Hakutulokset

  1. K

    Tammikuun 2007 taaperot

    olemme toista päivää soijamaidolla ja jugurteilla, ripuli kakat loppuivat siihen! katotaan mikä seuraava tuotos on ja testataan se maito sitten myöhemmin uudestaan, siis kun vatsa rauhoittunut kokonaan, jos vaikka hapanmaito tuotteet sopisi niinkuin itsellenikin sopii.
  2. K

    Tammikuun 2007 taaperot

    Hei kaikki maito allergisten äipät! Laitoin kysymyksen tonne allergia puolellekin, mut kun kuulutaan näihin tammikuisiin niin aattelin, et apuja vois täältäkin kysellä. Eli kuinka nopeasti ja millä tavalla taaperonne on reagoinut lehmän maitoon.? Meillä kun alko taas kummalliset kakkailut...
  3. K

    Maitoallergiaako?

    Eli meillä vuoden ikäinen poika joka on saanut korviketta puoli vuotiaasta ja nyt n. 2 viikkoa sitten aloiettu tavallinen maito. Kolmen päivän ajan on ulostanut kaksi kertaa päivässä ja toinen kakka on ollut löysää, vihreää ja todella pahan hajuista. On myös flunssassa tällä hetkellä ja jotenkin...
  4. K

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Hei! Kun noita uni-ongelmia tuntuu olevan niin monilla, niin oletteko miettineet jonkinlaista unikoulua? Itsellä mielessä, mutta huudattajaks musta ei ole ja muut ei tunnu tehoavan, kaksi yötä on herääjä ollut isä ja meno ihan samanmoista! Muksulla ei tunnu olevan mitään hätää, mutta herää 3-5...
  5. K

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Siis meillä tammivauva myös (mulla uusi nikki, koska edellisiä oli kaks muutakin, en ymmärrä miten on mahollista). Yöt menee itkeskellessä, päivät riskatesssa, pukeminen on ihan mahotonta ja vaippaa ei saa sovussa päälle ollenkaan.... siis kannatti lukea teidän jutut, ja saada vertaistukea, sama...
  6. K

    Mikä mättää kun 10kk vauva ei nuku öisin?

    Täällä elo ihan saman laista! Herää itkemään 3-5 kertaa yössä, vaikka on aina ollut tosi hyvä nukkuja. Rauhoittuu tutilla tai taputtelulla, aamu-yöstä otan viereen kun en enää jaksa hyppiä toiseen huoneeseen! Päivällä on hyväntuulinen silloin kun on muita kuin äiti paikalla, mutta minun kanssa...
  7. K

    vierastaminen?

    Minkä ikäisenä vauvanne ovat alkaneet vierastaa? Kauanko jakso on kestänyt ja oletteko keksineet konsteja sen helpottamiseksi? Meidän neljän kuukauden ikäinen on aloittanut vierastamisen, uudet tilanteet missä on paljon ihmisiä saavat alahuulen väpättämään ja itkusta ei ole tulla loppua.
  8. K

    Mikä kuva teillä on taustakuvana koneella???

    Tällainen oma otos http://www.aijaa.com/v.php?i=578848.jpg
  9. K

    **EUROVIISUT 2007**

    Musta kyllä tuntuu et toi mustat kuteet ja etusormi-pikkusormi alkaa olee vähän niinku out of fashion..
  10. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Olipas pakko kommentoida... annette 79 meillä on ihan tismalleen sama rytmi... ainut vaan, että unille käydään tasan kasilta, ei minuuttiakaan vaille vaikka oltas kuinka nakit!! Hassua!! Sitten aamupäivällä otetaan kahdet torkut ja iltapäivällä pidemmät unet yleensä vaunuissa. Tuntuu, että alkaa...
  11. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Hei tammivauvat! Minäkin tänne kuulun, en tosin ole ilmoittautunut, vaan pysynyt pelkkänä lukijana koko odotusajankin... nyt arvitsisin kuitenkin vähän tukea... Eli...Kuinka pitkiä unia teidän pienokaisenne nukkuvat? Meidän kymmenen päivän ikäinen kun nukkuu neljä tai viisikin tuntia putkeen...
  12. K

    Ikioman vammaisen lapsen hoidosta,eikö mulla ole mitään

    Meillä on kohta 3vuotias cp-tyttö. Riippuu niin kunnasta missä asuu tuo omaishoidontuki...sain ensin 600e/kk mutta kun muutettiin saan enää vain 370e/kk! Kelalta saan ylintä hoitotukea, sen sain takautuvasti kun tein valituksen Kelan päätöksestä, eli kyllä kannattaa aina valittaa näistä...
  13. K

    Suuniteltu sektio. Millä viikoilla teille tehty?

    Jalkatarjonta??? Ihan uusi ja vieras käsite mulle, siis oliko jalka/jalat jo laskeutuneet synnytyskanavaan... osaatko kuvailla vauvan asentoa muuten. Pää oikealla vasemmalla, entäs peppu... oliko joteenkin vinottain???
  14. K

    Hypotonisten lasten kehitys

    Meillä tyttö jo 2v8kk, ei vielä edes ryömi. Ottaa askelia kun kannattelee ylävartaloa. Vieläköhän on toivoa että joskus kävelee?
  15. K

    tukihuijarit ärsyttää!

    No onpa aika ketkua toimintaa. Toisaalta on systeemin vika kun sitä on noin helppoo vetää nenusta... Monelle käy varmaan kiusaus liian suureksi varsinkin jos on miehen kanssa jotenkin epävarma tilanne. Itse olen kyllä sitä mieltä, että oma elantonsa on jokaisen kynnelle kykenevän itse...
  16. K

    rekisteröityäkkö vaiko eikö???

    Mitä mieltä yleensä olette rekisteröitymisestä? Tykkäättekö "toimia yhden nimimerkin alla" vai anonyyminä? Mietin tässä hyviä ja huonoja puolia rekisteröitymiselle. Kävi kerran nimittäin niin, että mun nimimerkki (en siis ollut rekisteröitynyt, vaan kirjoitin eräällä toisella foorumilla aina...

Yhteistyössä