Hakutulokset

  1. A

    Mies meni firman pikkujouluihin

    kantsis varmaan soittaa mies kotiin tai pyytää ainakin olla juomatta
  2. A

    hyvä joulumieli/ joulupuu keräys lahti

    mistä sellasta lahjaa voi anoa tai saada sen lahjakortin? tiukkaa tekee kaikin puolin..
  3. A

    Migreenin ESTOLÄÄKKEENÄ VERENPAINElääke?

    No kaipa se lekuri tietää mitä on määrännyt :)
  4. A

    jänskättää....

    kuopuksen kanssa tänään eka aika reumalääkärille... saa nähdä mitä mieltä on....
  5. A

    Leukaleikkauksesta tietäviä?

    mulla leikattiin leuat vuosi sitten.. kun leuat meni pois paikoiltaan.. ja vika korjaantui leikkauksella eikä hirveän kovia kipuja ollut sen jälkeen... ja saat suoraan suoneen lääkettää ekan vrk aikana.. mun piti olla koko v loppu sairaalassa mutta pistivät seuraavana päivänäkotiin ja hyvin pärjösin
  6. A

    Oletko sitä mieltä että pk:ssa on riittävästi henkilökuntaa

    samaa mieltä, tyttö aloittaa nyt samassa tarhassa normaali ryhmässä niin 3 aikuista ja 21 lasta :O
  7. A

    Oletko sitä mieltä että pk:ssa on riittävästi henkilökuntaa

    meidän poitsun ryhmässä 12 lasta ja 5 aikuista :)
  8. A

    skannauksesta apua..

    skannaan siis ekaa kertaa ja eka paperi onnistui hyvin, mutta sen jälkeen ei tule enää koko paperin tekstit kun olen skannannut???? ? ja sitten miten liitän ne tuolta photosmartista s- postiin
  9. A

    voe poika parkaa :(

    kiitos kaikille :) meillä ainakin lääkäri painottanut että mitää luonnontuotteita tai sellaisia ei saa aloittaa ennen lääkärin hyväksyntää, että aikuisia on jopa joutunut maksan siirtoon niitten takia... mulle on tarjottu aloe vera jotain lihas voidetta mikä käy nivelille jne, mutta en uskalla...
  10. A

    voe poika parkaa :(

    alun luin niin tolla ihmiselllä oli tullut se jinkun lääkkeen sivu vaikutuksena tai siis hänen pojalla niin oliko välttis reuma?? en siis vielä lukenut loppuun... meillä ollut trexan käytös helmikuusta ja nyt ensi kuussa alkaa toinen erittäin kallis lääke lisäksi...
  11. A

    voe poika parkaa :(

    kyllä vaan lastenreuma.. ärhäkkänä ollut helmikuusta 4 viikon välein aina kortisoonit :( max puolitoista viikkoa pistoksen jälkeen helpompaa aikaa mutta ei silloinka täysin kivutonta.. jatkuvasti syö pronaxenia 2 vrk ja panadolia päivittäin.. satunnaisesti tramalia
  12. A

    Montako teillä asuu ja montako nelimetriä?

    3h+k 79m2 minä ja kaksi lasta
  13. A

    voe poika parkaa :(

    sai tänään paikallishoidoissa 11 kortisonipiikkiä ja kovin ollut kipeä :( jospa taas sitten puoleksitoista viikoksi edes kivut helpottaisi =) äiti miksi aina sattuu? äiti kuolenko mä? :'( tollasia asioita pyörii 4vn päässä :(
  14. A

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    aika samaa joo... omavastuu meillä 42€
  15. A

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    niin tottakai tossa tapauksessa kaikki lasten sairaudet eikä varmaan saatais enää lapsille vakuutusta mistään.. eikä ole tarvetta vaihtaa
  16. A

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    koska saitte lähetteen sinne ja mistö?
  17. A

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    on meilläki esikoisella toiminut ihan ok keskussairaalassa. nää jutut, mutta aina se alkuu lähteminen vie aikaan.
  18. A

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    no eihän irtisanoudu :D miksi istisanoutuis :D
  19. A

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    sama suomeksi... miten niin turha?
  20. A

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    sen takia et onneksi on vakuutukset kun on paljon käyntejä esim keskussairaalas saadaan kaikki aina pois ja yksityisistä kanssa... fenniassa vakuutukset...

Yhteistyössä