Hakutulokset

  1. T

    Raskausviikot?

    Hei! Mulle kävi tänään niin iloisesti, että plussasin. Seitsemän kiertoa tässä ollaan puuhasteltu vauvakuumeisena ja nyt on vähän epätodellinen olo, että nytkö sitten. No tietty pitää pitää pää kylmänä, kun ollaan vasta niin alussa. Mutta hei mulla olis kysymys koskien raskausviikkoja...
  2. T

    Ilman oireita raskaana?

    Tervehdys! Olisikohan tästä minun tarinastani jotain apua sinulle... Nimittäin elelin tässä seitsemättä yrityskiertoa, kierto on ollut tosi epäsäännöllinen vaihdellen 27-58 välillä. Viime kierto oli just ton 58 ja meinasin jo heittää hanskat tiskiin. Nyt sitten viime viikonloppuna aloin...
  3. T

    Istukka kohdunsuulla?

    mulla rv 16 ja tähän asti kaikki hyvin. nyt kuitenkin supisteluja ja hieman vuotoa jonka takia menin päivystävään läääriin tarkistuttamaan tilanteen. kohdunsuu kiinni, mutta pehmennyt, istukka kohdunsuun edessä. se on voinut aiheuttaa vuotoa. Nyt vaan lepoa ja ihmettelyä..Toivottavasti tilanne...
  4. T

    häät teemana länkkäri

    Mitäs jos miettisit vähän itsekin?
  5. T

    Mies unohti äitienpäivän

    Meillä kanssa äitienpäivä alkanut toisenlailla kun olisin kuvitellut. Isä ja poika nukkua körnöttivät pitkään ja sen jälkeen pelkkää riitaa. Mä en haluaisi olla kiittämätön, mutta ehkä hieman mielikuvitusta olisin kaivannut. Itse tehty kortti, valkovuokkoja ja vaikka leivospala jos ei koko...
  6. T

    Kilpirauhasen vajaatoimintalaisia?

    Hei! Kirjoittelen näille sivuille ekaa kertaa. Tänään starttasi 7. yrityskerta ja esikoistahan tässä haaveillaan. Mun ongelmana on pitkät kierrot, tänään tai siis eilen loppunut kierto oli 58 päivää pikä. Kaikkiaan näistä kuudesta luomukierrosta 3 on ollut yli 40 päivää pikiä :headwall...
  7. T

    haluaako kukaan mies xl-kokoista naista

    hyvin olen miehelle kelvannu näin 100kiloisenakin, ei ole valittanut :D kekseliäisyyttä löytyy, ja intohimoa! ja joka toinen päivä sängyssä peuhataan, ei tarvii ukon vieraissa hyppiä vaikka itse normaalivartaloinen onkin. yhdessä oltu 15v, ei näitä kiloja sillon näin paljoa ollu :whistle:
  8. T

    Miten toipuminen

    Heips!! Itselle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys helmikuun 9 pvä. Kotiin pääsin n. kuusi tuntia lääkkeiden laiton jälkeen. Vuoto oli pari päivää runsasta mut kivut oli siedettävät....viikkoja oli 7+5. Vuotoa kesti 12 vrk:tta ja toivotaan et kaikki on tullut ulos. Maaliskuun puolessa välissä vien...
  9. T

    millaiset

    kuukautiskierrot teillä raskautuneilla on olleet näin 40+ ikäisinä? Itselläni n. 25-26 ja ei ole vielä tärpännyt...
  10. T

    Oksennustaudista....

    Meillä kesti oksennustauti 4 pv. Oksenteli ja ripuloi. Nyt mennyt kaksi pv. ilman oksentelua ja ripulointia,mutta vieläkään ei mikään maita,siksi olen huolissani. Nestettä on kyllä onneksi mennyt koko ajan. No,eiköhän ne ruokahalut palaudu aikanaan...
  11. T

    Oksennustaudista....

    Nyt liikkeellä oleva on aivan kamala tauti... kestää monta päivää...vie kyllä kaikki mehut... Miten ton pikku-ukon saa ikinä enää syömään... Miten muilla,onko kestänyt kauan ja miten ruokahalut palautui??????? Mitä saitte syömään???
  12. T

    vuotava putkikorva

    \ Kyllä pitäs jo kuurin purra. Onko mahdollinen kuume laskenut? Oletteko käyneet korvia imemässä puhtaaksi ollenkaan torstain jälkeen? Sehän on ensiarvoisen tärkeää, jotta putki ei mene tukkoon, Jos putki tukkeutuu niin sitä ei saada auki vaan vaatii uuden putkituksen. Hoitoon titenkään ei...
  13. T

    PROGESTERONI TESTI

    mulla ko. arvo oli 18nmol/l ja lääkäri sanoi että se on siinä ja siinä että onko ovulaatiota tapahtunu vai ei. Sitte itku pääsi vielä senki jälkeen ku jos seuraavan kerran lh-testi näyttää positiivista kp 14 niin inssi menis itsenäisyyspäivälle. Nyt tässä toivoo että olis poikkeus kierrossa ja...
  14. T

    pinoudutaan hoitoputken alussa olevat

    elä turhaan pelkää aukiolotutkimusta. Se ei tunnu juurikaan missään kun vain olet rentona. Kattele vaikka monitorista miltä sun sisässä näyttää ;) Mulla ittellä menkkakipukin oli 7kertaa kovempaa.. että ei paniikkia. hienosti se menee.. :hug:
  15. T

    onnistumisprosentit

    kiitos toiveista :flower: ja onnea kovasti teille tulevasta vauvasta. Pitää tosiaan kovasti yrittää liputtaa niitten muutamienkin prosenttien puolesta.
  16. T

    ovulaatiokivusta

    ok ... hienoa .. kiitos :flower:
  17. T

    ovulaatiokivusta

    tyhmä kysymys: Luomukierrolla samat ultrat varmaankin?
  18. T

    ovulaatiokivusta

    tyhmä kysymys: Luomukierrolla samat ultrat varmaankin?
  19. T

    ovulaatiokivusta

    mitenkä se sitten homma etenee ennen inssiä? eli ultrataanko siinä sílloin muutama päivä ennen ovista vai mitenkä tapahtuu? Asun sen verran etäällä hoitopaikasta, että ennalta tuollaisiin asioihin varautuminen on kai hyvästä. :saint: meillä mennään siis nyt siinä vaiheessa että sitä ovista...
  20. T

    ovulaatiokivusta

    onko muilla tuntemuksia jommalla kummalla puolella aina kuukautiskierron puolessa välissä? ne jotka on testaillu ovulaatioita, niin osaatteko sanoa,että missä vaiheessa se juiliminen tuntuu? Ennen ovista vai sen jälkeen vai just silloin ku ovulaatio on tapahtumassa?

Yhteistyössä