Hakutulokset

  1. H

    Häägalluppi

    1. Paljonko häissänne oli vieraita? Montako aikuisia ja montako lapsia? Kutsuttiin vähän alle 100 vierasta, joista lapsia taisi olla jotain 20-30. 2. Paljonko häänne tulivat maksamaan? Lähinnä juhlapaikka sekä tarjoilut? Juhlapaikassa maksoi vaan ruoka ja se taisi olla jotain 1500-2000e...
  2. H

    Siemens puhelimen omistajia paikalla?

    Mulla M55 ja DNA:n liittymä. MMS-viestit ei tule läpi, eikä soittoääniä saa tilattua. Mitä asetuksia mihinkin kohtaa pitäisi laittaa?
  3. H

    kuinka pienen kanssa telttailemaan?

    Kiva kuulla, että voisi onnistua. Olisiko myös jollakin kommenttia, että miksi se ei voisi onnistua? Mies on jotenkin kovasti vastaan, että teltan kanssa mentäisiin. On vaan työn ja tuskan takana, että löytäisi kohtuuhintaisia mökkejä/hotelleja/hostelleja. Tietysti sitten on huonompi juttu, jos...
  4. H

    kuinka pienen kanssa telttailemaan?

    Tyttö täyttää heinäkuussa vuoden, voiko noin pienen kanssa onnistua jo telttailu? Kesälomareissu siis suunnitteilla ja helpoimmalla pääsisi, kun voisi yöpyä leirintäalueilla teltassa, mutta voiko noin pienen kanssa jo?
  5. H

    milloin nukuit viimeksi väh. 8h

    Viime yönä viimeksi :)
  6. H

    ruoka

    Pihvejä paistetaan ja niiden kanssa feta-salaattia ja röstiperunoita.
  7. H

    kodinhoitohuoneen kalusteiden värit.. mielipiteitä kysyn.

    Jos noista jompi kumpi, niin ehdottomasti valkoiset ovet ja tummat esim. pähkinäiset rungot, mut ei missään nimessä toisin päin!
  8. H

    TOTUUS MIKSI PELKOSEKTIOIDEN MÄÄRÄT LISÄÄNTYVÄT

    \ Ja tämä perustuu mihin?
  9. H

    tonalin!

    NYT ON TONALINIT!! Eli hain tänää postista ja tarkotus ois alottaa niitä syömää heti 1pvä. :p Onks kellään tullu mitää "sivuvaikutuksia"? Sitä mä pelkään et tulee vatsavaivoja ku on kuiteski itellää tosi huono toi ruoansulatus...
  10. H

    tonalin!

    tarviiks siihe reseptiä? varmasti tarttee mut oli pakko kysyy varmuuden vuoksi :whistle:
  11. H

    -05 syntyneet?

    Meillä poika nyt 1v. ja 1kk. maitoallergia ja refluksi syntymästä asti. Nyt ei ne enää vaivaa :snotty: rs- viruksen yakia sairaalassa 5pv. Muutenki meni koko viime talvi- ja kevä jatkuvissa räkätudeissa ja kuumeissa :'( Eli kaikenkaikkiaan meillä oli ihan P: aska viime talvi ja oikeesstaan...
  12. H

    Karkkilasta äitejä

    Täällä huhuilen :attn: .... :wave:
  13. H

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    \ karkkilassa asustellaan! :wave:
  14. H

    Karkkilasta äitejä

    Täällähän minä oon!! :D Eli karkkilassa asutaan meidän perhe. Minä 29v. kuten mieheni, pojat kohta 5v. ja nuorempi 1v. 1kk:tta. Missäpäin asutte täällä?
  15. H

    mami29!!!!

    Laitoin sulle yv:tä! huomasinkin että se olikin jonsered joka tuolla minulle vastasi :whistle: Ja kertoi että sulta voi myös asiasta kysellä? Sori...
  16. H

    Uusia ystäviä uudeltamaalta?

    Heippa! Olen kohta 29v. kahden poika-lapsen äiti uudeltamaalta. Tällä hetkellä kotiäitinä sillä nuorempi vasta 5 kk:tta ja vanhempi 4v. Talouteen kuuluu myös isä 29v. Olisi mukava saada uusia Todellisia ystäviä joita tapailla esim. koko perheen voimin! Jos kiinnostaa niin ilmoittele ensin tänne...
  17. H

    Pettämisestä ja seurauksista!

    Mun mies oli pettänyt mua tossa muutama viikko sitten. Olin mökillä yötä, ja ukolla oli vapaa ilta kaupungissa kavereiden kanssa. Oli sitten kaivanut jonkun akan jostain kuppilasta ja tanssittanut sitä koko illan ja meinannut tuoda sen jatkoille meille. Luojan kiitos soitin kun mies oli taksissa...
  18. H

    Oma nimesi?

    eipä löytyny mun nimeä oli kyl pari heliä ja monta hanneletta mut ei yhtää HELI HANNELEa :wave:
  19. H

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Enni Iita Hannele ja nyt pitäis keksiä uudelle tulokkaalle nimet =)
  20. H

    LASTEN SUKUPUOLI, PITUUS, PAINO, SYNT.AIKA, RV, KLO?

    tyttö Enni Iita Hannele 50.5cm 3715g 130604 40+6 02.30

Yhteistyössä