Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Puhdas nega. Ei ees viivanpaikkaa. Aattelin silti varata ajan lääkärille, sillä en mä kamalan harhainen ollut niiden haamujen kanssa. Anteeksi oma napapäivitys.
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    piuu, tässä sun kuva, jossa kontrastia ja terävyyttä lisää ja tummennettu. Hyvin on haalea, mutta joku siinä on, mikä ei oo vain valkoinen paikka. [/URL][/IMG]
  3. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hienot viivat suski ja sylintäydeltä onnea matkaan. Nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että pikkuhippu pysyy kyydissä!! <3 <3 Niin siitä sinun valkoisesta viivanpaikasta, jossa väitin olevan vain värikertymää, tuli hieno plussa! <3 Ps. kun oikein tihrustan, oisin näkevinäni piuunkin...
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onnea suskiiii!!!! <3 <3 Mutta nyt mää tahon kuvia kehiin, joita vois ihastella. ;D Piuun testeissä en kans näe valitettavasti mitään, höh. En näe kyllä Naapurin tytönkään tikuissa. :( Suurensuuret onnentoivotukset myös eufemialle! Kyllä jo tuon viivasen perusteella voi onnitella! <3
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Jäi kyllä vähän kaivelemaan, että tiedätkö vihreäomena jonkun, joka olisi tänne heitellyt miehen kuseman tikun kuvan? Itseasiassa ajatuksena se sekä loukkaa, että naurattaa. Me kun ollaan asian suhteen niin tosissaan, tuntuu pahalta, että joku tahtoo leikkiä asian suhteen kun taas toisaalta...
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Samoin sinulle vihreäomena!
  7. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    :( Oon kamalan pahoillani menetyksen johdosta vihreäomena. Tulipa paha mieli. Tuo on kaikkein pahin asia, jonka kukaan ihminen voi koskaan kohdata. :(
  8. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Naapurin tyttö: Ekassa en näe, tokassa näen, mutta väärässä kohtaa. :(
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onhan täällä monet, minutkin mukaanlukien, uskaltaneet kertoa, ettei näe toisen testitikussa kontrolliviivan lisäksi yhtään mitään, eikä siinä mitään pahaa olekaan. Senhän vuoksi niitä voi tänne laitella, että yhdessä niitä analysoidaan. Tai ainakin itse oon tuikkinut niitä tänne jatkuvalla...
  10. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Niin arvostelen. Kerroit meille täällä yhtä pitäneille, että kaikki ovat negoja. No eivät muuten ole. Omani ovat olleet ja silti tämä on hauskaa. Olishan tuota voinut kertoa, ettet valitettavasti näe noissa viivoja. Ei siinä mitään. Testailun lynkkaaminen ja positiivisten tulosten...
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kirjoitit näin: "Mä toivon sulle oikeaa plussaa, muuten on vähän noloa " Mikä vika tuossa haamussa oli? Sekö, ettei digitesti reagoinut vielä alhaiseen istukkahormonimäärään ja silloin tuokaan ei voi pitää paikkansa? Aika selkeästi ilmaisit tuossa mikä on sinusta noloa. Harjoittele luetun...
  12. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    vihreäomena: Miksi se on noloa iloita haaleasta viivasta, jonka aivan jokainen ilman mikroskooppia näkee, vaikka se negaksi muuttuisikin? Eikö se ole se pointti, että viivan tikkuun saa? Onko mielestäsi noloa onnen saavuttaessaan menettää se ja olla siitä pahoillaan? Aika kylmän fiiliksen...
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Naiset hei, älkäähän nyt.. Ne, jotka testeissä haluavat jotakin nähdä, vaikka niissä ei mitään olisikaan, saavat nähdä. Ne, jotka näkevät jotakin, kun niissä on jotain nähtävää, voivat nähdä. Me ollaan täällä kaikki aikuisia ihmisiä suurella tunnelatauksella pähkäilemässä toistemme...
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Pakko tulla onnittelemaan suskia ja toivottaa mur-murille onnea syntymäpäivänä!! <3 <3
  15. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Olen itsekin noista niin ihmeissäni, et lakkaan testaamisen tähän ja otan järjen käteen, varaan ajan lääkäriin ja kyselen. Maailman suurimmat plussatuulet kaikille ja haamuilijoille viivojen vahvistumisia! Mä olen nyt hetken aikaa hissukseen ja katson löytyykö noille mitään järkevää...
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No nyt mulla on ovulaation ajat meneillään ja haamut johtuu siitä, mutta ei se niitä muita selitä kyllä. Vielä me näillä mennään ja mä jatkan armotonta kuumeilua.. :D
  17. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Joo, minipillit. Kirjoitinkin siitä joskus. Niiden hormonipitoisuus on niin pieni, ettei voi millään vaikuttaa rt:n tulokseen, mutta jokin kyllä vaikuttaa. Mä oon edelleen sen vammapissan kannalla. Puhtaita negojakin on tullut, mutta niistä mä en ole noita kuvia lisäillyt. :) Testailen silkan...
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hei, kauankohan tuo ovulaatio voi kummitella näissä raskaustesteissä??? Tämä kännykällä [/URL][/IMG] Tämä kameralla [/URL][/IMG] Kännykällä kuvasin testiajalla ja tuon toisen sen jlk. suskilla näkyy nyt haamu!! <3 Mutta kauanko oot nyt haamuillut? On ihan samantapaista meininkiä...
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Minä näen suski viivaa siellä, mutta miten tuo näyttää ihan rutikuivalta ja tuo tyynyosa ihan elähtäneeltä?? :D :D
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    piuulla näkyy viivaa!!! <3 ON: Tieteelliset tutkimukset, osa ties kuinka mones. Näin se reagoi apteekinkin testi ovulaatioon. [/URL][/IMG] Ps. Onko oviskivut (vihlomiset, menkkatuntemukset) yleensä ovulaation aikaan, ennen sitä vai heti sen jälkeen?

Yhteistyössä