapsen kanssa bulgariaan (lapset 4vja 11kk), antakaa neuvoja ja vinkkejä! Tai kertokaa omia kokemuksi!
  11. N

    **ELOVAUVAT 2006**

    en onnistunut hakemaan jäsenyyttä vaikka ohjeet ovat selvät, ei hyväksi salasanaa... Olisi mukavaa päästä vielä mukaan...
  12. N

    etelän matka

    Olisi mukava saada neuvoja ja vinkkejä mitä ottaa mukaan etelään vauvalle ruokien ja vaippojen lisäksi? Ja kuulla kokemuksia miten on mennyt matka alle vuoden ikäisen kanssa?
  13. N

    stressava raskaus

    Juu kyllä se hieman kierrättää tunteita, jotka muutenkin hilluu laidasta toiseen.. Mutta mulla ainakin tasoittunut näin loppua kohden. Nyt rv. 36 ja jotain. Pahin aika oli mielestäni jossakin puolenvälin tietämillä, ainakin mulla. Mutta keskustelkaa ja tukekaa toisianne. Meillä toinen raskaus ja...
  14. N

    vauvan kanssa etelään

    Meillä lähtö olis kesäkuun 28 päivä.
  15. N

    vauvan kanssa etelään

    Onko kukaan ollut alle vuoden ikäisen kanssa etelässä? Olemme lähdössä 10 vanhan kanssa Bulgaariaan ja olisi mukava kuulla kokemuksia? B)
  16. N

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    Heips vaan kaikille. Taidan liittyä joukkoon mukaan. Olen synnyttänyt loppu vuodesta 2006, silloin paino yli 100 kg. Paino oli vielä tammikuussa 2007 päälle 90 kg. Nyt olen saanut tiputettua painon 78 kg, mutta alle 70 kg:n ois tarkoitus päästä. Viime kuussa olin itselleni aika tiukka...
  17. N

    Mikä lastenlehti 2 v:lle

    Tilasimme tuon lehden tytölle n. 2-vuotiaalle, koskapa tykkää niin kauheasti niistä ja pitää olla niitä pehmoleluinakin ! Maksoi jotain 30 e, mutta en muista miten pitkä tilaus, ehkä vuosi.. Tulee vain kerran kuukaudessa ja on ostettu aiemmin kaupoista, puhkiluettuja/selattuja ovat jo ne...
  18. N

    Täytekakku 3v.

    Ohjeita 3 votiaan tytön täytekakkuun, aikasempina juhlina ollut perhos ja sydänkakku... Kiitos vinkeistä jo etukäteen! ;)
  19. N

    mistä ostatte?

    Monet myy netissä nalle puh vetimiä, tarroja ja muita uusina.Mistä kaupasta niitä ostettua iso erä, että kannattaa ostaa varastoon ja myydä?Löysin ihan Variston Anttilasta tarroja ja boordeja, mutta kiinnostais tietää paljon vetimet maksaa?Kiitoksia jos osaatte kertoa.

Yhteistyössä