Hakutulokset

  1. J

    Mistä koiralle koti?

    http://www.lemmikkipalstat.net/apula/
  2. J

    Masukit, masu-asukit jne.

    \ Menkäähän nyt teinit kipinkapin vaikka demiin, kun ikinä ette ole raskaana olleetkaan :headwall:
  3. J

    Mikä ihme lasta vaivaa?!

    :headwall: :hug:
  4. J

    Milloin testi näyttää oikean vastauksen?

    Kyllä se nyt jo näyttää.
  5. J

    miten saada permiskihara pysymään kiharana?

    Mä jättäisin sen kampaamisenkin, sormin saa takut auki (jos niitä tulee). Mulla on käytössä avonin kihara seerumi, on hyvä =)
  6. J

    oudoista paikoista kutiaa :/

    Siitepölyallergia. Käy lääkärissä niin saat oikeanlaiset antihistamiinit. Eikä ne vältämättä heti edes auta. Jos ristireagoi jonku kanssa niin oireet pahenee mikäli nautit esim. kyseistä ruoka-ainetta koko ajan. Porkkana, omena, persilja ym...
  7. J

    Pitäs saada tuonne huuto.nettiin sellainen esto

    ja huuto.nettiin pitäs saada myös toisaalta sellainen esto ettei samalla ihmisellä voi olla kaks tunnaria, kerran nimittäin törmäsin sellaiseen ÄITIIN joka oli ilmoittanu kohteen ja sit huusi toisella kohteella, eli kilpaili oman myyntikohteen kanssa...ihan pössi
  8. J

    AUTTAKAA MUA TÄS HUONEPELISSÄ!!

    \ löysinj o!!
  9. J

    AUTTAKAA MUA TÄS HUONEPELISSÄ!!

    \ Missä se pitkulainen osa siihen punaseen lootaan??
  10. J

    AUTTAKAA MUA TÄS HUONEPELISSÄ!!

    \ Missä toi pitkulainen juttu oikein on??
  11. J

    Rakennusluvasta kysymys - kuka tietäis?

    Riippuu kunnasta, mut kannattaa varmistaa ainakin ennen rakentamista, koska ikävää on niiden purkaminen jälkeenpäin. JOS sattuu että joku tarkastelee terassia tarkemmin.
  12. J

    Minkä ikäisen voi jättää ihan luvallisesti vahtimaan kotiin

    \ Suhteellisuuden tajua myös siihen, että jos jotain tapahtuu niin esim. 8vuotiaalla on aika kova paikka vastata kaikesta. Vaikka ketään ei häntä syyttäisikään,niin asia vaikuttaa hänen koko elämäänsä.
  13. J

    Saako valkolakin

    Niin, valkolakinhan saa kun suorittaa ylioppilaskirjoitukset hyväksytysti. Siihen ei lukioo tarvita.. Itseasiassa niitä saa kaupasta kuka vaan..
  14. J

    Hinnoitteluapua Brion junanrataan

    Huuto.nettiin lähtöhinnaksi 50? ilman hintavarausta..
  15. J

    Loukkaantuisitko jos miehesi...?

    Sadetta: osaat olla ihanan ymmärtävä, kumpa itsekin osaisi olla noin..
  16. J

    Loukkaantuisitko jos miehesi...?

    kyllä loukkaantuisin. Varsinkin näin synnytyksen jälkeen. En osaa sanoa miksi, mutta se tuntuisi pahalta. Mistä tiedät miehesi muuten tehneen näin?
  17. J

    Ilmoita asiattomasta viestistä

    Sellainen "nappi" pitäisi täältäkin löytyä.. :headwall:
  18. J

    miten käsittelisitte lapsen kiusaamista

    \ Uskon että kotona kielenkäyttö opitaan eli ovat tietoisi sekä rasisteja..
  19. J

    isyysrahan saantiperusteet

    Miksi eri osoitteett? Tukien vuoksiko?
  20. J

    miten käsittelisitte lapsen kiusaamista

    Mä soittaisin sille opettajalle, olisin todella vihainen. Niin vihainen että soittaisin tämän haukkujan kotiin myös.

Yhteistyössä