Hakutulokset

  1. H

    SAA TULLA KAKKAA NISKAAN

    Miten pitkä kierto sulla yleensä on?
  2. H

    Oletko koskaan

    Hei Dakotan emo .... Maksoko "Kastari" siulle koskaan sillon aikanaan mitä piti ....... ? :whistle: Ja suosittelisin lääkäriin menoa tuon kuvailemas haavan kans .... :\| :x
  3. H

    Mie tykkään isosta!

    Mites kuule Dakotan emo, maksoko se "kastari" siulle koskaan silloin aikanaan mitä piti.....? :/ Ihan kiinnostaa vaa, ett kannattaako täälläkää kaikkiin luottaa .... :saint:
  4. H

    Huomio RUNONIKKARIT!

    Ihania ootte runoilleet :) Taidanpa näistä yrittää raapia kasaan jonkunlaisen koosteen.
  5. H

    Huomio RUNONIKKARIT!

    Heh, joo voihan sen niinkin tietysti lukea :laugh: Mutta tuliskos kenelläkään mitään mieleen?
  6. H

    Huomio RUNONIKKARIT!

    Keksikääs mulle hyvä runo siskon valmistujaislahjaan! Olen kampaaja, ja annan siskolleni lahjakortin liikkeeseeni. En viitsisi antaa valmista tylsää lahjakorttia, vaan ajattelin tehdä koneella oman. MITÄ VOISIN KIRJOITTAA SIIHEN? :ashamed:
  7. H

    Mitä kokoa vastaa koko 2 kengässä?

    Entä mitä kokoa vastaa koko 3 ja 4? Hobbarissa olis rullaluistimet.. Mietin josko menisivät 29 kokoseen jalkaan.
  8. H

    Raskausarvet

    \ Mulla tissit "tipahti" imetyksen myötä, mut mies vaan innostui. Väittää rinnoissa olevia vaaleita raskausarpia seksikkäiksi ja "takuukiihottajiksi." Liekö perverssi vai vaan hyvä valehtelemaan? Itse olen päättänyt nauttia em. kehuista ja lopettaa arpien murehtimisen!!! :attn:
  9. H

    onko lapsettomat perhe?

    Tottakai ollaan perhe, vaikkei lapsia vielä olekaan!!!!! :o
  10. H

    Mistä sais ruusun terälehtiä?

    Viime kesänä eräissä häissä oli just niitä saippuakuplia. Eivät kastelleet kenenkään vaatteita (eivätkä tahraa) :whistle: Mielestäni oli ihan kiva juttu.
  11. H

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    Eikös jotkut allergiat voi iän myötä laantua? Ainakin veljeni kohdalla kävi näin: pikkupoikana oli joillekkin eläimille allerginen, murrosiän myötä "parantui".
  12. H

    Onnitteluruno valmistuneelle

    Olisiko kenelläkään muistissa kivaa mietelausetta tms. koulunsa päättävälle? Kyseessä on mieheni sisko 19-v :flower:
  13. H

    matkaajat auttakaapas minua

    miksi se monex ei ole hyvä? onko samaa ketjua kuin suomen vaihtopiste
  14. H

    matkaajat auttakaapas minua

    ollaan aamulla anopin kanssa lähdössä tallinnaan ostosreissulle. kumpikin luuli että toinen vaihtaa rahaa ja nyt ei sitä vaihdettu yhtään. missä me saadaan vaihdettua sitä aamulla?
  15. H

    Kuinka pitkään nuha ja yskä voi jatkua?

    Meidän 1.v neidillä on ollut viimeset 2 kuukautta melkein kokoajan nuha ja pientä yskää päälle. Yleensä yskii aamulla kun herätään ja sitten esim. ulkona , jos kovasti touhuaa alkaa yskittämään. Nenä vuotaa enemmän ja vähmemmän. Välillä on ollut taukoja, että nenä ei ole valunut. Esim. nyt juuri...
  16. H

    REISSUUN LÄHDÖSSÄ?

    Tjäreborgin jos olisi ollut, niin olisin voinutkin huutaa (just varattiin reissu sieltä). Lahjaksiko saitte?
  17. H

    Matkustelu alkuraskauden aikana

    Onko muilla kokemuksia matkustamisesta puolivälin jälkeen tms? Meillä suunnitteilla kahden viikon matka, kun rv31. Koneessa varmaankin hyvä yrittää vähän liikuskella. :wave:
  18. H

    -

    http://huuto.net/fi/showlist.php3?seller=heiditu&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Aitoa Retroa naiselle S-koon vaatetta Pari pojan 160 cm vaatetta...
  19. H

    K-alkuisia tyttöjen nimiä?!?

    Googlesta ei oikein mitään irronu.
  20. H

    millä viikoilla olette synnyttäneet...??

    Eka 42+5 Toka 38+0

Yhteistyössä