Hakutulokset

  1. NC2006

    Söitkö sinä istukkasi?

    En todellakaan!
  2. NC2006

    Nutricia

    Sellastahan minä kyselisin että onko jollain tietoa, onko muksu peruna-porkkana/maissivellin valmistus lopetettu?
  3. NC2006

    BAMBO istuin

    Mitä mieltä?
  4. NC2006

    BAMBO istuin

    Mitä mieltä?
  5. NC2006

    BAMBO istuin

    Mitä mieltä kyseisestä istuimesta?
  6. NC2006

    APUA! selkäkipuja!

    :wave:
  7. NC2006

    APUA! selkäkipuja!

    Olen viikolla 25 raskaana ja selkä meinaa sanoa sopimuksensa irti. Olen ollut puolitoista viikkoa töissä kesäloman jälkeen ja selkä on ollut koko työssäolo ajan kipeänä, lomalla oli vähän muttei koko ajan. pitäisiköhän jo mennä lekuriin, ei vain jotenkin vielä kehtaisi mennä sairaslomaa hakemaan...
  8. NC2006

    APUA! SelkäKIPUJA !

    Olen viikolla 25 raskaana ja selkäni huutaa apua. Töissä pitäisi vielä jaksaa mutta en tiedä että kuinka kauan tämän selän kanssa pystyy..kesäloman jälkeen olen ollut nyt puolitoista viikkoa töissä ja selkäkipu on pahentunut työssäolo aikana..pitäisiköhän mennä lekurille?...
  9. NC2006

    Kaatuisiko parisuhteenne pettämiseen?

    juu kyllä!! Me ollaan sen verran kauan oltu yhdessä että olisi aikomoinen moka!
  10. NC2006

    Viemisiä kesämökille? Mitä ihmettä keksin?

    Vie semmoinen kori joka on samalla kylmälaukku=)
  11. NC2006

    Mlloin kerroitte raskaudesta?

    Sellasta kyselin et milloin kerroitte raskaudesta työnantajalle, jos ei ole huomanneet jo? Itselläni laskettuaika on joulukuussa eikä kukaan ole vielä huomannut joten en ole kertonutkaan..Mikä on se lakisääteinen että pitää kertoa?
  12. NC2006

    eipä olis uskonut, että järvi vesi on noin lämmintä

    Saimaan rannala on +20 astetta..on kyllä lämmintä=)
  13. NC2006

    Tekeekö teijän taaperot ikinä mitään käsittämätöntä suuttuessaan? (Sis. kuvan.)

    Tässä meidän poika noin 1,5 vuotiaana=)
  14. NC2006

    milloin teille tuli plussa?

    Reilu vuosi meni, sitten itse tunsin "kuplinnan" masussa ja tein testin plussa oli :heart:
  15. NC2006

    Te joilla oma asunto

    Niin saatiinhan myökin se valtion takaus..
  16. NC2006

    Mitä lasissa.pullossa tai tölkissä?

    light red Apple- upcider
  17. NC2006

    Te joilla oma asunto

    55 000? ei takaajia just saatin laina ilman takaajia. En tiedä mitkä ne tulot ovat että miten vaatii niitä- onhan noita lainlaskureita kun laitat googleen es. Op
  18. NC2006

    Virallinen Twilight-pino

    Paras leffa ikinä.
  19. NC2006

    G: Vapun sipsisaldo?

    meillä toinen pussi ja kolmas dippipurkki :ashamed:

Yhteistyössä