Hakutulokset

  1. P

    sormuksen kiillotus

    ollaan menossa kesällä naimisiin ja olisin kysynyt että miten olette kiillotaneet vihki/kihlasormuksenne. meillä sormuksissa keltakultaa ja kesellä valkokultaa. mitenköhän lähtee kiiltäväksi?
  2. P

    Voiko äidin stressi tappaa.....

    :whistle:
  3. P

    Muumimaailma vai Ti-ti nallen talo

    Vaikea sanoa kumpi on kivempi. Ihan pienille suosittelisin Ti-ti-nallen taloa ehdottomasti, mutta 4v. saa jo Muumeistakin irti melko paljon. Molemmissa on käyty 2-vuotiaan kanssa, Ti-ti-nallen talossakin ihan varta vasten. Siellä oli mukavaa paikan rauhallisuus. Ei ole mikään huvipuisto vaan...
  4. P

    pääsiäispuput ja trullit

    Meillä jää tämä pääsiäinen todella vähälle huomiolle. Aion laittaa ensi viikolla lasten kanssa pääsiäiruohoa kasvamaan, ei sit muita koristeita. Virpomisvitsoja teen myös lasten kanssa, että saavat käydä pääsiäisenä mummoloissa ja naapureissa virpomassa herkkuja ja karkkeja itselleen. Olen 110%...
  5. P

    Opiskelevia äitejä?

    Onko täällä opiskelevia äitejä? Mitä opiskelet, paljonko vielä jäljellä? Miten lastenhoito järjestyy?
  6. P

    näppylä muusin suhteet

    No tietenkin sitä kun siinä muusin seassa on jauheliha. Sehän on sellaista ns. näppylämuusia silloin.
  7. P

    neuvokaa

    Tuskinpa rakastunut, ihastunut vain. Neuvoni on, unohda se ennenkuin tulee vaikeuksia.
  8. P

    Mies ei tiedä mitä haluaa

    en menis heti vannomaan toisen naisen puolesta.. itselläni oli ainakin tuollainen kausi kun olin ollut 3v kotona ja antanut kaiken aikani perheelle,ei harratsuksia ei juuri mitään muuta.. silloin se kolahti,halusin jotain omaa pitkästä aikaa.tapailin kavereita piiitkästä aikaa ja tajusin että en...
  9. P

    Tässä blogini,

    \ Et sä siitä vieraskirjasta klikkaa vaan kohdasta kommentit niin kommentit siirtyy vieraskirjaan.
  10. P

    Tässä blogini,

    Täysin moitteettomasti toimii vieraskirja, taitaa olla käyttäjässä vika. Kun joku sanoi ettei vieraskirja muka toimi.
  11. P

    pellillinen suolaista piirakkaa

    Tästä samasta aiheestahan on jo yksi ketju.. luepa se.
  12. P

    munatorvet tukossa...

    ovulaatiota ei ole todettu, epäilen itse sitä/sen puuttumista lapsettomuuden syyksi :/ Prolaktiinin matalana pitämiseksi syön Parlodeliä, muuten hivit ja hepatiitit on poissuljettu :) Taitaisi olla vaan viisainta puhua clomi kuurista, Terot mulla onkin, mutten syö joka kierrossa, koska...
  13. P

    munatorvet tukossa...

    kiitos Vinita! Sain ajan lääkärille aikana, jolloin kiertoni on aivan loppuvaiheeessa, eli menkkoihin n5 päivää. :ashamed: Tutkimus ei ilmeisesti silloin onnistu?
  14. P

    munatorvet tukossa...

    Voidaanko munatorvien aukiolotutkimus tehdä kierron muussa vaiheessa kuin puolivälissä? Jos sattuisi, että hedelmöittyminen olisi tapahtunut, irottaako huuhtelu kaiken? Kiitos! =) :flower:
  15. P

    Ranskanleivästä/paahtoleivästä täytekakku - reseptiä etsin!!

    \ Tekisitkö itse paahtoleivästä/ranskanleivästä täytekakun?? Mä en, mä tekisin siitä erittäin hyvän ja maistuvan voileipäkakun.
  16. P

    Ranskanleivästä/paahtoleivästä täytekakku - reseptiä etsin!!

    Kas kun et ruisleivästä tee, huoh näitä kokkeja.
  17. P

    raskausoireketju(mahd.)

    \ No se on kiva olla vähän aikaa jännityksessä, mitä sitä suotta heti testaamaan..
  18. P

    Masennus ja pieni vauva..

    Miten teillä, ketkä "sairastatte" synnytyksen jälkeistä masennusta ja olette aloittaneet lääkehoidon...niin onko niiden aloitusoireiden kanssa vaikea keskittyä vauvan hoitoon?? Itselläni resepti kaapissa, siis tuota cipralexia ja kuukauden ikäinen vauva.olen lukenut tältä palstalta tuosta...
  19. P

    mikä on sihteerin/osastosihteerin palkka??

    Sihteereillä on yleensä kk-palkka, se vaihtelee alasta riippuen n. 1500 - 3000 ?/kk.
  20. P

    suuseksin jälkee kuivuu paikat???

    Ei mulla ainakaan, päinvastoin kostuu. No varmaan kantsuu laittaa jotain rasvaa tai liukastetta, kyllä se siitä..

Yhteistyössä