Hakutulokset

  1. M

    Kotimaan adoptio

    Joku tuolla kyseli miten voi olla adoptoituja ja sijoitettuja lapsia. Meillä 6v adoptiotytär ja kohta 3v sijoitettu poika. Toista kotimaista adoptiolasta kun ei saa, niin siksi sijoitettu pikkuveli. Ja nyt maailma on päättänyt meille viellä kolmannen lapsen antaa... Kaikista ennusteista...
  2. M

    Kertoako lapselle ihmisitä, joita hänen elämässään ei ole läsnä ?

    Tottakai pitää kertoa, ja silloinkun lapsi on ihan pieni, ei oo niin väliä sanamuodoista.. Meillä adoptio/sijaislapsi, molemmat tietää niin monesta sukulaisestaan ku mekin itedetään. Mitä sitten vastaa kun/jos lapsi aikuisena kysyy: Miksi sä et kertonu?
  3. M

    Sanokaa mitä mä teen ton piskin kans??!!

    Soita koirakorjaajalle :) Yl
  4. M

    TYLSÄÄ... mainosta blogiasi tai jonkun muun

    Mietteitä Metsärannasta Adoptio- ja sijaisäidin tarinaa.
  5. M

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    AUTS!!!! Ärsyttävää!!! ja ehkä vähän raivostuttavaa.... Ei hitto!!
  6. M

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Kiitos solros . Tytölleni olen 5 vuotta kertonu tarinaa siivettömasta Keijusta ja Peikko tupsahti tarinaan niin kivuttomasti. Vasta kun tota blogia aloin kirjottaa tajusin tän jutun juonen :D Ja ei kannata kadehtia, ihmetellä ennemminkin.. en oikein itekkään ikinä tiedä että kuinka noi tulee...
  7. M

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Päivän parhaat uutiset :) Onnea Miljoonasti Sati. Voimia tonneittain. Anna itsellesi Armoa, ole Rehellinen ja Kärsivällinen. :heart: ja kaikki kukkakimput ja muut tähän loppuun!
  8. M

    Uskon, etten tule koskaan saamaan lapsia :(

    Greippimehusta en oo kuullukkaan! Lantunsiemeniä korviin ja etikka/disperiinihoitoa on kyllä suositeltu :D lapset syntyy keijun ensinaurusta (ei kauheesti keijuja naurata stressaaminen) tai sitten kun heidän on aika syntyä. Lapset tulee opettamaan meitä, ehkäpä ne opettaa jo sillä, kun...
  9. M

    Uskon, etten tule koskaan saamaan lapsia :(

    Mä oon yrittänyt 25 vuotta(montas kiertoa tosta sit tulee... ), mitään elimellistä vikaa ei ole :D 2 lasta on silti. 1 adoptoitu ja 1 sijoitettu.
  10. M

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Kiitos itsellesi! Terapeuttista hommaa toi! Saa asiat ulos itsestään. Ja jos joku niistä viel hyötyykin, niin hyvä! <3
  11. M

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Oon huono kirjottamaan foorumeihin... jotenkin aina tuntuu että mut ymmärretään väärin. Mulla on adoptiolapsi ja sijoitettu lapsi. Jos jotain kiinnostaa yksi tarina niin... Mietteitä Metsärannasta Rehellisiä pohdintoja, aroista asioista..

Yhteistyössä