Hakutulokset

  1. Ä

    Kuinka valjaat kiinnitetään??

    Nyt ei varmaan asia tule ihan oikealle palstalle, mutta jospa täältä löytyisi joku joka osaisi auttaa... Meillä on Brion yhdistelmävaunut, joissa on reiät 5-pistevaljaille mutta ei itse valjaita mukana (voi olla että on kadonnut matkan varrella, vaunut on käytetyt). Nyt ollaan pidetty vaunuja...
  2. Ä

    Pinnasängystä lastensänkyyn

    Hei! Olemme aikeissa hankkia 1v 10kk pojalle tavallisen sängyn pinniksen tilalle. Toivomme että tottuu siihen nyt hyvissä ajoin ennen sisaruksen syntymää, johon on noin 3 kk aikaa. Mielenkiinnosta kyselisin, että kuinka teillä on totuttu tavalliseen sänkyyn. Onko ollut ongelmia? Entä mitenkä...
  3. Ä

    2 kk vauva ja syöttövälit

    Miten usein teidän noin 2kk:n ikäiset vauvat syö? Meillä syödään välillä tunninkin välein, yleensä noin 60ml maitoa. Vatsavaivoja vauvalla on jonkun verran, ja olenkin miettinyt, että onko vatsa tavallaan käymistilassa koko ajan, kun vauva syö niin usein? Miten saisin vauvan syömään kerralla...
  4. Ä

    Äiti on vähän väsyny..

    Meillä on kaksi TOSI vilkasta lasta.Kohta 5 ja Kohta 2 vuotiaat.Mulla on kesäloma eri aikaan kun miehellä ja mies tehny pitkiä päiviä töissä.Nyt olen viikon ollu lasten kanssa kotona ja olen ihan puhki..Mä niin ajattelin että olis kiva olla lasten kanns kotona kun on lomaa, mutta ne on ihan...
  5. Ä

    karvojen ajelu?

    Mikä paras keino? Itse ajelen karvat lähes joka suihkukerralla sääristä ja kainaloista, mutta sänkihän kasvaa heti. Kesäksi olisi kiva saada pitempi aikainen apu. Vahaus? Kosmetologilla? itse kaupantuotteilla? Kokemuksia???
  6. Ä

    korvatulehdus oli ja meni????

    Tyttö sai korvatulehdukseen amoxin kuurin ja se näytti tepsivän, kuume laski, (kipeän oloiset korvat ei ollutkaan). Kuuri loppui eilen ja tänään hieman yli 37 lämpöä. Mitähän tästä pitäs ajatella? Eikö tehonnut kuitenkaan ja tulehdus vielä päällä? Pitäsköhän katella jokunen päivä, vai tilata jo...
  7. Ä

    G:vatsa isompi vai pinempi kuin ekassa raskaudessa

    Eli siinähän se tuli. Ja lisäksi millä viikolla toisessa raskaudessa vatsa alkoi näkymään (selvästi), ja onko erilaiset oireet? Itse viikolla 6, ja oireita ekaan raskauteen verrattuna ei mitään.
  8. Ä

    milloin potalle?

    Ihan tietämättömyyttäni kyselen milloin lapset oppii potalle/vaipattomaksi? Kiitos kaunis etukäteen... :heart:
  9. Ä

    Mikä tytölle nimeksi

    Auttakaa, me ei päästä miehen kanssa yhteisymmärrykseen, mikä sopisi tyttärellemme nimeksi, jos isosiskon nimi on Loviisa. Eli tykkäämme perussuomalaisista vanhoista nimistä. Laittakaa ehdotuksi, pliis!!
  10. Ä

    Silmätulehduksesta

    Koskas silmätulehdus ei enää tartu,tippojen aloittamisen jälkeen?Eli onko plemassa "ohjetta" koska voi esim. päikkyyn viedä?
  11. Ä

    APUA!Ostanko Scooterit vai Race rattaat?

    Meillä kapea on hissi ja pieni eteinen. Keskustassa jalkasin jas julkisissa tulee liikuttua joka päivä. Lapsi puolivuotia. Ostokset tarttis kuljettaa rattaissa. Eli kummat on kestävämmät,kätevämmät. Miten tuo työntöaisa kun toisessa teleskooppi ja toisessa sellainen taivutettava,kumpi...
  12. Ä

    APUA!Ostanko scooterit vai race rattaat??

    Kummat kätevämmät puolivuotiaalle. Asun keskustassa ja hissi on kapea ja eteinen pieni. Kauppakassi pitäisi saada myös tuotua kätevästi rattaissa. Onko kellään jompiakumpia? :)
  13. Ä

    Hypotonia, vauva 7kk

    Hei! Meidän vauvalla diagnosoitiin hypotonia viimeviikolla. Ensiviikolla käynnistetään fysioterapia ja jatkossa on muutenkin kehitysseurannassa. Hypotonia tulee esiin jonkinsortin "velttoutena". Päätä kannattelee ihan ok, mutta istuminen ei vielä suju. Kääntyilee molempiin suuntiin. Onko...
  14. Ä

    rokotuksesta

    meidän tyttelille laitettiin eilen 1-vuotis rokotus. nyt aamulla katoin rokotuskohtaa ja huomasin, että se on vähän turvonnut.Onko tämä normaalia?yö meni tosi levottomasti ja tyttö heräsi useamman kerran itkemään. olisikohan rokotus vaikuttanut tähän...
  15. Ä

    ahdistusta..ei oo pakko lukee..

    alotampa vaik näin.. :whistle: pakko saada johki kertoo,paperille ku kirjottaa ni ei kukaan voi lohduttaa/kannustaa.viikkoja nyt 41+2 ja masu painaa jo inhottavasti,vauva on todettu normi kokoseks vaik ei oo painoarvioo tehty.ahistaa välil tosissaan ku vauva "pukkii"vaan toiseen kylkeen niinku...
  16. Ä

    milloin aikaisintaan kiinteitä?

    Meillä isokokoisena syntynyt vauva, joka nyt 5 vko vanha. Syö mahdottomasti maitoa. Milloin olette aikaisintaan aloittaneet kiinteiden annon ja millä? Eli jollakin miedolla soseella vai maissivellillä esim?
  17. Ä

    G: Millä rv olet ollut kun olet tiennyt odottavasi?

    Ykkösestä: rv8+6 :heart: Kakkosesta: rv 8+2 :heart:
  18. Ä

    Mikähän olisi hyvä pyörä

    2-vuotiaalle? Ollaan hommaamassa neitille pyörää ja olis kiva tietää millaisia kokemuksia mistäkin pyöristä. Mahtaakohan Nopsan 12-tuumanen Prinsessa olla hyvä?
  19. Ä

    mikä lapselle nimeksi?

    Jimi saa ens kuussa pikku veljen, onko teillä hyviä nimi ehdotuksia, minkä vois laittaa tulevalle poika vauvalle?
  20. Ä

    ikean parvisänky

    se metallinen, onko kokemuksia? heiluuko pahasti, millanen nukkua?

Yhteistyössä