Hakutulokset

  1. E

    Tuttipulosta

    Kyllä syö hyvin iltapalan. Kiitos teille vastaajille =)
  2. E

    Tuttipulosta

    Meidän poika 1v7kk ja on saanut maidot vielä unille mentäessä pullosta, siis kahdesti päivässä. Muuten juo nokkiksesta. Nyt pullo on jätetty pois päikkäreitä ennen, ja kohta olisi tarkoitus myös iltapullokin jättää. Vieläkö on tarvista antaa tämän ikäiselle maitoa ennen nukkumaanmenoa...
  3. E

    PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

    En ole hu.ora enkä lutk.a, mutta voitte toki pönkittää omaa egoanne haukkumalla minua sellaiseksi. Satuin aikoinani ihastumaan tähän mieheen, ja vuosien aikana suhde syveni ja meillä on hyvä olla yhdessä. Kyllä minä ymmärrän teidän kantanne, olettehan kaikki vaimoja ja äitejä, mutta miettikääpä...
  4. E

    PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

    \ Nimenomaan, unohdin laittaa tästä viimeisimpään kommenttiini. Enpä usko, että kenellekään lapselle on hyväksi, jos vanhemmat riitelevät jatkuvasti, jos äiti itkee iskän perään jne. Kuitenkin mies rakastaa lastaan yli kaiken kuten lapsen äitikin, ja lapsella on varmasti hyvä ja turvallinen olla.
  5. E

    PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

    \ Voi vit.tu :laugh: Mulla on aika moni kaveri avioerolapsi, eikä ole kyllä haitannut niiden menoa. Ja miehen lapsi on niin pieni,ettei ymmärrä tällaisesta kyllä mitään. Miten niin lapsen viattomuus riistetään? Pa-skapuhetta, tiedät sen itsekin.
  6. E

    PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

    \ Meillä taas tosiaan se kolme vuotta ollut enemmän ja vähemmän ystävyyttä ja nyt oli pakko pistää stoppi tälle salailulle. Oikeastaan sain kipinän täältä kaksplussan keskusteluista, ja kyllä kannatti.
  7. E

    PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

    \ En ollut, vaan joka kertoi olleensa sängyssä varatun kanssa, vappuna tosin sekin.
  8. E

    PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

    Sanoin, etten enää ryhdy olemaan "kakkosvaimo" enkä halua enää "sotkeentua" heidän parisuhteeseensa tai perhe-elämään. Pakotin hänet siis viimeinkin valitsemaan joko minut tai avovaimonsa, ja hän valitsi minut. Korostin, että lapsi on eri asia kuin avovaimo, häneen mies ei saa (eikä tietenkään...
  9. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Hmm, mikäs nimitys sille miehelle sit olis? Tää on ihan meidän kahden kauppa. Ja totta kai JOS ASIA PALJASTUISI miehen avokki haukkuisi minua noilla nimityksillä (tosin rahaa en ole ottanut... -se on HUO.RA :whistle: ;) ) ja lutk.akin on sellainen, joka jakaa monille, monille. Ei varmaan...
  10. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Musta tuo oli puujalkavitsistä kaukana. Voi jestas mitä ääliöitä täällä oikeasti liikkuu... Juu, ai oliks tää niinku joku äitien palsta? Vitsi kiitti vinkistä!
  11. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Hmm, ihan vapaan miehen olen saanut kerran jos toisenkin ;)
  12. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ "Älä pidä ympärilläsi olevia niin typerinä kuin annat teksteistä ymmärtää." Näistä teksteistä nyt ei välttämättä kaikki välity niin kuin asiat oikeasti on. Jos jään yksin jne., niin se on taas sen ajan murhe. Sitten kannan vastuun teoistani, kärsin tekemistäni vääryyksistä ihan kantapään...
  13. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Tarkoitatko huo.raa, lu.tkaa, vai kenties jotain muuta?
  14. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Voi vi.ttu, täällä kaikki vähänkin järisyttävämpi kuin vauvan kakkavaippojen vaihtaminen ja päivän ruoan kyseleminen on provoilua. Usko mitä haluat. Heittelen ilmaan eri vaihtoehtoja, mulla ei ole JUURI NYT, TÄLLÄ HETKELLÄ harmaintakaan aavistusta siitä, mitä tulevaisuus tuo ja mitä sitten...
  15. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Osuit naulankantaan.
  16. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Toki olen yhtä moraaliton, mutta te puhutte täällä niin kuin minä ohjailisin miehen elämää ja mieltä, pakottaisin hänet pettämään jne., vaikkei se niin mene. Koittakaapa ymmärtää se, että tällä miehellä on OMA tahtonsa, jonka mukaan hän toimii. Kuten myös mulla. Miksi mä sanoisin ei, kun en...
  17. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    <br><br>
  18. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Hah, ala vielä enemmän arvailemaan ja heittelemään oletuksia minun elämästäni tai menneisyydestäni :laugh: Kiitos kysymästä, vanhempieni 24-vuotinen avioliitto voi edelleen hyvin. Mulla ei ole elämässäni mitään tyhjiötä, että sen kun lähdet täyttelemään omia tyhjiöitäs siitä. Ei minulla...
  19. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ En mä ole kenenkään perhettä rikkonut, en mä voi miestä pakottaa pysymään perheensä kanssa. En mä ole edelleenkään vastuussa siitä, mitä mies tekee. Minä teen omat ratkaisuni, toimin kuten haluan. Mieskin tehköön kuten parhaaksi näkee. Suhde loppuu, jos jompikumpi meistä -minä tai mies- niin...
  20. E

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Ehkä muutto on vain yhteinen, salainen haaveemme, jonka toteutumisesta emme ole kumpikaan millään tavoin varmoja. Se on ehkä haave, joka kuljettaa meitä eteenpäin, jota miettiä, kun on ikävä toista. Ja en voi muuttaa vielä yhtään mihinkään, minulla on sen verran hyväpalkkainen ja mielekäs...

Yhteistyössä