Hakutulokset

  1. M

    imetys,joutuuko muut antaa korviketta

    Vauva kasvaa ja ravinnontarve myöskin. Joten välillä imee tiheämpään. Lisämaito ei valitettavasti heruta omaa tuotantoa ja voi pilata koko imetyshomman. Kantsii huolehtia siitä, että juot tarpeeksi nestettä (ei mitään pierettäviä eikä tietty alkoholipitoisia) ja syöt itse hyvin. Yritä myös...
  2. M

    jomotus rinnoissa?

    Mistä johtuu? raskaustesti oli negaa eikä oireitakaan ole, vaan tuo jomotus kun painaa rintaa, ei tietenkään voimalla. Muta nännit ei ole kipeät joten tuskin on raskausoirekkaan?
  3. M

    Kehtaanko vaihtaa nämä kengät..

    Minusta ainakin on ihan kamalan näköistä tollasten (ja yleensä kaikkien) sandaalien kanssa kun pidetään sukkiä.. yök yök, mutta jokainen tyylillään!
  4. M

    haluisko joku ostaa 2kk vanhat espritin yhdistelmät?

    joo voin laittaa huomenna kuvia =) nyt mulla ei kameraa. maksoi 349e uutena.
  5. M

    haluisko joku ostaa 2kk vanhat espritin yhdistelmät?

    nää on aika tyttöjen väriset =) punaiset - vaaleanpunaiset ja hopeinen sydän/espritin logo. ilmakumirenkaat,heittoaisa,kantokassi josta saa lämpöpussin. Säädettävä työntöaisa ja irrotettavat ne renkaat. tosi kauniit mutta me ei tarvita ku ostettiin "matkarattaat" brion racet. takuuta tietty...
  6. M

    Kuka laulaa biisin

    Kiitos!! :flower:
  7. M

    Kuka laulaa biisin

    diamond,s aren,t for everyone... Semmonen jätkä sitä hoilaa ja nimi ei muistu mieleen.Tuli vasta pinnalle.
  8. M

    auttakaa yh-mammaa

    eli tahtoisin tavata mukavan miehen (näin lyhyesti) onko netissä mitään osotteita mistä voisi löytyä kunnon seuraa?? (ei mitään seko-seksi hörhöjä..) kiitos :hug:
  9. M

    auttakaa yh-mammaa

    eli tahtoisin tavata mukavan miehen (näin lyhyesti) onko netissä mitään osotteita mistä voisi löytyä kunnon seuraa?? (ei mitään seko-seksi hörhöjä..) kiitos :hug:
  10. M

    Helpotusta oksennustautiin..

    mehujäätelöä
  11. M

    Yöimetyksestä

    Kun täällä niin moni on puhunut unikoulusta ym niin kertokaapa miten saatte rintanne kestämään yön yli 'pamahtamatta'? Mulla ainakin on rinnat niin täynnä öisin että oon tyytyväinen kun poika herää kerran yössä syömään.
  12. M

    Ostan KIIREELLÄ

    :attn: :attn:
  13. M

    pappa sairaalassa

    Voi surku :hug: Ei mee meilläkään hyvin. Viikonloppuna jo viidennen sukulaisen hautajaiset tänä vuonna.
  14. M

    puolen vuoden täysimetys?

    Mua ärsyttää koko sana täysimety! Jos mun poika saa kerran päivässä makuannoksen sosetta ja muuten rintaa niin eikö se ole käytännössä kuin täysimetys?!? Tekeekö se makuannos musta jotenki huonomman? Pääruokahan kuitenkin on vielä pitkään se maito..
  15. M

    kokemuksia imetysongelmiin

    Hei Meillä lähti imetys ongelmallisesti käyntiin kun laitoksella törkättiin heti pullo kouraan kun vauva ei suostunut imemään ekana päivänä. Kukaan ei neuvonut. Kotona kolmantena päivänä maito alko nousta ja kun sai rauhassa opetella niin maitoakin alkoi tulla. Siitä laitoksella annetusta...
  16. M

    Ostan KIIREELLÄ

    juu kattoin ja olihan siellä mutta ne viittis maksaa 40? kengistä joita käytän kerran saita kun olen :ashamed:
  17. M

    Ostan KIIREELLÄ

    meillä sen verran pieni kylä että eipä löytynyt. kaikki liikkeet täällä kiersin. musta vaan ei kuulemma ole in kesäsin.
  18. M

    Ostan KIIREELLÄ

    tartten mustat siistit sandaalit, matala korko, kokoa 38
  19. M

    onko$ aina USA:n dollari?

    eiks se sitte oo vähemmän euroissa tuo 98 dollaria?

Yhteistyössä