Hakutulokset

  1. Möhkösfantti

    Karseat mies-julkut kuvien kera!!

    :whistle:
  2. Möhkösfantti

    Tämä uudistus, hyviä puolia?

    Hyvä puoli on se, että en käy täällä enää koskaan. Tähän päivään mennessä olen sentään lueskellut.
  3. Möhkösfantti

    VOI KUPPA! hrrrrrrr.. KÄÄK!

    Ei mulla näy koko mainosta enää :o <br><br>
  4. Möhkösfantti

    Mikä video!!!! Aivan takuuhymyt :D

    http://www.youtube.com/watch?v=YrU2m9IDW40 :laugh: :heart:
  5. Möhkösfantti

    Mikä video!!!! Aivan takuuhymyt :D

    http://www.youtube.com/watch?v=YrU2m9IDW40 :laugh: :heart:
  6. Möhkösfantti

    Suomessa nimeksi enemmän MUHAMMEDIA kuin Timoa jne

    \ Ei, koska Mohammad, Mohammed jne. ovat translitterointiversioita ulkomaankielestä.
  7. Möhkösfantti

    ympärileikkauksesta toipuminen

    \ Minä muuten aion kirjoittaa sinulle kun on aikaa ja jos Jumala suo.. :)
  8. Möhkösfantti

    ympärileikkauksesta toipuminen

    Vastahan tuli tieto, että ympärileikkaus ehkäisee HIV-tartuntaa. Ja älkäähän kyselkö, tarkemmin en tiedä. Kannattaa tutkia ennenkuin hutkia. Lääkärin suorittama ympärileikkaus on mielestäni täysin ok.
  9. Möhkösfantti

    Hirveä tuo KIDIUKSEN mainos!!

    \ Jep äänet löytyy, ja kaameat ne onkin. Mä olen pikkuhiljaa kyllästynyt noihin.
  10. Möhkösfantti

    Hirveä tuo KIDIUKSEN mainos!!

    :o Pomppas sydän kurkkuun ja meinasin lentää selälleen, kun kaikessa rauhassa istuin ja yhtäkkiä tuo katinroikale karjas jotain viisu-bliisia korvaan :o :kieh: Pois tommooset!
  11. Möhkösfantti

    Kurosen hymy-kuvat täällä

    Neiti Ruusunen on vähäsen vaan huomionkipeä, ailahteleva ja rahanjanoinen tapaus :headwall: Voi Matti-reppanaa. oon ajatellu niin koko rumban alusta lähtien.
  12. Möhkösfantti

    Lapset näkevät. Lapset tekevät

    \ Mutta eikö vaan, että kyllä siinä totuus piilee?
  13. Möhkösfantti

    Lapset näkevät. Lapset tekevät

    Children see, children do. http://www.youtube.com/watch?v=7ZscS775ek8 Pistää ajattelemaan. Katsokaa ihmeessä tuo video. <br><br>
  14. Möhkösfantti

    Vappu taas osoitti ihanuutensa juu...

    \ Ootkos nähnyt erästä Jkl:n keskussairaalan lastenkirurgia?? :) Ilmeisesti et!
  15. Möhkösfantti

    Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

    \ :laugh: :D "en mää mikään lehemä oo"<br><br>
  16. Möhkösfantti

    Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

    \ Koski kylkiluihin :laugh: :laugh: :laugh:
  17. Möhkösfantti

    MarraskuunVauvat 2006

    Meiränkin poika on jo 4kk. En koneella juuri viihdy tällä hetkellä. Joskus iltaisin pistäydyn. Nykyään palsta on yhtä kerhoa lukuunottamatta mulle täysnolla! :) En nyt vähättele teitä, mutta palstalla ei juur ole mitään mielenkiintoista. Sitä ei tiedä palaanko myöhemmin "vahvempana" Ajattelin...
  18. Möhkösfantti

    PALOVAMMOISTA!!!!!!!

    tämän löysin ja tuli niinkin epäolennainen asia mieleen, kun että mitkä vaatteet sä sitten puit terkkaan mennessä? :whistle:
  19. Möhkösfantti

    MarraskuunVauvat 2006

    Joku kyseli hampaista.... Meillä ei ole vielä yhtäkään näkynyt, ja hyvä niin... Ei ole tissit vielä rikki. Mä en kyllä unohda kun veitikalle on kasvanut terävät pikku torahampaat, ja sitten on nännit rikki :D :/ Onneksi bebanthen keksitty!! Jessöör, tämmöstä juttua tällä kertaa.. Nyt pitää...
  20. Möhkösfantti

    MarraskuunVauvat 2006

    Nipsu-81 Täällä nukkuu pikkupoika perhepedissä ja hyvin nukkuukin. Meitä siis nukkuu 3 samassa sängyssä, minä, mies ja poika, ei kuitenkaan useampaa (niinkuin joskus muutamia vuosia sitten :D :D ) Minusta se on niin ihana kun pieni on siinä lähellä, voi kuulla hengityksen ja aistia lämmön...

Yhteistyössä