Hakutulokset

  1. Sennay

    PCOS ja raskautuminen

    Kiitos @papuleijona kommentistasi ja onnea odotukseen. ❤️ Tuo elämäntapamuutos se on itsekin tehtävä, jotta saan painon laskemaan ja varsinkin pysymään. Sehän se onkin se vaikein osuus, että saa pysyvän muutoksen aikaan.
  2. Sennay

    PCOS ja raskautuminen

    Kiitos @Hypsy kommentistasi. Ei ole vielä ajateltu tuota yksityiselle menoa juurikin sen hintavuuden takia. On muutenkin aika rennosti yritetty. Isäntä on lähinnä sillä Tulee, jos tullakseen-meiningillä ja itsekin olen ollut aika rennosti, vaikka tiedän, että en ovuloi juuri lainkaan. Kuitenkin...
  3. Sennay

    PCOS ja raskautuminen

    Hei. Olen kirjoitellut täällä useamman vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti. Itsellä todettu ensin 2011 PCO-tyyppiset munasarjat ja 2019 sitten PCOS. Lasta yritetty toukokuusta 2018 asti tuloksetta. Minulla on runsaasti ylipainoa, jota olen saanut huonosti pudotettua. Käytössä ajoittain...
  4. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Hei aivan mahtavaa! Tulin ihan varta vasten pitkästä aikaa katsomaan, että mikä teillä miehesi kanssa on tilanne ja te ootte saanut plussan!!! :love::love: Hurjan paljon onnea odotukseen! ❤️:love: Tsempit tietysti muille sitä plussaa odottaville. Vielä näkyy olevan muutamia tuttuja...
  5. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    Mä täältä taustalta huutelen, toistaiseksi viimeistä kertaa. Huomenna aloitan ehkäisyn uudelleen. Tilanne on mennyt siihen, että päätin, että näin on nyt parasta. Toivotankin kaikille Tsemppiä ja voimia ja hyvää jatkoa kaikille! @Wintersun. Kaikkea hyvää erityisesti sinulle ja miehellesi...
  6. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    @Päppyrä Onnittelut plussasta! :love:
  7. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    Onnittelut plussista @Huldaliini ja @Sanniemoi. Nopea omanapa taustalta: Töttöröö! Luomumenkat alkoi sunnuntaina! Eipä niitä ole näkynytkään about 6-8 vuoteen. :whistle: Metforem ja terolut ollut käytössä, mutta tuli kyllä yllätyksenä, kun alkoikin itsestään. En nimittäin syönyt edeltävässä...
  8. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    @Amore- Onnittelut plussasta! :love:
  9. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    @Amore- Kertoo mun kohdalla lähinnä vain siitä, että diagnoosi on ainakin varma, kun on PCOS-diagnoosiin vaadittavat oireet ja tuollainen määrä rakkuloita. :giggle: No joo. Vaikeuttanee raskaaksi tulemista entisestään, mutta toisaalta on sitten vanhempana vielä reserviä. Painonpudotus on...
  10. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    @KukkaSosuli Hei! Mitä ketjua yritit herätellä? Mua kiinnostaa. o_O Ja joo.. Täällä mä taustalla heilun edelleen ja jännitän teidän muiden puolesta. :ROFLMAO:
  11. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    Hei! Painonpudotus on käynnissä. Kunhan saan painon niin alas, että bmi on alle 35, niin sitten Letrozol-kuuria tupla-annoksella pukkaa. Nyt käytössä Terolut kierron 16. - 25. päivinä ja Metforem. Metut vaan ei meinaa sopia, kun menee maha sekaisin. Pidän niistä nyt taukoa.. Mulla oikein...
  12. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    @Purrri Minut voi poistaa listalta. En koe enää tätä palstaa ajankohtaiseksi itselleni. Haaveet omasta lapsesta on hävinneet kokonaan tässä kaiken kiireen keskellä. Keskityn nyt töihin, opintoihin, painonpudotukseen ja oman itseni hyvinvointiin. Parisuhdekin on väljentynyt sellaiselle tasolle...
  13. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    @Karvakorvat Pahoittelut. :cry: Lääkäri soitti tänään. Miehen sperma on priimaa. Minä aloitan Metforem-lääkityksen PCOS:n hoitamiseksi. Saapa nähdä, miten käy. :confused:
  14. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    Sellaiset 7-8kg, eli ei edes paha loppupeleissä. Hävettää, kun tiedän aiemmin painoa pudottaneena, että miten pitää toimia, mutta siltikään en toimi juuri niin.. Ei vissiin ole vielä tarpeeksi motivaatiota.. :cautious:
  15. Sennay

    .

    Voi kamala! :eek: Onneksi ottivat sut tosissaan! Tsemppiä nyt sinne! Oot mielessä! :love:(y)
  16. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    Enpä ole juuri saanut. Sahaa kilon sisällä edes takaisin. Koittanut säännöllisemmin syödä, pienentänyt annoksia ja vähentänyt herkkuja. Liikuntaa lisään pikkuhiljaa. Kärsinyt syksystä asti polvivaivoista, jotka nyt vasta hellittänyt. Julkisen puolen hoidoissa siis ollaan taloudellisista syistä...
  17. Sennay

    Haaveena vauva 2020

    Heips kaikille pitkästä aikaa! Mahtava määrä meitä kuumeilijoita jo kertynyt tänne. Toivottavasti mahdollisimman moni saa sen plussan! :love: Onnittelut plussista meidän ekoille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Olen käynyt päivittäin lukemassa teidän kuulumisia, mutta...
  18. Sennay

    .

    Hyvä, että saat purkaa tuntoja myös ammattilaiselle. Muoks. Mä oon huono sanomaan mitään tsemppauksia kummempaa tällaisissa tilanteissa, kun oon itse hyväksynyt sen tosiasian, että lapsen tulo kestää, eikä lapsi tule ilman apuja. Paljon vähemmän on stressiä, kun on pystynyt hyväksymään asiat...
  19. Sennay

    .

    Oletko käynyt puhumassa kenenkään ammattiauttajan kanssa noista sun ahdistuksista? :( Sun viesteistä on jo pidemmän aikaa välittynyt itselle sellainen olo, että voisi tehdä sulle hyvää käydä purkamassa tuntoja jollekin ammattilaiselle. (n) Stressi ja jatkuva ahdistus eivät ainakaan helpota...
  20. Sennay

    .

    @Wintersun Aivan mahtava uutinen! Tsemppiä hoitoihin! :love::love:

Yhteistyössä