Hakutulokset

  1. H

    Loppuraskauden pahoinvointi

    Ihana tietää, etten ole ainoa. Itsekin olen huomannut, että kyljellään on ihan hyvä olla, sillä yöllä tämä ällöttävä olo ei vaivaa. Henkisesti hirmu raskasta, kun on niin täynnä tätä isoa mahaa ja ällöttävää oloa, että vaikuttaa varmaan ulkopuoliselta valitusteni kuulijalta, että olen...
  2. H

    Loppuraskauden pahoinvointi

    Onko täällä muita, jotka kärsivät armottomasta pahoinvoinnista loppuraskaudessa? Tämä on yhtä tuskaa. Syö tai ei syö ja oli asennossa missä tahansa, koko ajan vaan on huono olo. Neuvolassa olivat sitä mieltä, että sikiö on jo niin iso, että painaa mahalaukkuun ym. ja huono olo johtuu siitä...
  3. H

    miten saa 3v siivoamaan jälkensä

    Samanmoisia konsteja käytän meidän lapsella, joka myös täyttää ensi viikolla 3... Eli siivoan mukana ja iltasatua ei lueta jos ei leluja ole siivottu. Ja myös se että siivoan varastoon lelut jotka jää lattialle. Ja sieltä vasta jonkin ajan kuluttua otan pois. Meillä ei ainakaan edes kaivata...
  4. H

    Mitä toivot olevasi kymmenen vuoden kuluttua?

    Että olisin äiti useammalle lapselle, ja valmistunut vihdoin :headwall: ammattiin! Ensin mainittu on tärkein toiveeni, enää kuukauden päivät tähystysleikkaukseen, jossa endometrioosia kaavitaan pois.
  5. H

    Julkipiereskely

    \
  6. H

    Mitä kaipaatte elämäänne?

    SEKSIÄ! :ashamed: :snotty:
  7. H

    olenko sekoamassa???

    Täällä sama juttu.Kotityöt tuntuu ylivoimaselta ja sitä ne onkin kun ei ees ehdi tehdä mitään vaikka kuinka yrittäis. Väsyttää kamalasti ja silti ei saa yöllä nukutuksi.Kai tää on jo pahanlaatuista stressiä. Meillä on suurperhe ja lastenhoito apua ei tunnu ikinä saavan mistään.Eikä siitä ole...
  8. H

    Heti raskaaksi?

    Hienoa, äiti-o4! =) Nyt vaan uutta puuhaamaan. Minullekaan ei sanottu mitään jälkitarkastuksesta.. oletan siis ettei sitä tarvita. Jos jotain ongelmia ilmenee..vuoto kestää kuukauden tms. niin sitten varaan ajan..muussa tapauskessa en, koska ei käsketty. Kuulema luonto hoitaa homman ja...
  9. H

    Heti raskaaksi?

    Alkaa huolestuttaa, kun ihmisille annetaan näin erilaisia ohjeita. Minulle sanottiin siis, että voi suoraan yrittää uutta raskautta. Toisille sanotaan, että täytyy odotella yhdet tai kahdet menkat :\| Maalasijärjellä ajateltuna kyllä tuntuu, että voisi olla viisainta odotella että elimistö ja...
  10. H

    Heti raskaaksi?

    \ Minulla vuoto alkoi viime lauantaina ja vuotaa edelleen ja luultavasti vielä pitkään :'( Ahdistavaa tässä on sekin, että vuoto tulee tiputtelemalla. ainoastaan sunnuntain vuodin paljon, mutta nyt tällä viikolla vuotoa tulee välillä. Tällä menolla vuodan vielä kuukaudenkin päästä. Minulle...
  11. H

    Heti raskaaksi?

    Minulla keskenmeno rv 8 (parhaillaan vuotaa) ja gyne sanoi, että voi olla ilma ehkäisyä ja saa tulla heti uudelleen raskaaksi. Kysyin asiaa erikseen. Toivottavasti seuraava pysyy sisällä :) Onnea matkaan kaikille!
  12. H

    koska potalle

    Minkä ikäisenä olette alkaneet opettaa lapsianne potalle? Poika on nyt vuoden ja vielä ei olla aloitettu pottaharjoittelua...pitäisikö?
  13. H

    Tässäpä katseltavaa ja musiikkia vauvallesi!

    Aivan loistavia! Kiitokset päivän piristyksestä =)
  14. H

    Onko kellään mahtunut...

    Miten pysyy turvaistuin kiinni kakspiste vyöllä keskellä? Vois ajatella et se heiluu puolelta toiselle... Kiinnostaa tulevaisuutta ajatellen! Millainen on se Britaxin Two Way Elite? (vai mikä se oli...)
  15. H

    Katetrointi

    Taidan koko synnytyksessä pelätä eniten katetrointia :) joten miltä se tuntuu, sattuuko? ja entäs kun otetaan pois ja milloin se otetaan pois? Kiitokset viisaista vastauksista tyhmälle :)
  16. H

    maitoallergiset

    Miksi nyt jo kokeilet, suositushan on että 2v asti pitäis olla ilman lehmänmaitoa... Meillä poika oli siihen 2v asti ja siltikin vielä 5vuotiaan allergiastesteissä oli maito +, eli herkkä muttei allergiaa enää..
  17. H

    tapaaminen

    joo-o, eikös tän vois jo antaa olla??? ;) kun asian osaiset kuitenkin ovat päässeet "sopuun"... :wave:
  18. H

    tapaaminen

    eikö olekin ;) , ehkä tää keskustelu kertookin kaiken :laugh: pst kattokaapas profiileja :o :laugh:
  19. H

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    \ eiköhän se ole sen vika joka ne lapset huolehtimatta jättää, syystä tai toisesta. Nyt mulla alkaa taas nettipimento, illalla voin palata juttuun :wave:
  20. H

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    \ No jos oikeesti tiedät että kuka on kirjoittanut vieras ja minä nikillä sun "piikkiin" niin käske ihmeessä oikoon juttunsa tänne.

Yhteistyössä