Hakutulokset

  1. M

    pitääkö ottaa suoraan postiin yhteyttä,kun on aihetta valittaa postinjakajasta!?

    se posteljooni lajittelee sen itse :) tosin sitä ennen tehdään myös monen monta lajittelua
  2. M

    Miten avioeroa haetaan?

    eroa haetaan asuinpaikan käräjäoikeudelta. ensin haetaan ensimmäisessä vaiheessa. toista vaihetta voit hakea kun kulunut vähintään 6 kk ensimmäisestä hakemuksesta,mutta viimeistään 12 kk:ta
  3. M

    Miten avioerossa edetään yleensä? Kertokaa viisaammat

    mies maksa sulle 20 000 ja ottaa loppuvelan nimiinsä
  4. M

    hoitorahasta

    kodinhoidontuesta vai vanhempianrahasta kyse? vanhempainrahsta tehdään jotain vähennyksiä. kodinhoidon tukeen olet oikeutettu jos lapsi alle kolme eikä kunnallisessa hoidossa. Tämä siis vanhempainrahan jälkeen
  5. M

    hoitorahasta

    jotain vähennyksiä siitä taidetaan tehdä
  6. M

    Olenko velvollinen avioerossa huomioimaan...

    minusta myös olette puoliksi velkaa ko summan. ja jaatte kaiken muunkin tasan
  7. M

    seksielämä kuivuu(ko)??

    ei se kolme vuotta vielä kovin pitkä aika ole. Me ollaan oltu 7 vuotta. välilläaktiivisemmin peti puolella välillä vähän rauhallisempaa.
  8. M

    Puuhamaalla. nettisivuja?

    Kiitoksia :)
  9. M

    Puuhamaalla. nettisivuja?

    mä en saanut töissäkään auki. Kiitos. Loma alkoi juuri ja ois kiva poiketa,mutta matkaa tulee kuitenkin jonku verran niin ois kiva tiettää vähän etukäteenkin :) Osaako hinnasta joku sanoa?
  10. M

    Puuhamaalla. nettisivuja?

    osaisko joku sano hintaa suunnillen ja miten on ollut auki. Onkohan se vielä edes auennut?
  11. M

    Puuhamaalla. nettisivuja?

    ei aukea mulle nuo sivut. sanoo vaan,etä sivuja ei voi näyttää
  12. M

    Lapsi oksentanut eilen, tänään pankkiin?

    miksi sitten mietit otatko mukaan vai et,jos muuta mahdollisuutta ei ole.
  13. M

    Puuhamaalla. nettisivuja?

    Sama ongelma oli viime vuonna sivuille en päässyt,joten eipä sitten menty. Aukioloaikaa sekä hintoja ois kiva tietää,mutta kun ei sivut toimi. puuhamaa.fi olen kokeillut. sekä googlaamalla,mutta ei löydy sivuja. hieman outoa
  14. M

    meillä asuu todellinen satutäti :O

    meidän kolme vuotias harrastaa ihan samaa. myös tommosia selittää ja paljon muitakin tarinoita keksii. ei ole kiva,kun ei voi uskoa mitä toinen sanoo
  15. M

    Paljonko maksaisit kolmiosta vuokraa max?

    peesi. mutta me maksamme tuollaista vuokraa
  16. M

    Paljonko maksaisit kolmiosta vuokraa max?

    kolmiosta ehkä 800-900
  17. M

    G: mihin "isoon" kaupunkiin suomessa muuttaisit

    Espoolainen sanoo Turku tai Helsinki
  18. M

    Kaarelliset - Kaarituettomat

    mene ihan liiviliikeeseen niin saat ihan oikean kokoiset liivit. ja kuppia voit pienentää/suurentaa myös ympärysmitalta.
  19. M

    Miks sossu puuttuu puheongelmiin??

    en mäkään ole kuullut,että pelkkien puheongelmien vuoksi puututtaisi.
  20. M

    Kaarelliset - Kaarituettomat

    väärän kokosia liivejä olet tainnut käyttää. Oikean kokoiset liivit on ihan mukavat päällä. Ei niiden kuulukaan pistellä eikä raudan hypätä kaula-aukosta

Yhteistyössä