Hakutulokset

  1. V

    VW Touraniin kolmea turvaVYÖistuinta??

    Hmm... touranissa on liikutettavat takapenkit, jos yhen penkin siirtää vähän eteenpäin niin luulis silloin mahtuvan joka penkille oma istuin. Meillä tällä hetkellä vaan yks turvavyöistuin (britax evolva) joka on toiseen turvavyöistuimeemme verrattuna leveä ja mahtuu oikein hyvin yhdelle...
  2. V

    Onko muita, jotka eivät uskalla nukkua silmäystäkään jos puoliso ei ole vieressä?

    Mulla on ollut lapsesta saakka erittäin vahva tulipalopelko. Alle kouluikäsenä olen jo pelännyt yksin nukkumista ja se on jatkunut koko iän. Adventtikynttilää meille ei ole tullut sen jälkeen kun siitä tuli sen verran savua että palovaroitin rupesi huutamaan, ja olin siis alle kouluikäinen...
  3. V

    Eikö iphonea voi ottaa käyttöön ellei ole luottokorttia?

    Voi, siinä rekisteröimiskohdassa on myös vaihtoehto ei mitään luottokorttia.
  4. V

    Digikuvat netistä.. onko ohjelmaa mihin voisi kansioittain ladata kuvat?

    Extrafilmiä ja fotonettiä käyttänyt ja aina kerralla siirtänyt kansiollisen, en ole tiennytkään että muualle pitää yksitellen laittaa!
  5. V

    G: Onko teidän perheessä tapana juoda mehuja?

    Meillä on aina mehua jääkaapissa. Itse tekemää tai sitten tuoremehua tms. Kaupan laimennettavia ei juurikaan osteta. Itse juon aina aamulla aamiaisella lasin mehua, lapset juovat lähinnä viikonloppuisin. Jos välipala-aikaan kotona arkena niin silloin saattaa olla mehua. Ruokajuomana ja janoon on...
  6. V

    mitä kaakaota teillä juodaan?

    O'boy tai sit tummaa kaakaota kuumaan maitoon sokerin kanssa. Halpismerkkejä ollut ja ei ole niin hyviä kun noi, muuten kyllä halpismerkkejä käytetään mutta tässä asiassa ei :D
  7. V

    Kolme lasta vuoden ikäeroilla!!!??? Onnistuiskohan??

    Tunnen läheisesti perheen jossa on syntynyt 7 lasta 8 vuoden aikana, ja kaikki siis "yksösiä". Että juu mahdollista olis :)
  8. V

    Miten huono näkö on kauas + 5.0?

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2097450-miten-huono-nako-kauas-5-0-a/ Tässä tietoa kaukonäöstä, joka siis tarkoittaa että ei näe lähelle ja tarvitsee pluslasit. Optica - likinäkö, silmälasit ja piilolasit, verkkokalvo Tässä likinäöstä jossa ei näe kauas ja tarvitsee...
  9. V

    pari kysymystä silja/tukholma/talvi/lasten kans

    Tukholma, Ruotsi: Aquaria -vesimaailma Panttia vastaan saa lainaksi rattaita laivasta (serenade/symphony, olitteko menossa hesasta vai turusta?), muistelisin joskus katsoneeni että hyvin olivat huvenneet että varmaan ajoissa kannattaa sieltä leikkihuoneesta ne käydä lainaamassa. Noissa...
  10. V

    Videokameralla kuvatut pätkät dvd:lle

    No sit en osaa auttaa, mä laitan aina ton tallentavan dvd:n kautta ni ei tarvi laittaa ku piuhat kiinni. Toivottavasti saat apua :)
  11. V

    Videokameralla kuvatut pätkät dvd:lle

    Onko sulla tallentavaa dvd:tä?
  12. V

    Mitä laitatte itse tehtyjen hampurilaisten väliin?

    Jos mä teen niin valmissämpylä (joko kaupan tai leipomon), valmis jauhelihapihvi, sipulia, salaattia, tomaattia, ehkä ananasta tai paistettua kananmunaa, paljon juustoa ja hampparimajoneesia sekä ketsuppia. Jos mies tekee niin pihvit on itse tehty ja välissä voi olla melkein mitä vain :D
  13. V

    Saako numerot siirrettyä Nokian luurista iphoneen?

    No en mä kyllä sitä varten viitti adapteria ostaa et kerran siirrän numerot. Enkä viittiny ruveta leikkelemäänkään korttia. Tulihan "siivottua" turhat/vanhat numerot pois :D Mutta siis hyvä neuvo tuo adapteri jos on numeroita paljon :)
  14. V

    Saako numerot siirrettyä Nokian luurista iphoneen?

    Paitsi että mulla ainakin oli nokiassa normaali SIM-kortti ja iphonessa on microsim että ei onnistunut noin...
  15. V

    Palkkojen yleiskorotus 1,7% helmikuussa.

    Ajankohtaista - Päijät-Hämeen yksityisten sosiaali-, terveys- ja opetusalojen osasto JHL ry Tuommosen ainakin löysin :)
  16. V

    Palkkojen yleiskorotus 1,7% helmikuussa.

    Maaliskuun korotus tulee kyllä 2013. Nyt helmikuussa 1,7% sekä 150€ kertaerä. Ainakin näin luin just tunti sitten super-lehdestä.
  17. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2011 ***

    Oikein Hyvää Uutta Vuotta kaikille helmille perheineen!! Sen verran harvakseltaan täällä enää ketään käy, että PALJON ONNEA 4-VUOTIAILLE HELMILLE!!! näin yhteisesti!
  18. V

    Kehtaako mielestäsi työssäkäyviä sukulaisia/tuttavia kysyä mahdollisiksi lapsenvahdeiksi synnytyksen ajaksi?

    Tottakai voi kysyä. Mä olin naaprin yö-ja viikonloppupäivystäjänä kun synnytys läheni. Olisin siis mennyt yöksi sinne ja aamulla sitten jos töihin ois pitänyt mennä niin oisin vienyt hänen lapset eräälle toiselle kotona olevalle äidille.
  19. V

    Meillä hajosi matkalla rattaat ja matkalaukku, korvaako matkavakuutus

    Lentoyhtiö korvaa. Meillä hajos 4v vanhat teutoniat korjauskelvottomiksi, saatiin uudet emmaljungat käydä tilaamassa. Heti lennon jälkeen mentiin tekemään ilmotus siellä kentällä ja siitä lähti hommat etenemään. Joten lentoyhtiö korvaa varmasti myös laukut tms.
  20. V

    Kysymys digitaalisesta kuumemittarista.

    Meijän mittarin ohjeessa sanotaan että pitää piippauksen jälkeen pitää vielä 5 minuuttia. Oiskohan ollut niin että pepusta mitatessa se piippaus kertoo että on valmis, suusta ja kainalosta pitää odottaa vielä 5 minuuttia. Hassua kyllä musta että pitää vielä odottaa.

Yhteistyössä