Hakutulokset

  1. Ä

    esikoisen ja kuopuksen ikäero........

    16vuotta Tyttö sillon 16v kun iltatähti synty keskimmäinen pääsi ripiltä iltatähti 3kk. Vanhemmalla tytöllä poika 9kk.
  2. Ä

    Hamina!

    Mistäpäin haminaa olet??? Olen jo 4kymppinen poikani 3vuotias
  3. Ä

    Tutkimukset

    Minä sain iltatähden 39v en käynyt tutkimuksissa ,raskaus aika meni paremmin,kuin nuorempana.6pv ennen la:ta syntyi ihana terve POIKA edelliset olivat tyttöjä. Tytötkin halusivat veljen ja iskä sai kalakaverin.Saku on nyt melkein 3v tytöt 17v ja 18v.
  4. Ä

    nuoret isovanhemmat

    Hei!! Tulin mummiksi 41v oma iltatähti on 2v 10kk
  5. Ä

    Olisi ihan kiva tutustua muihin äiteihin

    Hei!!! Minäkin haluaisin uusia ystäviä.Olen 40++.laita y-viestiä tai sähköpostia jonsu69@suomi24.fi :'( :hug:
  6. Ä

    täälläpä onkin oikeasti yksi mummo ja äiti! onko muita?

    minäkin olen isoäippä Haminasta lapsia kolme.Tytöt -88 (hänellä poika 6/06) tyttö-89 ja iltatähti poika -04. :hug:
  7. Ä

    Testi

    :snotty:
  8. Ä

    Lenkkeily ja kahvittelu seuraa Haminasta

    Löytyisikö 41v äidille ja 2v7kk pojalle kavereita summasta? Rohkeasti viesteja jonsu69@suomi24.fi toivottavasti löydämme ystäviä :attn: <br><br>
  9. Ä

    Kaduttaako lasten määrä?

    Olen ihan tyytyväinen kolmeen lapseen kaksi tyttöä ja iltatähti poika keskimmäisen ja nuorimman ikä ero on melkein 15v. Enempää emme lapsia tee. Meillä on ihana 3kk vanha tyttären poika häntä saame hoitaa tarvittaessa ja hänestä on kohta seuraa pojallemme. Hauskaa syksyn jatkoa kaikille :hug:
  10. Ä

    Uusi esittäytyy

    Minäkin seurailen sivua ja olen miettinyt onko toisia mummeja joilla vielä oma lapsi pieni.Minulla ikää 41v 18v ja 17v tytöt sekä 2,5v poika ja 3kk vanha tyttären poika. Terkkuja kaikille mummeille :hug: :flower:
  11. Ä

    kuukautiset ja raskaana

    Minulla oli normaalit kk:t n4kk:lla kävin lääkärillä ei selvää miksi. Vauva synty terveenä
  12. Ä

    Pistäkääs tähän syntymävuosilukunne

    :flower: 1965 minäkin :hug:
  13. Ä

    Vihdoinkin äiti!!

    :flower: :hug: ONNEA SINULLE JA KOKO PERHEELLE :hug:
  14. Ä

    HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!

    :flower: :hug: SAMOIN KAIKILLE +40V ÄIDEILLE :flower: :hug:
  15. Ä

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Olen 40+v äiti poika on 1v 10kk hamina ja lähiymp. kahvi ja lenkki seuraa. :hug: jonsu69@suomi24.fi
  16. Ä

    pettynyt palstaan

    Olen samaa mieltä kanssasi ja minullekin on käynyt samoin.Jos asut Haminassa tai lähistöllä laita viestiä.Minä 40v poika 1v10kk jonsu69@suomi24.fi :hug:
  17. Ä

    Annatteko lapsen katsoa...

    \ HÄH?? Onko joku kirjoittanut että seksiä opetetaan salkkareissa? Kannattas lukea nuo tekstit tarkemmin.
  18. Ä

    moi

    :flower: TERVETULOA VAAN MUKAAN MAHTUU :hug: :)
  19. Ä

    Me siirrytään teidän kiusaksi

    Tervetuloa!! :hug: ja Onnea 1v :flower:
  20. Ä

    Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

    \ :attn: Minä myös :wave:

Yhteistyössä