Hakutulokset

  1. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    meille syntyi TYTTÖ 10.9 klo 02.12!!! painoa neitillä 3605g ja pituutta 50,5cm. Kotona ollaan oltu jo kaks viikkoa, mut ollu koko ajan niin kamala kiirus ettei ole kerinny konetta aiemmin edes avata :( synnytys meni hyvin ja tyttö sai täydet 10 pistettä... :D palailen myöhemmin kirjottelemaan...
  2. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    huh, nyt on imuroitu ja vessankin sain pestyä, on kyl ihan voittaja fiilis... :D katjuska-78 tuota issiasta epäili neuvolatätikin, itteään jäi vaan mietityttämään et jos onkin vaik välilevynpullistuma ni saattaapi tuottaa isoja ongelmia jatkossakin, mulla kun tuo ranka on muutenki...
  3. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Heips pitkästä aikaa!!! meillä ukkonen meni ja hajotti linjat ni ei hetkeen ole päässy kuulumisia lukemaan/kertomaan ja sit kun viimein pääsee ni täällähän herranjestas tullu vauvoja kun sieniä sateella :D Valtavat onnittelut kaikille jo nyytin saaneille :flower: omaa napaa... mulla...
  4. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Iltaa! Näin pitkästä aikaa... :whistle: On tupannu oleen jotenkin niin kauhian kiire ettei ole tännekkään kerinny kuulumisia kertoilee, välillä kipassu pikasee vaan lukasemassa... Mie alan olla jo ihan toivoton tän väsymyksen kanssa, välillä tuntuu et vois nukkuu vaik kellon ympäri ja sekää...
  5. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Iltapäivää! vuh tuohan kuulosti oikein unelmapäivältä, olis kelvannu mullekin :D ninnipo nyt vaan täytyy toivoo et olis useammin harjottelijoita ;) syysmami olipas tökeröa toimintaa sairaalalta :o mut onneks kaikki kuitenkin hyvin =) Kyllähän mulla on ollu noita ylimääräsiä kiloja...
  6. miukka

    Pelejä 3-vuotiaalle (tietokoneelle).

    Meillä poika 3v tykkää hurjasti pelata www.papunet.fi löytyviä pelejä...
  7. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    ninnipo oisko sul mitää mahiksii päästä jollekkii toiselle neuvolatädille? Kaveri sai lastenneuvolan puolel vaihettua tätiä kun vaan soitti suoraan toisen alueen neuvolaan ja kysy et oisko mahollista päästä niitten asiakkaaks kun ei nykysen tädin kans tuu toimeen ollenkaa... Tuli sit jo...
  8. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Tänää aamulla olin ensin sokerirasituksessa ja sit heti perään neuvolassa, oli pikkasen nälkä kun viimein kotiin pääsin.... :o Onneks mies meni tänää vast iltaan ni ei tarvinu jätkää mukaan ottaa, ei olis ollu pinnaa varmaan yhtään kun mulla toi nälkä tuppaa pistämään hermot aika kireälle...
  9. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Mikä ihme noita lapsia vetää kaikkiin kuralammikoihin.... :o Otettiin just reilu parin tunnin reipas ulkoilu tuon pikkumiehen kanssa ja tuloksena oli kuraa päästä varpaisiin, oli jotenkii onnistunu saamaan sitä niskansakin täyteen... :D olipas helpottavaa lukea et muillakin on liikkeet...
  10. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    pikasee piti pistäytyä kertomassa et meillä viimeinkin netti toimii!!! :D :D tuskasen hitaasti tosin mut toimii kuiteskii.... =)
  11. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    heips pitkästä aikaa... Meillä ei edelleenkään kotona netti toimi mut pikasee tulin meiän äitin koneelt kuulumisia kertomaan... Muutto olis nyt ohi, tosin laatikoita löytyy viel joka nurkasta, jos sit vaik juhannuksena sen viimosenkin sais tyhjäks... :whistle: Maanantaina oli eka...
  12. miukka

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Kävin jo listautumassa tuonne syysmassukoihin vaik en vieläkää meinaa tätä todeksi uskoa... nyt vaan toivotaan et masukki pysyy kyydissä mukana ja kaikki muutenki menee hyvin... [/b]Kiitos teille kaikille ja valtavia plussatuulia+++++++++++++++++++++++++++++++++++...
  13. miukka

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    vieläkö mahtuu mukaan? Jos pikkuhiljaa itsekkin alkais uskoa et tottahan se on... testaillu olen pitkin viikkoa ja koko ajan vahvemman ja vahvemman plussan saanut... nettilaskurin mukaan la 10.9 ja nyt rv5+4 :D ikää itellä kohta 23 ja miehellä 26 ja meillä 3v poika. Asuinpaikka kohta...
  14. miukka

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Nii ja kiitos ideoista!!! Hämähäkki kakusta tuli aika makee (tosin sain apuja huomattavasti taiteellisemmalta pikkusiskoltani... :whistle: ) ja aarrearkku suolasine naposteltavineen oli myös pöydässä... :D
  15. miukka

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Nyt on saatu pojan synttärit juhlittua ja päivänsankarikin on jo untenmailla joten kerkesin viimein kuulumisia kertomaan... keskiviikkona tein raskaustestin josta tuli tosi heikko plussa ja tänää testasin uuestaa ja tuli kunnon plussa!!!!! :D :D :D vähän epätodellinen olo vieläkii... :D
  16. miukka

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    3v synttäreist olis kyse ja ite aattelin ainaki jotain saada aikaseks... jätkän lemppareihin kuuluu täl hetkel kaikki merirosvojutut, dinot, cars-leffa ja kaikki "hurja" ... :laugh:
  17. miukka

    hassuja sanoja

    Meiltä löytyy reipas apurikas - siis äidin apuri :D
  18. miukka

    Lasten nimiä

    Arto Kristian Alexander 3v
  19. miukka

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Friesia Meinasin jo huomen aamul testailla, tätistä siis ei vieläkään tietoakaan... aattelin et oisko voinu olla vaikutusta kun illal testasin ja mulla kun tapana on juosta vessas vähän väliä... jos siis aamu virtsaan ehtis kertyä vähän enemmän sitä hormonia... :whistle: memmuli mullakin...
  20. miukka

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    testin tein tänää ja oli nega :/ olin jo melkein varma et olis tärpänny... nyt vaan ihmettelen missä se täti viipyy... :headwall:

Yhteistyössä