Hakutulokset

  1. A

    6kk..

    Meidät poitsu 5.5kk ryömii ja kierii. Onkin tosin hoikka ja ollut syntymästään saakka semmonen vieteri-ukko! Esikoinen taas lähti liikkeelle vasta 8kk iässä suoraan konttaamaan, lienee isolla siskolla myös vaikutusta tähän varhaiseen liikkeelle lähtöön.. ;)
  2. A

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    Meillä molemmat lapset ovat menneet/menee hoitoon heti äippäloman jälkeen. Esikoisen kanssa menin heti töihin ja nyt aloitan opiskelut (joita olen jo lykännyt). Kokemuksella sanon, että se on kova paikka äidille (ja isällekin) joten älkää tuomitko vaan olkaa onnelllisa siitä asemasta, jossa te...
  3. A

    1,5v Söi parikymmentä purkkatyynyä

    Ei kokemusta, mutta soittaisin lääkäriin heti.. saattaa tulla maha kipeeksi ja suoli tukkoon.. Varmaan joku levolac tms autaa, ettei tuu tukosta vaan tulisivat nopsemmin ulos..mut älä mene antaan ilman lääkärin ohjeita tuossa tilanteessa..
  4. A

    nuudelilla ja lämpimillä kupeilla -7kg

    \ Sis tottakai, enhän nyt ihan tuollaista tarkottanut..itselläni ei vaan riittäisi motivaatio noihin ihmedietteihin, kun tietää että muuten ruokailutottumukset tarttee remppaa.. Sain painonvartioiden ohjeet ystävältäni ja ovat mielestäni todella hyvät ja helpot noudattaa, nyt viikon verran...
  5. A

    nuudelilla ja lämpimillä kupeilla -7kg

    \ ja mitä hyötyy dieetistä, jos ei osaa syödä siten, että se paino pysyisi saavutetussa?? Ja kyllä ne parin viikon diietit on melko rankkoja elimistölle, viittasinkin tuossa aiemmin tuohon jo-jo-diettailuun..
  6. A

    nuudelilla ja lämpimillä kupeilla -7kg

    \ Ja tulee ekalla pierasulla maha tyhjäksi..ja miten on ravintoarvojen laita? Kyllähän sitä laihtuu vaikka karkilla jos syö vähän sillä erotuksella, että oikealla "teveellisellä" ruualla saa mahansa täyteen ja kaikki tarpeelliset vitamiinit kuidut tms..ja mikä tärkeintä hioituvat...
  7. A

    Kaunein paikka kotipaikkakunnallasi

    joki keskellä kaupunkia-joensuu
  8. A

    Nettikauppa: juhlapaitoja ja isot koot

    täältä löytyy sit vaikkka mitä kauppoja, en nyt jaksa alkaa selata millasia vaatekauppoja. toivottavasti löydät. tiedän millaista on etsiä hyviä, nättejä ja isokokoisia vaatteita http://www.kaupat.com/k/pc.php?c=41
  9. A

    Nettikauppa: juhlapaitoja ja isot koot

    \ tarkemmin katsottuna tos ekassa ei ollutkaan isoja koko,hajanaisia vain. mut entäs tämä http://www.cellbes.fi/Product/?mid=83&pid=020598 tuolla meilestäni kyl joissai tuotteis kovat hinnat
  10. A

    Nettikauppa: juhlapaitoja ja isot koot

    http://www.ellos.fi/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=9084&PageId=1004 tai sit anttilalla on joissain malleissa isoja kokoja.
  11. A

    Oikeesti, mikä tässä paidassa maksaa???

    Joo..tuo markkihän se..mutta.. hyi he.vett..i että oli ruma paita!! Ja joku typerä vielä tytölle ostanut tuollasen..no,makunsa kullakin.-.
  12. A

    kermakakkua puolivuotiaalle

    Antaisin maistaa! Viiden kk ikäinen poitsumme oli todella ihastunut kermavaahdon makuun kun eilen sai maistiaisia.. Mutta ymmärrän, jos joku ei halua antaa..ykköseltä olin minäkin aika tarkka, mutta nyt ei puhettakaan, että jaksaisin olla yhtä tarkka tämän toisen kanssa: missään suhteessa...
  13. A

    miten saada vauva syömään kiinteitä?

    Niin..vähäistä on tuo korvikkeen määrä mikä vrk:ssa menee, maksimissaan syötön päälle (ei joka syötön) n.40ml-50ml. Illalla olen antanut hieman riisivelliä tai maissivelliä, kun rimpuilu rinnalla on ihan mahdotonta. Imetys on muutenkin muuttunut aika työlääksi tuon rimpuilun osalta, enkä usko...
  14. A

    miten saada vauva syömään kiinteitä?

    siinäpä se kysymys tulikin..Meillä epätoivoista yrittää alkaa syömään kiinteitä, vauva nyt 5kk. Kuukausi on nyt yritetty ja poitsu vaan alkaa huutamaan, kun jotain paksumpaa kuin maito on suussa. Imetän vielä, mutta joskus joudun antamaan lisämaitoa ja illalla olen antanut velliä pullosta...
  15. A

    Irtisanominen

    \ Tietoni on omakohtaisista kokemuksista, enkä kaikkia lainhaaroja tiedä, kannattaa tosiaan kysyä liitosta. Mutta jos firma lopettaa toimintansa kokonaan niin ainakin määräaikaisella, että ks. työajasta pitäisi maksaa, koska määräaikaisuudessa on se ehto, että töitä tulee olla sopimuksen...
  16. A

    Irtisanominen

    \ Juu..anteeksi, kun kirjoitin tuossa väärin, tarkoitin kuitenkin vanhempainvapaata. Mutta hyvät täytyy olla perusteet, mikäli tuossa tilanteessa irtisanotaan. Luultavasti joudut hakemaan korvauksia ja/tai palkkoja ammattiliiton asianajajan kautta. Minulla oli vastaavanlainen tilanne tuossa...
  17. A

    Näin sitä pittää. Just juu.

    \ :laugh: :laugh: Auuts! Joo mä tiedän kans tuon!! Jos jää tuijottaan siinä halogeenilampun alla naamaansa viiden sentin etäisyydeltä peilistä ja erehtyy nipistään yhden pikkiriikkisen pois.. ja homma karkaa käsistä!! Siis mitähän sitä päässä sillä hetkellä oikein liikkuu???
  18. A

    Irtisanominen

    Mun tietääkseni irtisanominen hoitovapaalla on laiton. Ota ihmeessä yhteys ammattiliittoosi ja selvennä asia. Työnantajat uskaltavat olla uskomattoman härskejä näissä tapauksissa, kokemuksesta sanon! Mutta jos allekirjoitat irtisanomisilmoituksen (kukapa haluaa töihin paikkaan, josta yritetään...
  19. A

    halpoja hotelliöitä Tampereelta?

    Ja vielä tällainen: www.homeland.fi
  20. A

    halpoja hotelliöitä Tampereelta?

    Omenahotelli. Sit myös tällainen: www.hotelli-kauppi.fi

Yhteistyössä