Hakutulokset

  1. Nea

    Imetykseen ja lisämaidon määrään pikaisesti apua!!!!

    Oma lapseni syntyi keskosena ja annoin hänelle alusta asti korviketta! Ruokailu oli joka kolmas tunti, jolloin ensin imetin ja sitte pullosta. Rinnoista sai puntarin mukaan 10-30ml. Jossain vaiheessa lopetin punnituksen imetyksen jälkeen. Kun tyttö oli yli kuukauden niin hän saattoi tyytyä...
  2. Nea

    pakkasin kaikki äijän tavarat jätesäkkeihin!!

    :hug: voimia, jotta jaksat pysyä loistavassa päätöksessäsi ja rohkeutta, jotta jaksat kohdata päätöksesi konkreettiset seuraukset vaikka alussa varmasti rankkaa onkin.. :hug:
  3. Nea

    rv 7 pahoinvointi

    täällä ollaan 10+3 ja pahoinvointi helpotti jo noin viikko sitten (=oksentelu loppui), mutta väsy jäi.. :( kyllä se tästä pikkuhiljaa iloksi muuttuu, tsemppiä sinne ja jaksamista! :hug:
  4. Nea

    ystävä miettii 5:ttä aborttia =(

    Järkyttävää :'( Kertovatko nämä ihmiset lääkäreille että kyseessä on niin mones raskauden keskeytys? Käyvätkö aina eri lääkäreillä? Lääkärillä on myös oikeus kieltäytyä raskaudenkeskeytyksestä. Alaikäiset ja ehkä parikymppisetkin vielä ehdottomasti "pakkoehkäisykuurille" tuollaisen...
  5. Nea

    Lentojen hintavertailu

    joko kokeilit ebookers (fi) tai edreams (com), minulle ainakin onnistuneesti löytäneet lentoja..? toisaalta jos tiedät haluavasi Milanoon niin hyviä kotimaisia vaihtoehtoja (suorat lennot) ovat blue1 ja finskiltäkin näkyi olevan kesätarjouksia sinne suuntaan.
  6. Nea

    miehen vaihto tekis hyvää!!!!!!!!!!!

    :wave: taitaa olla edessä joka tapauksessa täällä ainakin.
  7. Nea

    tunnustus

    :hug: pitäisi ehdottomasti mennä juttelemaan jonkun kanssa.. itse olin aikoinani kovastikin "buliminen" mutta syömishäiriö ei ollut itse ongelma vaan tosiaankin pelkkä oire muista, tunnepuolen ongelmista.. ja syömishäiriö itse asiassa niistä oireistakin lähes pienin :( voimia sinne! :hug...
  8. Nea

    Tuleva yksinhuoltaja?

    Kiitos tuesta. Juuri äsken taas tunnin yritin laittaa tyyppiä "selkä seinää vasten" ja perustellen selittää miksi A)en halua B)en "kykene" tässä vaiheessa elämääni tekemään aborttia. Ei mene perille, ei sitten millään. Huomioikaa että lapsen tulo olisi toivottua hänellekin jos me kaksi emme...
  9. Nea

    Tuleva yksinhuoltaja?

    Meni hermot, auttakaa. Tulevan lapsen isä jokaisen pikku erimielisyyden tullen aloittaa uuden painostuskierroksen abortin suhteen..alussa oli itsekin iloinen asiasta. En todellakaan jaksa tuollaista inttämistä enää. Suhde on kohtuullisen tuore, minulla ikää lähemmäs 30 ja rv 9+3, tämän ikäisenä...
  10. Nea

    onko aina uudelleensynnyttäjällä kovia jälkisupistuksia?

    hirvittää..
  11. Nea

    uimahalliin vauvan kanssa?

    me mentiin ihan uimahallii eka kerran kun lapsi oli n. vuoden...asutaan helsingissä eli sellainen halli valittiin missä on lastenalataissa normaalia lämpimämmät vedet mäkelänrinteen uimahallisssa +32 astetta. On lastenaltaissa, vauva-altaassa ja terapiaaltaassa. Silti pikkuneidin huulet hetkessä...
  12. Nea

    Kokemuksia Recaro-turvakaukalosta??

    Eli niinkuin otsikko kertoo, haluaisin kuulla kokemuksianne Recaron Young Profi Plus-turvakaukalosta! Ja minkä matkarattaiden kanssa olette kyseistä kaukaloa käyttäneet? Recaron omia matkarattaita ei kauheasti ainakaan netistä löydy, ja ne eivät näytä niinkään erikoisilta muutenkaan... -Nea
  13. Nea

    IVF - kuinka monennella tärppäsi?

    Meillä tärppäs ekasta ivf:stä heti:) Tosin, meissä kummassakaan ei sinänsä mitään erityistä vikaa vaan kyseessä selittämätön tapaus...
  14. Nea

    tyhmä...

    Ei se niin tyhmä kysymys ole..jokainen miettii vuorollaan:) Eka pp on inssiä seuraava päivä!!!
  15. Nea

    Turvakaukalo jonka saa kiinni rattaisiin/vaunuihin??

    Kiitos kaikki vastauksista! Olen päätymässä gracon logico-s kaukaloon ja siten gracon matkarattaisiin (yhdistelmät ostan kuitenkin erikseen). Mikähän mahtaa olla ero logico-s ja auto baby-kaukaloissa? Mitkähän matkarattaat gracolla sopivimmat myös huonoon maastoon...maalla asutaan...
  16. Nea

    Turvakaukalo jonka saa kiinni rattaisiin/vaunuihin??

    Eli siis turvakaukaloa mietin, mikä olisi paras?? Olin jo kääntynyt vahvasti britax baby safe plussan suuntaan, mutta miten on saako sen kiinnitettyä rattaisiin tai vaunuihin ja miten yhdistelmä toimii? Kertokaahan omia kokemuksianne toimivista ja ei toimivista vaihtoehdoista niin saan asiaa...
  17. Nea

    alapään haava

    millä ootte hoitanu mahdollisia alapään haavoja, jotka on emättimen suun lähellä ja altistuu hankaukselle herkästi?
  18. Nea

    punktio

    Mulla rakkuloita tyhjennettiin 38 joista löyty 21 munasolua. Toimenpide tais kestää puolisen tuntia, se meni nopeasti lääkärin ja hoitsun kanssa jutellessa. Sain jonkin verran kipulääkettä, vaan kerran sattui vähän enemmän. Eli mulla toimenpide meni tosi hyvin, vaikka pelkäsin lukemieni...
  19. Nea

    kyselen

    Eli näin meillä inssissä; ekalla hoidolla saatiin se yksi kai kypsä munarakkula ja kaikki oli ok. Tokassa hoidossa rakkuloita oli tulossa kolme, jolloin ykrityisen klinikkamme lääkäri sanoi että jos kaikki kolme ovat kypsyneet inssipäivään mennessä, niin hän punkteeraa yhden pois. Ei ollut...
  20. Nea

    pregnyl hormoni

    Pieni korjaus äsköiseen viestiin: Pregnyliä käytetään toki pääasiallisesti munasolun irroittamiseen, mutta myös luteaalivaiheen tukemiseen B) Ajattelin vaan korjata jos joku vielä on käyny lukemassa vaikka olikin vanha viesti. Ja siis testata ilmeisesti saa viikon päästä. Mä en itse...

Yhteistyössä