Hakutulokset

  1. T

    yli 1 vuotiaan karsastus

    Haluaisin kuulla teidän kokemuksianne karsastuksen hoidosta, sillä minulla on lapsi iältään 1 v 4kk ja pientä karsastusta on edelleen. Se ilmenee vain lähelle katsoessa ja enemmänkin vain toisessa silmässä. olemme käyneet n.puoli vuotiaana lääkärillä ja vähän yli yksi vuotiaana taas silmä...
  2. T

    xylitolipastillit

    Siis mihin katosi Katti Matikaisen vattupastillit?? Yks purkki ehittiin ostaa ja nyt niitä ei löydy mistään!? Onko muita täysksylitolipastilleja kun purkkaa en halua vielä 1,3 veelle antaa? Tällä hetkellä käytössä on Xylisuu mutta käsittääkseni se ei ole täysksylitolia..
  3. T

    1 vee päiväkotiin

    Mulla on osa-aikatyö, joten jokapäiväistä ei hoitoonmenosta tule ja työpaikka tuli viikon varoitusajalla joten harjoitteluaikaakaan päiväkotia varten ei oikein ollut ja vielä kaiken lisäksi pukkasi vauvarokonki samalle viikolle!! maanantaina olen vähän viisaampi ja sitä seuraavana vielä...
  4. T

    1 vee päiväkotiin

    Oma mussukka, pian 1 vee, aloittaa maanantaina päiväkodissa ja äiti on sydän syrjällään kuinka siellä menee, vaikka tutustumisreissu meni loistavasti, mentiin toiseen huoneeseen kun tyttö jäi toiseen leikkimään eikä kaivannut yhtään! Kertokaa kokemuksia te joilla suurinpiirtein samanikäsenä...
  5. T

    meneekö turvaistuin niin kauan kuin on "luvattu"?

    Semmoista tässä aloin miettimään, että kannattaako ostaa käännettävää turvaistuinta jota voi käyttää jopa 6 vuotiaaksi asti? Siis mahtuuko lapsi käytännössä niin kauan samaan istuimeen? Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä, minä olen miettiny pääni puhki jo tämän homman kans..

Yhteistyössä