Hakutulokset

  1. K

    Ontelosyylistä!!!

    Heips! Kyseisin kokemuksia ontelosyylien parantumisista ihan itsestään. Tiedän nuo poistokeinot, mutta en viitsisi ryhtyä syylien poistoon itse enkä lääkärillä. Tyttö 7 v syyliä noin 10-15, ovat häviämässä Remasanin avulla ja pois 3.5 v, pieniä syyliä kymmenittäin jaloissa reisien takaosissa ja...
  2. K

    Molluskoista!

    Miten teillä on päästy eroon ns. molluskoista, ontelosyylistä? 7-vuotiaalla tytöllä on reisissään (sisäpuolella noin kymmenkunta ) molluskoja, eivät kuulemma kutia, eivätkä ole tulehtuneet, mutta ikäviähän ne ovat!
  3. K

    miten suhtautua lapsettomaan kaveriin?

    Olen 2 vuotiaan pojan äiti ja mulla on pari kaveria jotka kärsii lapsettomuudesta. varsinkin toiselle heistä lapsemme syntymä oli tosi kova pala ja sen näki kaikesta, vaikka hän kovasti sitä yritti peittää. Kertokaa te, miten mun kannattaisi toimia heidän kanssaan, että osaisin olla niin...
  4. K

    pikaista apua,vertaistukea!

    Hei, Meidän perheellä on ISO ja rasittava ongelma. Nimittäin kohta kaksi vuotias tyttömme kärsii koko ajan pahenevasta ummetuksesta. Nytkin on viimeksi kakannut viime vkon torstaina. Eli neljäs päivä menossa eikä mitään tule, eikä ole edes tulossa. Laitoin supon kun oli kivuliaan oloinen...
  5. K

    Iisalmi!!

    Iisalmelaiset äidit jotka ystävää/ seuraa vailla, laittakaa mailiosoitteita, niin tutustutaan :)
  6. K

    IVF

    Tehdäänkö IVF siis Naistenklinikalla :o??? Olen luullut että käännyttävä yksityisen klinikan puoleen..Onko teillä tietoa paljonko naistenklinikalla IVF maksaa ja käydäänkö siellä hoidot alusta loppuun asti? Kadun todella paljon 3v. sitten tehtyä sterilisaatiota ja vauvakuume on kova...
  7. K

    Ystäviä Kymenlaaksosta

    Täällä 30v. äippä kaipailisi uusia tuttavuuksia muista äideistä kaikkeen mahdolliseen..kirppareille,ostoksille,ulkoilemaan lasten kanssa jne. Tykkään käydä silloin tällöin myös viihteellä, joten toivoisin sun olevan bilettäjä-ihmisiä. Rohkeasti vaan yhteyttä tännepäin :)
  8. K

    ystävä hakusessa

    löytyisikö ketään joka olisi samassa tilanteessa kanssani. olen juuri saanut tietää raskaudestani (rv4+1), yksi keskenmeno marraskuun lopussa. olen -77 nainen pohjanmaalta. olisi kiva jakaa kuulumisia ja kokemuksia raskauden edetessä. ota yhteyttä. palleroposti@luukku.com
  9. K

    vauvakuumeinen kaipaa meilikaveria.

    Pian 23-vuotta täyttävä yhden lapsen (-04) äiti kaipaa meilikaveria. vauvakuumeisena tämän vuoden aloitin ja kaipaan vähän juttuseuraa.
  10. K

    Vaunuviidakossa

    Odotan ensimmaistani vasta Joulukuussa mutta vaunut mietityttavat. Asun ulkomailla ja suomessa on vaunut halvempia ja valikoima laajempi kuin taalla joten pitas ostaa kesaloman aikana. Olen netissa ihastellut Filou (pikkupingviini) Ja Happy Baby (lastenturva) merkkisia kulkuvalineita. Onko...

Yhteistyössä