Hakutulokset

  1. Ä

    Mansikkaluomen "kuoleminen"

    Meidän tytöllä on kasvoissa mansikka, ja aluksi oli n. peukalonpään kokoinen, nyt ikää on 2 v 5 kk ja luomi vaalentunut paljon ja siihen on alkanut tulla pieniä lovia reunoille. Eli häviämässä on. Isoissa luomissa se vain kestää aikansa, näin olen kuullut. Toinen luomi on rinnassa ja vasta...
  2. Ä

    4D kommenttiketju

    Oli kyllä niin sairas dokkari että yäk! :x Pisti kyllä tosiaan miettiin et kumpi sen nautinnon oikeesti sai..
  3. Ä

    lapsen suusta... :)

    Ei vitsi, vähänkö hyvä. :laugh: :laugh:
  4. Ä

    G: MIkä jätski parasta näin helteellä?

    Yhdyn kahteen edelliseen...millä helteillä? :whistle: Mutta lakritsajätski ja sit mehujäät on kyl hyviä.
  5. Ä

    Tuttuja Iltiksessä

    Tuulimari on sukulaisen sukulainen, eli minun miehen siskon miehen veljentyttö.. :laugh: kaukaa haettu mutta kuitenkin...
  6. Ä

    EI voi olla totta.... :'(

    Pitkästä aikaa näin tämän ketjun. Oikeen paljon voimia teille molemmille, ja koko perheelle, ja paljon suojelusenkeleitä, kaiken pitää mennä hyvin!!! Voima :hug:
  7. Ä

    Ystäväni ei ymmärrä väsymystäni!

    olen monesti ihmetellyt, että miksi lapsettomat hyökkäävät lapsellisten kimppuun! Eihän se koliikkivauvan äidin vika ole että he eivät saa välttämättä lapsia.
  8. Ä

    miten saatte pidettyä kodin puhtaana ja siistinä

    Siivoojan avulla. Käy kerran viikossa maanantaisin. Tänään pesi ikkunat ja siivosi perusteellisesti ylä-ja alakerran.
  9. Ä

    Käyttääkö kukaan pirkka vaippoja?

    Valmistaja: Delipap Oy Lieksa Valmistuttaja: Ruokakesko Oy, Satamakatu 3, 00016 Kesko www.plussa.com 7-15 kg paketissa on 42 vaippaa.
  10. Ä

    Perjantain Tuhkimotarina??

    Mitä tapahtui? Ja koska sarja jatkuu?? En ole koukussa... :ashamed:
  11. Ä

    Paljonko?

    Niin, mutta heillä on jo "kaikkea", enkä halua ostaa mitään kaappiin seisomaan. Tuo 20 ? vois olla ihan ok, ja jos joku nätti kukka vielä siihen. Tiedän kuitenkin et hommaa niissä kakuissa on ihan riittävästi joten en kehtaa olla antamatta mitään, vaikka tiedän et hän ne hyvästä sydämestä teki. :)
  12. Ä

    Paljonko?

    Kaveri teki meille 4 voileipäkakkua eiliseksi kun oli juhlat. Maksettiin luonnollisesti ainekset mitä niihin meni. Hän sanoi ettei muuta ota/halua. Mä haluaisin kuitenkin maksaa hänelle jotain, koska tiedän et niissä on hommaa aikalailla. Mikä olis sopiva summa teidän mielestänne?
  13. Ä

    kävin katsomassa mielisairaalassa ystävääni

    \ Voihan sen ajatella noinkin mutta ku psyykkisesti sairas ihminen voi tehdä melkein mitä vain, ja heidän omaa ja toki hoitajienki turvallisuutta siinä ajatellaan. Olen itse ollut nuorisopsykiatrisella töissä ja se oli aika kamalaa katsottavaa jos joku sai käsiinsä jonkun tavaran, ihan melkein...
  14. Ä

    Sirkus Al Bondos

    Mistään ei löydy hintatietoja Sirkus Al Bondosiin. Joten osaisko joku ihanainen kertoa mitä maksaa liput heidän esitykseensä ja minkä ikäisestä joutuu maksamaan? Mulla on 2v ja 4v lapset.
  15. Ä

    kutsu tuli mutta....

    ....myöhässä. Poika on odottanut innolla kutsua tutustumaan uuteen päiväkotiin, mainostivat oikein tilaisuutta kun kerroimme että otetaan paikka vastaan. Eivät vaan silloin vielä tienneet päivää. Nyt sitten tänään tuli kutsu avoimiin oviin uusille lapsille ja vanhemmille ja tilaisuus oli eilen...
  16. Ä

    nyt vaan uutta muksua tekemään...

    joo muksu vois tulla milloin vain pakettia en kyllä ottais
  17. Ä

    "kielitaitoinen" nightwishin uusi laulaja

    Kaunis ääni minun mielstä. Tarjalla oli vaan paljon persoonallisempi. Kappalekin oli kivan kuulonen.
  18. Ä

    te jotka saanu 2007 äitiyspakkauksen

    Ei sitä 2007 pakkausta ole vielä kukaan saanut, kun tällä viikolla alkaa vasta jakaminen. Voi olla, et ekat on postitettu jo maanantaina, mutta ei ne ole vielä asiakkaille saakka ehtineet. Joten malttia malttia :) Ja se on totta, että harvasta kaupasta nykypäivänä löytyy NEUTRAALIN värisiä...
  19. Ä

    sormus miehelle

    kun mennään naimisiin niin saako mieskin uuden sormuksen vai kaiverrutetaanko vihkipäivämäärä kihlasormuksen perään??antakaa hyviä vinkkejä hääpuvuksi, ollaan menossa maistraatissa naimisiin. vartaloltani olen jonkin verran ylipainoinen?mitä olette mieltä jos otetaan hääkuva yhdessä 8kk:tta...
  20. Ä

    Naapurin lapsi "riesana"

    Meillä naapurin 6-7v pojat tulee heti pihaan, kun me olemme. Lasten vanhemmat menevät omiin hommiinsa...heillä ei ole näköyhtettä lapsiinsa. lapset ovat meidän pihalla niin kauan kuin annamme. Onhan lapsista seuraa meidän 2 ja 4-vuotiaille. Naapurin molemmat pojat tarvitsevat erityishuomiota...

Yhteistyössä