Hakutulokset

  1. P

    sormuksen kiillotus

    ollaan menossa kesällä naimisiin ja olisin kysynyt että miten olette kiillotaneet vihki/kihlasormuksenne. meillä sormuksissa keltakultaa ja kesellä valkokultaa. mitenköhän lähtee kiiltäväksi?
  2. P

    Opiskelevia äitejä?

    Onko täällä opiskelevia äitejä? Mitä opiskelet, paljonko vielä jäljellä? Miten lastenhoito järjestyy?
  3. P

    Masennus ja pieni vauva..

    Miten teillä, ketkä "sairastatte" synnytyksen jälkeistä masennusta ja olette aloittaneet lääkehoidon...niin onko niiden aloitusoireiden kanssa vaikea keskittyä vauvan hoitoon?? Itselläni resepti kaapissa, siis tuota cipralexia ja kuukauden ikäinen vauva.olen lukenut tältä palstalta tuosta...
  4. P

    epätyypillinen autismi

    Tietääkö kukaan millainen on epätyypillinen autismi lapsella?
  5. P

    säkyvaatteet

    minkä kokoinen peitto /tyyny lapsellasi on? Oma nukkuu vielä "vauvapeitolla", mtta nyt ajattelin ostaa vähän isomman. Mitä koko on hyvä 2veelle?Tyyny on aika lätty, joten sekin varmaan saisi olla jo muhkeampi?
  6. P

    mitä evästä mukaan sairaala kassiin??

    aina ruoka mielessä ;)
  7. P

    harjoitus supparit..

    eli onko teillä ollu niitä kaikilla (paitsi tietenkin käynnistetyillä) ennen varsinaista synnytystä? itellä 38+1 ja ei mitään..tarkoittaneeko tämä että yli menee että rojahtaa..luulisi niitä jo olevan..
  8. P

    se siitä sitte

    eipä löydy multa itse kuria sitten ollenkaan... eilen kävi vieraita,noh sillon sain hillittyä itteni herkku pöydässä..mutta nyt... mä tempasin sit viis pulla siivua! on se sit kumma kun sitä ei voi olla syömättä nuita herkkuja!! :headwall: eihän mua kukaan pakottanu ottaan niitä,ei kukaan...
  9. P

    Millaiset tunteet lapsen toista vanhempaa kohtaan?

    Hei, Kertoisitteko kokemuksianne/tuntojanne että voiko olla niin että lasten vanhemmat eivät tunne toisiaan kohtaan mitään syvällisempiä tunteita vaikka rakastavatkin yhteistä lastaan kovasti?

Yhteistyössä