Hakutulokset

  1. P

    lapsen synttäritarjoiluista kysymys ( juu, niitä ei ikinää olekaan olut täällä... )

    Missä on suolaiset tarjottavat, jos joku ei noita sipsiä siedä? Missä kasvikset ja hedelmät? Eli tosi imelältä tai super-suolaiselta kuullostaa nuo juhlat. Jotkut kinkkukierteet, pitsa, suolainen piirakka tai vaikka sämpylät vaikka sen pullan tilalla.
  2. P

    Toimitus kysyy: Onko sinulla hyvät välit anoppiisi?

    Minun appivanhemmat asuu tuos kivenheiton päässä. Ihan kiva että asuvat lähellä, ja toisinaan taas lähettäisin molemmat niin kauas kuin pippuri kasvaa. Anopin kans tuun yleensä juttuun aika hyvin, tietysti aina on asioita joissa ei olla samaa mieltä, mut se selvitetään ja taas jatketaan...
  3. P

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Täällä taas pitkästä aikaa! On ollut pientä hulinaa... :headwall: Molemmat tenavat ovat kipeenä ja minä myös. Pojalla korvatulehdus ja kurkunpääntulehdus, saanut jo kaksi kuuria, toinen kuuri loppuu huomenna, toivotaan et auttais! Likalla poskiontelotulehdus, ja kuuri päällä. Molemmilla kova...
  4. P

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Terve kaikille! En ole pitkiin aikoihin käynyt täälä sivuilla, mut nyt ajattelin skarpata... Meille olis kans tulos elokuus vaavi. Laskettuaika olis 14.8.2008, mut vähän näytti tos rakenneultras et voipi mennä himpun ylikin. meillä on jo tyttö pian 4v. ja Poika pian 2v. Kolmonen on ehkä poika...
  5. P

    onko pohjanmaalta mammoja?

    :wave: Minä olen Isostakyröstä vuosimallia-82. Lapset : tyttö 3v7kk ja poika 1v8kk ja tulevana olis elokuus kolmas. Pitäkäähän peukkuja että kaikki menis hyvin! :heart: ;)
  6. P

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    Terve kaikille pitkästä aikaa! Mitäs teille kuuluu? Mahtavaa huomata että tämä palsta on vielä auki ja käytössä. :laugh: Minusta seinäjoen sairaala on mukava paikka synnyttää olen ollut kahdesti ja toivottavasti pääsen sinne vielä ensi vuonna uudestaan kolmannen kerran...! :heart:
  7. P

    pinoon kaikki 06 alueen äidit ja odottajat

    Minä olen Isostakyröstä lapset 3v7kk tyttö ja 1v8kk poika ja jos hyvin menee niin la olis elokuussa pikku kolmosella. Itte oon 25v.
  8. P

    Siitä reumaepäilystä!

    No sellaisen diagnoosin antoivat, et olis ollu jokin virustulehdus, joka olis tullu flunssan jälkitautina. Virustulehdukset voi kestää kuulemma kauankin! :)
  9. P

    Vauva 2kk ja nuha!

    Kyllä niiden on pakko hengittää suun kautta, mutta kikkiä syödessähän ei onnistu! Keittosuolatippoja ja mahollisimman pystyasento nukkuessa. Jos syöminen ei onnistu niin heti soittaisin ja kävisin näytillä! Höyryhengitys voi auttaa jos o ilmankostutin tai kuivailmankostutin! Pikaisia parnemisia...
  10. P

    Siitä reumaepäilystä!

    =) Nyt saatiin vihdoin tietoja likan polviasiaan liittyen! Likallahan epäiltiin reumaa, ja kuljimme sit magneettikuvas ja siinä ei ollu mitään, sit punktoivat polven ja kattoivat siitä et mikä ois. No eilen soittivat ettei mitään löytyny! :) Polvi on ollut nyt parempi ja päivät on sujunu...
  11. P

    Poliisit soitti äsken

    :hug: Koittakaahan pärjätä! Voimia ja pikaisia paranemisia! :)
  12. P

    Väliaika tietoa reumaepäilystä!

    Taas uutta tietoa... Magneettikuvas ei näkyny viitteitä reumasta ainakaan suoraan. Tulehdus sielä on,mut syy on kateis. Se voi johtua monesta syystä ja reuma ei ole kokonaan pois suljettu... Nyt taas uudestan osastolle aamusta ja uus nukutus ja sit ne ottaa sieltä polvesta nesteen pois ja...
  13. P

    Väliaika tietoa reumaepäilystä!

    Olimme tänään siinä magneettikuvaukses. Oli sekin yhtä tunteiden myllerrystä! :headwall: :'( Ensin likka huumataan, sitten nukutetaan ja sit se herääminen........................... Tuli taas hiukan äidinkin itkettyä! :'( Se on niin ilkeää seurata vin sivusta, kun oma lapsi kärsii, eikä itse...
  14. P

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    =) meil tyttö 06/04 ja poika 04/06, heh aika jähysti... ite oon -82
  15. P

    PIIKA! Onko lapsellas reuma?

    =) Kiitos, tuo hali oli tarpeen! Koittakaahan tekin pärjäillä ja minä ilmottelen jos, ja kun tulee uutta tietoa! =)
  16. P

    PIIKA! Onko lapsellas reuma?

    :) Anteeksi anilla, en ole käynyt koneella muutamaan päivään. Joo meil oli aika tiistana, mut verikokeis ei paljastunu mitään. Likan polvi on ollut edelleen kipeä, mutta just oli isännän kans puhe et ehkä se on vähän parempaanpäin menos????? Saatiin sit uus aika, tai se tulee postis...
  17. P

    Tytölle annettiin antibiottikuuri

    Terve äippä. Minä antaisin sellasen neuvon, että kannattaa seurata tilannetta. Joskus päänsärky on oire jostain tulevasta sairaudesta. Toki se voi olla myös jotain muuta. Esim. syökö tyttö hyvin ja säännöllisesti, jos olisi vaikka ongelmia verensokerin kanssa, entä onko ollut silmien kanssa...
  18. P

    Lasten nivelreuma?

    :) Kiitoksia kaikille, jotka olette kirjoitelleet omista kokemuksistanne. Me olimme lastenpolilla ja ottivat lisää verikokeita. Sanoivat että ensin suljetaa pois kaikki muut mahdolliset aiheuttajat ja edetään sit siitä etiäpäin. Särkylääkettä määräsivät otettavaksi täs välillä. Seuraava aika on...
  19. P

    jatkuva vatsakipu?

    No minä tiedän sen verran et lääkkeet voi vaikuttaa viä pari viikkoakin niiden loputtua. Se voi ihan hyvin olla sitä, ja miksi yöllä niin sillon yleensä meillä ainakin itkeskellään. Anna maitohappobakteeri valmisteita ja gefilus-juomia niin eikö se siitä. Se ottaa aikaa kun suolisto toipuu! :)...
  20. P

    Lasten nivelreuma?

    Meillä neiti 2,9v. Käytiin lääkäris kun on parin viikon ajan valittanu et polvi on kipee! Ottivat röntgen kuvat ja verikokeet, ja tänään käytiin kuulemas tuomio ja tämä lääkäri epäili vahvasti et ois nivelreumaa! APUA! Onko kellään kokemusta samaisesta asiasta? Pelottaa ja ahistaa likan...

Yhteistyössä