Hakutulokset

  1. S

    Minkä väriset kengät vaalean violetin mekon kanssa?

    Onko mustat liian voimakkaan väriset? Mikä sitten olisi sopiva väri?
  2. S

    Tutkimus Vauvamuistokirjoista

    Lisään tämän viestin myös tälle palstalle sillä kaipaan edelleen lisää vastauksia. Vastaathan mielellään sähköpostilla Teen Turun Yliopiston humanistisessa tiedekunnassa Pro gradu-tutkielmaa vauvojen muistokirjoista eli niistä kirjoista/albumeista,joihin vanhemmat saavat kirjata ylös...
  3. S

    Syntyessään isokokoisia kaksosia?

    Minä tiedän kaksospojat, jotka painoivat lähemmäs 4kg molemmat syntyessään :\| oli siinä ollut mammalla kantaminen, kun kaiken roippeen laskee kaiken lisäksi...vedet, istukat ym.
  4. S

    Kaksi vai yksi kotia?

    Mitä olette mieltä pienten lapsien suhteen onko kahden kodin vai yhden kodin ja vierailujen käytäntö parempi vanhempien erotessa? Itseäni ihmetyttää lasten sopeutuminen kahdenkodin ratkaisuun 1vko toisella 1 vko toisella. Lapset 2 ja 4v. Nuorimmainen on niin äidissä kiinni vielä.
  5. S

    Mikä vaimossa ärsyttää eniten

    Olen kiinnostunut miesten mielipiteistä, mikä vaimossa ärsyttää eniten?
  6. S

    makä vaimossa ärsyttää

    Mikä vaimossa ärsyttää eniten? Minua kiinnostaa, miesten mielipiteet asiasta.
  7. S

    päiväkoti ja tapaturmat

    Onko kokemusta onko esim. päiväkodissa sattunut jotain tapaturmia pienille?
  8. S

    päiväkoti vai perhepäivähoito

    kumpi olisi parempi alle kaksi vuotiaalle. Lapseni on 1v6kk ja menossa syyskuussa päiväkotiin. Millaisia kokemuksia tuon ikäisen hoidosta siellä?
  9. S

    Raskaaksi?

    Hei! Kuinka nopeasti olette halunneet tulla/tulleet raskaaksi kohtu kuoleman jälkeen? Onko pelottannut että menee kesken taas? Minulla on nivelrikko ja siksi pitäisi se lapsi kuulemma tehdä nyt eikä tulevaisuudessa. Mutta kun tuli tuo kohtukuolema ja enkä jaksaisi sitä toisten kestää. Mutta kun...
  10. S

    Bataatista punainen peppu?

    Hei! Olen muutaman päivän ajan antanut vajaa 4kk ikäiselle vauvallemme n.1-2tl bataattia ja eilen huomasin hänen takapuolensa punoittavan. Punoitus on lähinnä peppureiän yläpuolella, molemmin puolin vakoa. Mitään muuta oiretta ei ole. Herää kysymys, voiko tämä johtua bataatista vai onko...
  11. S

    Sterlingistä...

    Varasimme juuri lentomatkat Sterlingillä ja säännöistä pisti silmään yksi asia, jonka ajattelin mainita, jos joku kyseistä lentoyhtiötä on ajatellut käyttävänsä... Lennoillahan ei ruokaa tarjoilla, mutta koneissa ei myöskään saa syödä omia eväitä! :whistle: Kyllähän me aikuiset ihan hyvin tuo...
  12. S

    JELPPIÄ!

    Mun pojalla pian 1wee synttärit ja ajattelin itse jonkun hauskan kakun leipasta, joten apuja kaipaan...mitä kakun väliin..mistä tulee tosi hyvä? Mitä muuta voisi laittaa tarjolle? Jos olisi jokin teema, onko kokemuksia? Kiitos kaikille vastaajille :hug:
  13. S

    Miten tehdään kanaviilokki?

    Kaipailisin kanaviilokin ohjetta kipeästi? Kiitos jo näin etukäteen :heart:
  14. S

    uhmäikä

    poikani on tällä hetkellä reilu kaksi vuotta,ja uhmäikä painaa päälle. joka asia pitäisi tapahtuha heti, eikä saisi hänen mielestään yhtään sanoa ei. Olen asettanut rajat, ja niitä petskun pitää myös noudattaa. olisiko kenelläkään tiedossa internetissä mitään materiaalia, mistä saisin tietoa...
  15. S

    Syökö teidän puolitoista vuotiaanne itse?

    Tarviiko enää ollenkaan auttaa syömisessä? Meidän puolitoista vuotias on semmonen sottapytty!!!!!!!! tuntuu että enemmän ruokaa menee muualle kun suuhun!
  16. S

    Millä kuuraan 3-vuotiaani puhtaaksi?

    3-vuotiaalla pojallani on todella kuiva iho, joten hän käy suihkussa vain joka toinen päivä ja silloinkaan emme läheskään aina käytä saippuaa. Toisinaan sipaisemme saippuaa kaulaan, kainaloihin, peppuun ja jalkoihin; joskus harvoin pesemme koko pojan kunnolla saippuoidulla sienellä. Tänä aamuna...
  17. S

    kun mies meinaa pettää....

    :'(Mun mies jäi kiinni mulle yhdestä puhelusta toisen naisen kanssa,kuulin kun olin tulossa kotiin ja odottelin rappukäytävässä ja kuuntelin mitä se sille puhui.Ei se mitään lepertelypuhelu ollu mut kuulin kuitenkin sen olevan joku vieras nainen.Edellisenä iltana ukolla oli ollu...
  18. S

    TYHMÄ KYSYMYS!!!!MUT APUA!!

    Täytyykö vauvaa imettää niin kauan kuin sevaa n huolii rintaa?Siis tarkoitan että kun lapsi itkee nälkää ja sitten imetetään ja sitten kun maito loppuu toisesta rinnasta niin vieläkö pitää imettää toisesta jos se vain kelpaa???!!! :ashamed:
  19. S

    sanat lapsen suusta

    Ihana on ollut lukea, mitä totuuksia lapsen suusta kuuleekeen... Entäs onko teilla minkäläisia tarinoita lasten omista sanoista. Meiltä muutama.... Poika 2v. Pylly-yskä=pieru alavuaari=lavuaari pahvipurkki=pahvilaatikko silmäpisara=kyynel :'( :)

Yhteistyössä