Hakutulokset

  1. O

    ROKOTTEITA VASTAAN

    \ Niin koen minäkin. Lähinnä en halua, että lapseni joutuu kokemaan saman kuin minä, eli oirehtii kummallisesti, tarvitsee mahdollisesti sairaalahoitoa ja sitten kukaan ei usko, että oireet johtuvat rokotteesta. Isorokkorokotetta annettiin 70 - luvulla vauvoille. Kun itse meinasin ko...
  2. O

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Kuten tästäkin ketjusta huomaa, niin mielipiteitä ja perusteluita on moneksi. Mama, toit tärkeän asian esille: nimittäin rokotteistakin voi sairastua. Tietoa tästä puolesta saa esim. Rokotusinfosta. Myöhemmässä vaiheessa rokottaminen voi olla perusteltua esim. tiettyjen ainesosien vuoksi...
  3. O

    Kalsiumvalmiste 1-vuotiaalle

    meijän naperolla on ihan lääkärin määräämä kalkkilisä, liekkö tuolla edes nimeä, semmosissa pienissä paperi"taskuissa" on, luulisin että ovat apteekissa ite valmistaneet...
  4. O

    "Nukutatteko" päikkäreille?

    Meillä mennään aina päikkäreille 12.00 lounaan jälkeen.Otan tytön kainaloon ja siihen nukahtaa 5min-30min. sitten hipsin omiin askareihini.. joko tyllerömme jää meidän sänkyyn tai sitten nostan nukkuvan lapsen omaan pinnasänkyyn..osaa tulla itse peppuedellä meidän sängystä pois jos herää mutta...
  5. O

    minkälaiset kengät?

    kun syksyllä ostaa koreteks kengät niin ne menee koko talven ja keväälläkin vielä pitää pikkujalat lämpiminä ja ei sukatkaan kastu suosittelen vaikka kalliit ovat mutta menee sitten kevääseen asti :)

Yhteistyössä