Hakutulokset

  1. T

    jännittää... saadaanko koira.

    No en todellakaan se takia halua koiraa espanjasta, kun suomalaiset koirat on sekoja. Meillä on ollu toinenkin koira joka oli aivan paras. Täällä vaan eräs kirjoitti et espanjalaiset koirat on sekoja, halusin vain kertoa, et koirat ovat samanlaisia kaikkialla, ongelmakoirat johtuu ihmisestä tai...
  2. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Bootypeppi, miten teillä on menny koiran kanssa? Onko se ollut jo kauan teillä? tosi sulonen. :)
  3. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Kyllä niitä sekokoiria löytyy suomestakin, meidän entinen koira,( siis n.20v sitten kun olin lapsi)yritti purra isää monet kerrat, kerran puri muakin, mut edellinen omistaja oli pilannu jotenkin sen, se oli 1v kun tuli meille. Tutun koira tuli espanjasta 2v. sitten ja asettu taloksi heti, koiran...
  4. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Kyselin suomesta eläinsuojeluyhdistyksiltä, paljon kuulu olevan pieniä sylikoiria tai sit liian suuria, jotenkin ei vaan löytyny semmosta, joka tuntu meidän koiralta, mut tää koira heti iski.
  5. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Kyllä mä uskon et kaikki kans menee hyvin, tietysti kun koira (toivottavasti) meille tulee, sillä voi olla ensin pelkoja ja pikku ongelmia, mut niistä selvitään. P.S. tämä on teille jotka löydätte joka asiasta valituksen aihetta, eläkää ja antakaa muitten elää.
  6. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Yritettiin katsella suomesta koiraa, mut yksityiseltä en osta, ei ole mitään järkeä tuottaa lisää pentuja, kotia tarvitsevia on valmiiksi jo liikaa. Kyllä se tulee lentokoneella rauhoitettuna, vai pitäisikö laittaa kävellen tulemaan suomeen.
  7. T

    jännittää... saadaanko koira.

    No, ei ole pieniä, 17,kohta 16, kohta 12 ja 5v. Ainakin tutulla on menny tosi hyvin koiransa kanssa, vai mitä Surku tarkotit.
  8. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Tuttu sano et 200-300e, niiden sivuilla ei lue hintaa, et huomenna tietää tarkemmin. Tottakai elinikäinen koti, niinkuin muillekin meillä olleille eläimille.
  9. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Yritetään saada koira espanjasta, täytettiin tänään kaavake, huomenna jutellaan henkilön kanssa, joka asuu espanjassa ja tietää koirasta enemmän. Koira on espanjan vesikoira, 5v ja kuvassa aivan ihana, katotaan miten käy. Onko täällä ketään joka on saanu koiran Espanjan löytökoirista?
  10. T

    esikko haluis tatskan joululahjaksi

    Mun tyttö on 17v, pari lävistystä on, oli 16v kun sai ekan ja olen sanonu et ottakoon tatskan jos haluaa. Kaikki paikat ei suostu laittaa tatskaa alle 18v.
  11. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Halusin vain kertoa, tännehän voi kertoa kaikkea.
  12. T

    ADHD:ta vai mikähän on vialla?!

    Huomasin jo vauvana et poika oli erillainen, ensin itki 9kk päivät yöt, harvoin nukku ja 9kk hiljenty täysin ja oli omassa maailmassaan monta krt päivässä, muuten ei mitään tolkkua touhuissa, ei ymmärtänyt puhetta. Nyt poika kohta 16v ja adhd.
  13. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Siinä ihmisessä ei ollut mitään kunnioitetavaa, pilas monen ihmisen elämän, ja isän siskokin huokas helpotuksesta.
  14. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Ei, koska se siskopuoli on 8v, ja lapsen äiti ei anna lupaa.
  15. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Sinne tulee myös tytön siskopuoli, sen haluaa nähdä.
  16. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Siellä hautajaisissa ei ole kuin 1 ihminen joka välitti, muut vieraat tulee myös muodon vuoksi, myös isän sisko.
  17. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Lapsen isä lähti kävelee kun odotin tyttöä, oli itse 16v ja eipä isää ole sen koommin kiinnostanu lapsensa olemassa olo ja tytölle olen kertonu isästänsä, niin ei ole tyttö halunnut edes tavata.
  18. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Siellä on isän sisko, jonka kanssa tyttö on ollu enemmän tekemisissä kuin isänsä.
  19. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Olisin saanu mennä hautajaisiin, mut kun ei kiinnosta, ja ei tyttö tarvi tukea, kun itsekkin menee vain muodon vuoksi.
  20. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Melkeen aikuinen, 17v

Yhteistyössä