Hakutulokset

  1. S

    Vinkkejä "isojen sänkyyn" opetteluun?

    \ Meilläkin kiipeiltiin yli laidan vaikka pohja oli niin alhaalla ku vaa niil kiinnikkeillä sai...siihen hätään en sit voinnu ostaa isojen poikien sänkyy ni tiputin pohjan sit lattian tasolle,ilman niitä kiinnikeittä..sit alko taas poika pysyy pinniksessä..meil nyt on isojen poikien sänky...
  2. S

    muita jotka ei enää jaksa iloita vain muiden puolesta..?

    Heips! En tiedä, haluatko välttämättä kuulla minun kokemuksiani, koska olen nyt odottava, mutta minä koin juuri samoja tuntoja kaksi vuotta kestäneen yrityksemme aikana. Siihen kahteen vuoteen mahtui kaksi alkuraskauden keskenmenoa, ensimmäinen niistä huomattiin vasta ekassa ultrassa...
  3. S

    Tietääkö kukaan?

    En tiedä varmaksi, miten neuvolassa tuossa tapauksessa toimitaan, mut kannattaa varmaan ottaa sinne yhteyttä, ni kertovat sit, kattovatko ultralla vai selvittävätkö raskauden muuten. Tsemppiä ja toivotaan parasta!
  4. S

    Gallup: niinistö vs halonen

    Mä äänestän Tarja Halosta. Se on minusta niin symppis ja järkevä tyyppi.
  5. S

    tätäkö tämä nyt on?

    Joo, sitä se on. Mutta töihin meno vähän helpottaa. On jotenkin niin levoton olo ja haluaisin jotakin mutta en tiedä mitä se voisi olla. Oma mies tylsistyttää ajoittain ihan äärettömästi. Kai se menee ajan kanssa ohi?
  6. S

    Koti vai työ

    Sen verran tekee mieli kommentoida tätä pitkää ketjua, että jos vaan rahavarat riittävät kannattaa ehdottomasti ostaa uusi auto. Tuolla alempana oli jo hyviä perusteluja uuden auton puolesta ja yhdyn niihin täysin. Vanha auto on pahimmillaan ihan hirveä turvallisuusriski liikenteessä. Meillä oli...
  7. S

    Minea -nimestä

    En oikein tykkää nimestä, koska Sinuhe egyptiläisessä olleelle Minealle kävi huonosti. Enkä tunne ketään parempionnista Mineaa.
  8. S

    joko aleostoslista valmiina?

    Ei nyt varsinaisesti listaa mutta jotakin voisin hankkia.
  9. S

    Koti vai työ

    TYÖ! Olen jo oman osuuteni tehnyt kotiäidin hommia. Nyt ei enää jaksa. Työ on antoisampaa ja hauskempaa. Tunsin jo ihan näivettyväni ja luhistuvani henkisesti kun olin vain kotona. Aikansa kutakin.
  10. S

    Mitä laitatte miehellenne joululahjaksi?

    Voin täällä paljastaa mitä mieheni saa multa tänä vuonna, kun tiedän, ettei hän tasan varmasti näitä juttujani lue tai nikkiäni tiedä. Ostin pitkät kalsarit ja sitten aion ostaa jotakin hyvää tuoksua. Eli ihan tällaista perinteistä tällä kertaa.
  11. S

    Mitä mieltä yksilapsisuudesta?

    Olen samaa mieltä Ylpön kanssa, että sisarukset ovat tärkeitä. Ja mielellään aika pienin ikäeroin. Jos olisin sun pöksyissäsi, varmaan yrittäisin vielä toista lasta, jos ekan kanssa menisi hyvin. Katso sitten miltä tuntuu kun kakkonen olisi ajankohtainen jos olisi. Kyllä yksikin lapsi riittää.
  12. S

    menkkavuotoa hillitsevä lääke

    \ Ainakin mulla auttaa. Otan Burana 400 aamulla ja oli se sitten oikeaa tai lumevaikutusta, niin kyllä se helpottaa. Säryt lähtevät ja olo kohenee, ja vuotokin niukkenee. Ei tietenkään kokonaan, mutta niin paljon, että vuodon määrä on siedettävää.
  13. S

    EI OLLU TARKOITUS!!!!...

    Täällähän ollaan aina tukkanuottasilla! :o Mäkin käyn täällä välillä kurkkimassa kun tuo neljänkympin rajapyykki on huomattavasti lähempänä ja yritän myös sitä elämänviisautta hakea kuten tuolla joku jo mainitsikin, mutta näyttää siltä, että ikä ei sitä ainakaan tuo, kun täällä aina haastetaan...
  14. S

    uskaltaisko enää ...

    Se riippuu ihan susta itsestäsi ja siitä kuinka vakava suhteenne on. Itse en enää yli kolmevitosena kuvittelekaan lisää lapsia. En kärsi tippaakaan vauvakuumeesta. Nautin täysillä lisääntyvästä vapaudesta! :)
  15. S

    menkkavuotoa hillitsevä lääke

    Kokeilin cyklokapronia yhden kerran ja en tykännyt yhtään. Menkat loppu joo kuin seinään mutta jalkoja särki niin maan perusteellisesti. Epäilin jo ties mitä laskimotukosta! Särky lakkasi heti kun lääkkeen vaikutuskin. Mutta niin epämiellyttävä fiilis oli, etten toiste kokeile. Vanha kunnon...
  16. S

    Joko ikkunassasi loistaa..?

    Ei loista. En oikein tykkää joulukrääsästä. Tulee niin äkkiä sotkuinen olo ja haluan kerätä kaiken ylimääräisen rihkaman pois.
  17. S

    Miksi täällä on niin paljon...

    Haluan pysytellä anonyyminä. En koe tarvetta personoitua tällaisessa foorumissa mitenkään erityisesti.
  18. S

    ihonhoitotuotteista

    \ Tähän on pakko kommentoida, että Lumene aiheuttaa allergiaa joillekin. Mikään muu merkki ei esim. mulle aiheuta niin pahaa allergiaa kuin Lumene. ( Biotherm kylläkin vähän) En tiedä mitä ne siihen nykyään lykkäävät. Joitakin vuosia sitten se vielä sopi ihan hyvin.
  19. S

    HERÄTYS KLO 5

    täällä myös pimennetty makkari, mutta silti taapero herää 5 pintaan. Ei osaa enään nukahtaa vaikka olis väsynytkin ja juo maitopullon :( ja äippää kyllä väsyttäisi hiukka pitempään... :kieh: :wave:
  20. S

    hmmm..

    :D Tämä on tätä "nuoruuden uhoa"vielä sinulla.Turha "muoreja"ja "muorien"neuvoja väheksyä...joku pvä olet itse siinä "muori-iässä"(näytät kuvittelevan reppana että 30vuotias on jo vanha:VÄÄRIN,ainoastaan järkeä ON enempi päässä kun nuorempana!)Tulet sen vielä huomaamaan ja kokemaan ,että et...

Yhteistyössä