Hakutulokset

  1. N

    Uusia kavereita Lahden/Hollolan seudulta kaivataan

    hei minäkin etsin uusia kavereita lahdesta olen muuttanut takaisin tänne ja kaverit on kadonnut johonkin matkan varrella.olen 30v ja minulla on 6v poika ,2v poika,tyttö 1v.ja joka toinen viikonloppu mieillä käy miehen lapset kylässä.asumme myös lahdessa. voi kirjoitella:maria.h76@hotmail.com
  2. N

    Äidit+lapset Lahdesta

    meille 23.07 kello 12 ja minulla on lapset 5v,1v ja 8kk.kaksi poikaa ja tyttö vanhimmat on poikia ja nuorin on tyttö. tavataan pian!!!!
  3. N

    Lahden seudun mamit?

    täälä on 5v ja 1v poikien äiti ja heillä pikkusisko 7kk lahdessa asustellaan mukkulassa päin
  4. N

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    todella kauniit nimet sinun lapsilla ja muidenkin lasten nimet ovat kauniita. markus kristian 01, rooepe juhani 04 ja emma johanna 05<br><br>
  5. N

    2005

    meille syntyi tyttö marraskuussa
  6. N

    kahviseuraa Lahdesta

    laitoin sinulle sähköpostia vastaile minulle.olen 30v ja minulla on lapset 5v ja 1v pojat ja 7kk tyttö asutaan mukkulassa
  7. N

    lahtelaisia???

    hei me olemme lahdesta ja minä olen 30 ja minulla on kolme lasta 5v 1v ja 6kkmekin haluataan seuraa.
  8. N

    lappeenranta/lähi ympäristö

    asumme lahdessa.minulla on kolme lasta.kaksi poikaa 1v ja 5v ja tyttö 6kk.olen itse 30 vuotias koti äiti.olisin halukas alkamaan etana postin.laita yksityisesti viestiä jos halkaa kirjeen vaihtoon.käyn joka kuukausi kaverini luona joutsenossa. terveisin:äiti ja lapset!!! käyn sinin,matin ja...
  9. N

    KYS:issä hoidoissa olevat!

    Hei Lähetteen saatuamme kyseiseen sairaalaan niin meni noin puolivuotta, kun aika sinne saatiin. Siellä tuntuu olevan paljon porukkaa hoidossa. Meidän piti ensimmäinen aika siirtää muiden pakollisten menojen takia niin seuraava aika meni kolmen kuukauden päähän. Eli suosittelen menemään sinne...
  10. N

    Lahtelaiset huomio!!

    \ kiitos vaan kun ilmoitit kaikille et tulevat tapaamiseen maanantaina.avain on minulla ja toivon tulioita todella paljon ainakin ne jotka on ilmottautunut.<br><br>
  11. N

    Lahti hohoi!!

    kiitos ilmottautuimisista!on todella mukava että näin moni on lähtenyt mukaan ja on mukava tavata teidät kaikki.
  12. N

    Lahdesta kavereita

    \ mistä päin pohjoista muutatte!!me käydään joka kesä pohjoisissa sukulaisilla.
  13. N

    Lahdesta kavereita

    tapaaminen on 22.5.2006 klo:17-19.tervetuloa mukaan kaikki äidit.ilmottaudu plussalaisten sivuilla.olisi mukava saada paljon porukkaa.
  14. N

    Lahti hohoi!!

    Todella mukavaa että meitä on jo näin paljon saatu kasaan.otetaan halukkaita mukaan vielä.eli päivä on lyöty lukkoon se on 22.5.2006 kello:17-19.mulla ilmottautudeiden nimerkit ylhääälä niin tiedetään ketkä saapuu paikalle. TAVATAAN PIAN JA PIDETÄÄN HAUSKAA YHDESSÄ!!!
  15. N

    Lahti hohoi!!

    tavataan sitten!! ja pidetään hauskaa!!
  16. N

    Lahti hohoi!!

    tapaaminen on 22.5.2006 kello:17-19.jos ette tiedä missä on tapaaminen niin tehdään ensin tapaaminen vapaudenakdun burkerille eli siihen mistä linja-auto 32 lähtee saksalaan ja minut tunistaa peräkkäin olevista kaksosotenvaunuista.olen paikalla kello.16:45.eli tapaaminen on nyytärimuotoinen et...
  17. N

    Lahti hohoi!!

    yritetään saada vielä äitejä mukaan tapaamisee.maanantaina 22.5 kello 17-19 on tapaaminen jos saada äitejä mukaan ainakin 6+lapset.enemmänkin saa toki tulla.mitä enemän sitä kivempi.
  18. N

    Lahti hohoi!!

    mä haluan teitää vastauksen 1.5.2006 et kelle kaikille käy maanatai 15 ja kelle perjantai 19.en rupea paikka varaamaan turhaan.laittakaa viestejä kiitos.ja kun ilmottaudutte niin laittakaa monta lasta tulee.<br><br>
  19. N

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    ekan kanssa olin reilun viikon kun oli valohoidossa keltasuuden takia ja toisen kanssa olin 3pv ja kolman kanssa 1 ja puolipäivää
  20. N

    Vauva omaan huoneeseen?

    meillä kaikki on nukkunut omassa huoneessa vauvasta asti,mut tällä hetkellä meidän yksi vuotiaalla on sydämmen kanssa ongelmia niin hän nukkuu meidän kanssa et pystyy seuraamaan

Yhteistyössä