Hakutulokset

  1. madametussu

    Voiko joku suomentaa tän mulle?

    kidneypavut on hyviä
  2. madametussu

    "ÄITIIIIII,mikä siä rapisee???"

    taffel caramel popcorneja kyllä, ne on ältsin hyviä. Tuoksu mikro ja keittiö karamellille parin viikon ajan ku oli poksutellu.
  3. madametussu

    Onko lapsesi kastettu? Jos on miksi? Jos ei, miksi?

    ei ole, jos haluaa isona sitten alkaa uskoa jeesukseen tai joulupukkiin niin ihan vapaasti.
  4. madametussu

    Perhesurmat ja median vastuu

    sitten ei saisi uutisoida mistään murhista tai väkivaltateoista, ne voi lietsota jotakuta. Eikä saisi eläinrääkkäys-juttuja uutisoida koska ne voi lietsota eläinrääkkäykseen. Eikä myöskään anorektikoista, lihavista, seksistä, huumeista...
  5. madametussu

    Antaisitko miehesi ajaa poikalastenne päät siiliks/kaljuksi/ns. ketätukaksi?

    ihan sama onko pyöreä, soikea vai muhkura pää niin "niistä" nesteistä kiiltelevältä kullin nupilta se pää näyttää, erimuotoinen pää = erimuotoinen terska
  6. madametussu

    Mies vapautettu armeijasta???

    niinpä, kun rouva harmaa-sipsi on oikeutettu sanomaan mihin ihmiset saa pakottaa ja mihin ei; armeijaan saa, bordelliin ei jne. ja jos et pysty perustelemaan sitä miksi miehet täytyy pakottaa armeijaan kun se voisi olla vapaaehtoinen, niin siedätkin lähteä siitä muihin puuhiin :wave:
  7. madametussu

    Listatkaa mulle kotitöitä, jotka teette vuosittain tai puolivuosittain!

    minä en ikinä pyyhi ovia tai seiniä.
  8. madametussu

    Mies vapautettu armeijasta???

    Sotatilaa tuskin suomeen tulee, siksi armeija on turha ja jos armeija halutaan pitää niin sen pitäisi olla edes vapaaehtoista niin naisille kuin miehille. Suomi ei ole vapaa maa, tässä se taas nähdään, mietippä jos naiset pakotettais kuukausiksi bordelliin jakamaan tussua.
  9. madametussu

    Mies vapautettu armeijasta???

    Armeija on sitä varten kun tulee sota niin ammutaan toisia ihmisiä, vai luulitko, että sotilaat menee hirviä ja peuroja kaatamaan??
  10. madametussu

    Mies vapautettu armeijasta???

    mielummin otan miehen joka on skipannut armeijan keinolla millä hyvänsä, kuin miehen joka menee armeijaan opettelemaan toisten ihmisten tappamista.
  11. madametussu

    Inhoan imettämistä

    kyllä minuakin ällöttää pelkkä nännejen hipaisukin, ei voi olla edes ilman rintaliivejä kun paita hiertää ällöttävästi nännejä, en halua, että kukaan koskee niihin. Vauvaa imetin väkipakolla, kylmiäväreitä ja "yökkimistä" joka kerta, en tiedä mistä johtuu kun ei mitään traumojakaan nänneihin...
  12. madametussu

    mua on askarruttanu jonku aikaa jo... KUUKUPPIIN liittyen

    no älä usko, mutta olen oikeassa.
  13. madametussu

    mua on askarruttanu jonku aikaa jo... KUUKUPPIIN liittyen

    juu se laitetaan maalarinteipillä häpyhuuliin kiinni pimpin ulkopuolelle. nimitys tulee juuri siitä, että näyttää kuin kuu mollottaisi haaroissa housujen läpi
  14. madametussu

    Rillit huurussa

    sit ku se poika tulee 16veenä imeskelee mutsin rintoja ni mitäs sit!
  15. madametussu

    Lapselle hoitaja kotiin? Onks sellasta mahollisuutta ees olemassa?

    ei tietenkään kukaan saa tulla teidän kotiin lasta hoitamaan! Poliisit tulevat poistamaan tämän henkilön asunnostanne.
  16. madametussu

    Antaisitko miehesi ajaa poikalastenne päät siiliks/kaljuksi/ns. ketätukaksi?

    kalju ei sovi kenellekkään, ei miehelle sen enempää kuin naiselle, se on kuin päässä olis kiiltävä kullin nuppi.
  17. madametussu

    voinko synnärillä sanoa että soittavat ls-päivystykseen?

    voit soittaa asuinpaikkasi sossun lastensuojelu-työntekijälle ja tehdä ennakkoon lastensuojeluilmoituksen itsestäsi :D tai sitten soita pelastakaa lapset ry:lle ja ilmoita, että kohta saa tulla hakemaan synnäriltä lapsen adoptoitavaksi.

Yhteistyössä