Hakutulokset

  1. K

    raskaus ja sikainfluenssa

    Kyllä minua ainaki vähä pelottaa, olen vasta 7:llä viikolla raskaana, mutta täytyy vaan ajatella positiivisesti(yrittää ainakin), mutta elämä on elämää. =)
  2. K

    Ontelosyylistä!!!

    Heips! Kyseisin kokemuksia ontelosyylien parantumisista ihan itsestään. Tiedän nuo poistokeinot, mutta en viitsisi ryhtyä syylien poistoon itse enkä lääkärillä. Tyttö 7 v syyliä noin 10-15, ovat häviämässä Remasanin avulla ja pois 3.5 v, pieniä syyliä kymmenittäin jaloissa reisien takaosissa ja...
  3. K

    Tänne jokaiselta yksi vinkki laihdutukseen? :)

    lisää hyviä rasvoja ruokavalioosi ja jätä ne huonot pois. Auttaa huomattavasti!
  4. K

    hampaaton 1 v

    Meidän poju täytti just vuoden ja edelleen on suu hampaaton. Hampaat kyllä kuultaa varsinkin ylhäällä, mutta eivät ne ole vielä puhjenneet. Me sanotaankin miehen kanssa jo vitsinä aina, jos on lämpöä, itkuisuutta tms., että taitaa olla hampaita tulossa. Meinaan on niitä sen verran kauan...
  5. K

    Pinottaisko tähän 1v mittoja?

    Poika 1v. 80cm ja 11 800g (synt. 52cm ja 4070g). Esikoispojan(nyt 3v.) mittoja en muista,syntyi keskosena eli pienempi oli.
  6. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Täytyy mun nyt kirjotella vähä enenmmän. Eilen oli vähä kiirusta.. :p ku vaa ilmottauduin pinoon.. Eliskä mulla ikää 26v. miehellä 27v. ja kolmas olis tosiaan mun haaveissa.. Toi ukko kulta vaan ei oo oikein innostunu ideasta, kaks kuulemma riittää ihan hyvin. Ja jos mäkin joskus oikein...
  7. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    No minäkin ahtaudun tänne listaan. Kolmannesta siis haaveilen. Tyttö pian 4v. ja poika pian 6v. Mies pitäs saada vielä jotenki innostumaan... Esikoisesta haaveilevat Vauvakuumeinen......1. haaveissa..........toukokuussa alkaa Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa...
  8. K

    Aavistitko mitenkään,että synnytys alkaa lähipäivinä?

    Eilen kaverini 3-vuotias tyttö ilmoitti, että Katinkan vauva se syntyy torstaina! Eli eihän tässä mitään, kiva tietää että on pari päivää vielä ja sitten h-hetki! HIh! :D
  9. K

    miehen henki haisee

    Ja se SB12 tehoaa oikeasti! Mun tytär käyttää sitä ja silloin kun käyttää ei hengitys haise. Pakko sun on sanoa miehelles tosta. Ja ihan kauniisti sanot, niin eiköhän ymmärrä. Sano, että olis niin ihanaa suukotella, mutta kun jne.
  10. K

    Suht "tuoreita" synnytyskokemuksia PHKS:stä?

    Mulla on kokemusta tammikuulta, esikoinen tuli maailmaan 12 tunnin synnytyksen jälkeen. Kaikki meni oikein hyvin, epiduraali osui kohdalleen, kerran sitä lisättiin ja oli todella suuri apu! Myös ilokaasu tarpeen ja auttoi paljon. Ei mitään negatiivista sanottavaa synnytyksestä. Kätilö ei...
  11. K

    Molluskoista!

    Miten teillä on päästy eroon ns. molluskoista, ontelosyylistä? 7-vuotiaalla tytöllä on reisissään (sisäpuolella noin kymmenkunta ) molluskoja, eivät kuulemma kutia, eivätkä ole tulehtuneet, mutta ikäviähän ne ovat!
  12. K

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    \ Kyllä nyt kyse on aloittajasta ja hänen miehestään eikä vain vauvasta. Ensin aloittajan asiat selviksi ja sitten vasta päätös pitääkö vauva vai ei. Jos elämä on muutenkin sekaisin, ei siihen ihan ensimmäiseksi kannata vauvaa ottaa mukaan. Sori vaan. Kyllä saa ja pitääkin olla jollain tasolla...
  13. K

    Ärsyttää toi Sievinen

    Täälähän on kaikilla varaa haukkua Susannan ulkonäköä. Miksi? Harvinaisen hyväkroppainen nainenhan tuo on kahden lapsen äidiksi. Ja imetyshän se ne rinnat pilaa. Hän kuitenkin on imettänyt siitäkin huolimatta. Eikös se täälä tunnu olevan sen hyvän äidin mittari?? Ei kai tuo kommentti tee hänestä...
  14. K

    miten suhtautua lapsettomaan kaveriin?

    Kiitos neuvoista. Olen yrittänyt kovasti suhtautua ja käyttäytyä ihan normaalisti ja koska tiedän että heillä vaikeuksia saada lasta niin en ikimaaílmassa oo ikinä mitenkään vihjaillu tai kyselly että koskas teille tulee lapsi tai kyselly mitään lapsettomuushoidoista joissa he on olleet...
  15. K

    Voi tätä puheen pälpätystä!!

    no moi, meillä on myös 3v3kk tyttö ja pikkusisko 8kk ja tämä vanhempi puhuu ja höpöttää ihan koko ajan, kyllä tosiaankin välillä on sellanen olo että ei pysty omia ajatustöitä tekemään ollenkaan..
  16. K

    miten suhtautua lapsettomaan kaveriin?

    Olen 2 vuotiaan pojan äiti ja mulla on pari kaveria jotka kärsii lapsettomuudesta. varsinkin toiselle heistä lapsemme syntymä oli tosi kova pala ja sen näki kaikesta, vaikka hän kovasti sitä yritti peittää. Kertokaa te, miten mun kannattaisi toimia heidän kanssaan, että osaisin olla niin...
  17. K

    lapsen syömättömyys

    Meillä on noin vuoden jatkunut ongelma: poika (2,9 kk)ei suostu syömään lämmintä ruokaa, ei niin mitään! Ainoa poikkeus ovat ranskalaiset, joita poika syö, vaan aina ei kelpaa, eikä meillä niitä kovin usein ole! Mutta poika syö kyllä kaikenlaista leipää, muroja, mysliä, kurkkua, suolakurkkua...
  18. K

    suunniteltu sektio synnytyspelkoiselle?

    joo, mäkin toivon vastauksia tähän pinoon! itse nimittäin sain tänään vasta lähetteen oysin pelkopolille, vaikka jo rv 29! ja odotan et pääsisin pikaisesti keskustelemaan peloistani sinne. tosin olen sektion kannalla 95prosenttisesti, joten mitkään keskustelut ei voi enää päätäni kääntää...
  19. K

    pikaista apua,vertaistukea!

    Hei, Meidän perheellä on ISO ja rasittava ongelma. Nimittäin kohta kaksi vuotias tyttömme kärsii koko ajan pahenevasta ummetuksesta. Nytkin on viimeksi kakannut viime vkon torstaina. Eli neljäs päivä menossa eikä mitään tule, eikä ole edes tulossa. Laitoin supon kun oli kivuliaan oloinen...
  20. K

    Iisalmi!!

    Iisalmelaiset äidit jotka ystävää/ seuraa vailla, laittakaa mailiosoitteita, niin tutustutaan :)

Yhteistyössä