Hakutulokset

  1. Sisi

    Koska tämä kotiäitiys muuttuu kivaksi, edes jotenkin?

    Oothan muistanut ottaa omaakin aikaa vetää tukan tötterölle ja korkkarit jalkaan jotta muistat olevasi myös nainen eikä vaan äiti...? Tekee hyvää, suosittelen.
  2. Sisi

    ihmettelyä eräästä lapsen hoitoon viemisketjusta

    Nainen on naiselle susi ja äidit vielä niitä verenhimoisia, tässä se taas nähdään... Siirrille voimia pitää kiinni omista ratkaisuista, ne on varmasti teidän perheelle niitä parhaita. :hug:
  3. Sisi

    Mistä polkupyörään peräkärry??

    Mistä ootte suomesta (tai ulkomailta) ostaneet tai tilanneet polkupyörään sellaisen peräkärryn mihin mahtuu kaksi lasta kyytiin? Haluisin sellaiset, joissa on myös työntöaisa eli toimii 'rattainakin'. Nii ja linkkejä saa mielellään laittaa, kiitos!
  4. Sisi

    Paransiko toka synnytys ekasta jääneet traumat??

    Mulla oli ihan samanlainen tilanne, eka synnytys oli kolmen päivän käynnistys, jossa kivunlievitys tökki, henkilökemiat ei kohdanneet ja ponnistus oli pitkä. Traumojen lisäksi jäi piiitkä ja kireä eppariarpi. Kävin tokassa raskaudessa pelkopolilla ja se todellakin auttoi! Suosittelen lämpimästi...
  5. Sisi

    Seuraavat tuplabonuspäivät???

    Onko kenelläkään mitään tietoa millon mahtais olla seuraavan kerran Prismoissa tuplanonuspäivät?? Kuinka usein niitä on? Olis pari isompaa hankintaa ja olis kiva saada niistä tuplasti pojoja... Kiitos!
  6. Sisi

    Kuinkas kauan teillä on ollut toosa kipeä synnytyksen jälkeen?

    No ekalla kerralla seuraavaan synnytykseen asti eli 1v7kk, siinä se arpi sitten venyi sen verran että lakkasi kiristämästä. Tokan jälkeen pari kuukautta.
  7. Sisi

    kuinka paljon vanhemmat voivat korjauttaa lapsella läksyjä?

    Siis että vanhemmat korjaavat lapsensa läksyt vai? Vai että tarkistavat ne ja kertovat mitkä oikein/väärin?? Musta kumpikin toimintamalli on väärin ja turhaa jos lapsella ei ole mitään oppimisvaikeuksia.
  8. Sisi

    Mitä meinaa asunnossa kt? Esim 2h+kt+sauna..

    Ai kaks huonetta ja kerrostalo??? :laugh: :laugh: :laugh:
  9. Sisi

    Voi eiiii,mitä mä teen??

    Ota ihmeessä paikka kun kerran sen sait! Kyllä se hoito lähtee sujumaan, usko pois...
  10. Sisi

    Minulle tuli ihan oikeasti yllätyksenä tuo, että SYLIKUMMILPASILLE ostetaan vain joku 10-15 euron lahja!

    Mun mielestä on ihan oikesti ja rehellisesti säälittävää nähdä miten pinnallista ja pikkusieluista taivastelua täällä saadaan aikaiseksi joululahjojen rahallisesta arvosta. Hävetkää nyt vähän hei...
  11. Sisi

    Marsipaanin värjäys nestemäisellä elintarvikevärillä, miten onnistuu?

    Onnistuu varmasti, mutta varaudu siihen, että a) saat vaivata hetken jos toisen ennekuin väri on tasaista b) marsipaani notkistuu helposti nestemäisestä väristä, joten kovin tummaa lopputulosta on vaikee saada aikaiseksi ja kannattaa antaa olla jääkaapissa hetki ennen kaulitsemista tms.
  12. Sisi

    Onko kukaan tehnyt tällaista synnytystoivelistaa??

    Joo, tunnut todella olevan sanavalmis ihminen mutta yritä nyt ymmärtää, että kaikki ei ole. Siinä tilanteessa suurinosa kipuisista ensisynnyttäjistä tekee just tasan niinkuin santaan/annetaan ymmärtää. Ja juu, eihän se kipu alussa ole vielä paha mutta jos on viettänyt suht kivuttoman elämän ja...
  13. Sisi

    Onko kukaan tehnyt tällaista synnytystoivelistaa??

    Mun täytyy nyt sekoittaa tätä soppaa sanomalla että; joo, tein, mutta omin sanoin listasin toiveet mitä haluaisin ja mitä EN halua. Toimi ihan loistavasti, ei tarvinnut ruveta mistään vääntämään kättä supistusten lomassa. Mun lista oli sairaalalla esitietolomakkeen kera, joten kun saavuttiin...
  14. Sisi

    G: Sataako lunta, missä ja paljon on pakkasta?

    Keravalla pyryttää myös kunnolla ihania isoja hiutaleita ja pakkasta -7
  15. Sisi

    Hyviä vinkkejä vauvan nuhaan?

    Keittosuolatipat on hyviä irrottamaan räkää ja niistäjä on tietty ehdoton. Nasolinia saa tippoina mutta annostus on muistaakseni tippa per sierain ja mä en koskaan onnistunut saamaan sitä tippaa kiemurtelevan lapsen nenään...
  16. Sisi

    Voiko karjalanpaistilihat laittaa suoraan uuniin

    Peesi. Sinne ei aleta mitään perunan tai porkkanan palasia tunkemaan pekonista puhumattakaan. Varmaan ihan hyvää tulee joo, mutta se ei sitten ole karjalanpaistia. Piste.
  17. Sisi

    Raiskattu paleltui kovassa pakkasessa

    Ja mistähän tää on kopsattu? Olis kiva mainita lähde.
  18. Sisi

    Kertokaa yksi hauska, mieleenpainunut, pelottava, hurja, tmv. juttu synnytyksestänne!

    Tokaa synnyttäessä aloin ammeessa avautua vauhdilla ja päätettiin siirtyä viereiseen huoneeseen epiduraalia varten. No, kun nousin pakosta sieltä ammeesta ylös pongahti kivut heti potenssiin kymmenen ja jalat ei meinanneet kantaa supistaessa, vikisin ja kiroilin kuin pieni eläin. Kätilö halus...
  19. Sisi

    Reseptejä tofusta?

    Tai sit mä vaan paistan sen kuutioina pannulla ja grillimaustetta sekaan. Toinen olis jonkun intialaisen kastikkeen sekaan, korma, tandoori tms... ja cashewpähkinöitä päälle, namskis!

Yhteistyössä