Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    sesty :Ja minä olen puolestani pahoillani teidän puolesta :hug: . Toivottavasti voit jo paremmin. Fiilis on vähän samanlainen kuin siinä DNA:n pihatonttu mainoksessa jossa on se vanhempi naapurin nainen toteaa naama mutrussa "elämä on". Jatkosta en ole varma. Meillä on tapaaminen parin viikon...
  2. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Voi Miina! Voimia :hug: Täytyy kyllä myöntää että asenetta sinusta löytyy! Mari78 & Haalistunut: Nyt napatkaa oikein huippu yksilöt kyytiin sieltä että saadaan lisää plussalaisia tähän pinoon. Pidän teille peukkuja! sesty: Joko teidän PAS tehtiin? Muistanko oikein että PAS:in piti olla tällä...
  3. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Wilsson Unohdin kokonaan onnittella, anteeksi kauheesti. Eli Onnea teille molemmille plussasta :flower: :flower: .
  4. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Nasukalle voimia :hug: Elämä ei todellankaan ole reilua! Miina Joko on testattu? Omaa napaa: Vuoto alkoi sitten perjantaina. Ihan sellaista pientä töhryä pari päivää mutta tänään on muuttunut mielestäni ihan normaali vuodoksi. Eli tämä peli on sitten pelattu. Nyt tulee jo kesä tauonkin...
  5. M

    Allekirjoita adressi nollamaksuluokan poistamista vastaan!

    \ silti en allekirjoita yh:t saa nyt jo liikaa kaikkea tukea valtiolta
  6. M

    Allekirjoita adressi nollamaksuluokan poistamista vastaan!

    no empä kirjoita :) minusta on väärin että yh:n lapset saa olla ilmaiseksi hoidossa kun toiset maksaa korkeimman mukaan!!!!!!!!! eli tasapuolisesti kaikille samat maksut!!!!!!!
  7. M

    IMETYSAPULAITE???MISTÄ???TÄRKEÄ!!!

    Mä voin myydä pari kertaa käytetyn =) Ite en kokenu toimivaks. Mut tuolta oon sen tilannu http://www.pedihealth.fi/fi/02_tuotekuvasto/769.html
  8. M

    Laittakaa kuvianne pinoon niin kerron

    \ oletpa sinä nuorena säilyny :o :)
  9. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    baby: Pahoitteluni negasta :hug: Mites muut ollettko jo testaileet? Oma napa: Se ainokin oire eli rintojen kipeys on hävinnyt, joten ei oikein hyvältä näytä.
  10. M

    Suunnitelmat uusiks... :/

    \ :hug: Millä viikolla nyt olet? Voimia :hug:
  11. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Kiikka: Toivoa just siihen asti kunnes labran täti sanoo että nega. Näin mun mies on hokenut koko illan. Ja ennen kaikkea oikein hyvää lomaa sinulle! Seasty: Omapa hyviä uutisia sieltä päin. Pääsen nyt jännittämään täysillä sun puolesta seuraavaaksi kolmeksi viikoksi. Älä luulekkaan ettenkö ole...
  12. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    No niin, "plussa" ....MUTTA (ja iso selleinen) arvo ei ole ihan niin korkea kun pitäisi tässä vaiheessa. Pitäisi olla yli 29 ja meillä 22. Joten uusi labra aika viikon päästä. Meikäläinen ei näköjään tee mitään helpoimman / yksinkertaisemman kautta Ei edes negatiivistä tulosta.....päähajoaa...
  13. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    \ Pääseköhän haamujen haamulla jo ostamaan lippua tuohon junaan :laugh: ;)
  14. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Tintti; No pakkohan se oli testata aamulla uudestaan. Ja vaan oudommaksi menee. Aamulla molempien mielestä haamu ja nyt illalla mun mielestä nega ja miehen mielestä heikko haamu. Nyt ei auta kun mennä huomenna sinne labraan jotta saadaan nämä "kummitukset" johonkin järjestykseen. Tseppiä...
  15. M

    varhaisultra

    Kävin ultrassa useiden keskenmenojen vuoksi. Rv 7. Ensin lääkäri ei löytänyt sykettä, vaihtoi uudemman koneen ja katseli ruutua pitkään kunnes sanoi että nyt näkyy hidas pulssi. Siis mitä se tarkoittaa, kuinka nopea pulssin tässä vaiheessa pitäisi olla ja kuinka selvästi sen pitäisi näkyä...
  16. M

    Ekaa kertaa ivf

    Ihmettelijä: Ihanko totta? No opas kummallista. Me ollaan yksityisellä hoidossa ja antoivat sieltä ohjeeksi että jos on kipuja niin buranaa. Toivottavasti meidän hoito ei nyt tähän kaatunut :/ . Ei onneksi tullut syötyä kuin tabletti tai kaksi jos oikein muistan.
  17. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Anteeksi Katia, kirjoitan aina sinun nimesi j-llä. :ashamed: Parhaan ystäväni nimi on meinaan Katja.
  18. M

    Ekaa kertaa ivf

    Elina: Mulla oli myös irroituspiikkinä Pregnyl. Ruiskun ja neulan avulla imaistiin toisen ampullin aineet toiseen purkkiin ja anettiin seoksen liueta keskenään hetki. Sitten seos imetiin taas ruiskuun vaihdetiin neula ja pistos mahaan. Kuulostaa sekavalta mutta kyllä siitä selviää. Tsemppiä...
  19. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    No niin tämä tyyppi ei sitten kestänyt kiusausta vaan tein testin aamulla. Negaahan tuo näytti, mutta kun vilasin liuskaa uudestaan n. 5 minuutin päästä niin siinä oli heikko haamu! Ohjeessa muistaakseni sanottiin että tulos ei luotettava jonkun ajan jälkeen. En nyt muista oliko se 5 vai 10...
  20. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Sesty: Mielialat muuttuu lähes tunneitain. Välillä voisi vaikka itkeä kun tuntuu että elämä on niin epäreilua. Menkkamaiset vatsaväänteet alkoi viime yönä että kaipa se vuotokin pian alkaa. Labra aika on keskiviikolle. Ja eikös täällä rupea olemaan monella muullakin testipäivät baby, Katia...

Yhteistyössä