Hakutulokset

  1. N

    Isot lapset syöttötuoleissa ravintoloissa ja rattaissa kaupoissa

    ja jos ne 3-4-vuotiaat juoksentelee kaupassa tai saa raivarin kun eivät jaksa kävellä,niin täällä ihmetellään miks otetaan väsyneet lapset kauppaan mukaan tms...
  2. N

    Isot lapset syöttötuoleissa ravintoloissa ja rattaissa kaupoissa

    musta oli aika mautonta kun kerran prismassa kassa sanoi "ai piti oikein kärryt ottaa näin isoille ostoksille" kun meillä oli ihan muutama ostos...eka menin hämilleni,mut tokasin vaan,et ehkä tälle kuitenkin ja osoitin 1,5-vuotiasta lastani. mukana oli mies,minä ja lapset..1,5 v ja...
  3. N

    Soitinpa sitten selvännäkijälle

    paljonks maksoit noista käynneistä?kannattaiskohan mielummin käydä vaiko soittaa ennustajalle...?
  4. N

    Soitinpa sitten selvännäkijälle

    numerooooo??
  5. N

    Soitinpa sitten selvännäkijälle

    VOISKO JOKU LAITTAA MIULLEKIN NUMERON? lisää kokemuksia tänne niiltä ketkä on soittanut johonkin.
  6. N

    voiko joku oikeesti kertoo miten perhepeti on muka hyvä ratkaisu???

    meillä nyt toka lapsi nukkuu vieressä yöt (alkuyö omassa sängyssä ja ekasta heräämisestä aamuun mun vieressä).alkuun tää suju ihan ok,mut nyt en saa varmaan edes kahta tuntia nukuttua putkeen kun toinen olis koko ajan tissillä tai muuten vaan äheltää ja ei nuku. esikoinen nukkui myös vieressä...
  7. N

    Mitä aiotte katsoa ensi viikolla televisiosta?

    täydelliset naiset ja greyn anatomia on ihan pakko kattoo...huippumalli haussa ja unelmien poikamies tulee katottua jos ehtii...
  8. N

    Kyllä mä hattua nostan yksinhuoltajille!

    minä myös yhdyn ap:seen...taitaa viikonloppu olla kokonaan mun hoidettavissa..miehellä menoa huomenna koko päivä+yö ja sunnuntai arvatenkin menee lepäillessä.mä hoitelen 7-viikkosta ja 1v11kk tyttöjämme... oon jo valmiiks väsyny,enkä tiedä miten selviin...avuton kun oon.
  9. N

    4vkoa synnytyksestä - proteiinit 3plussalla!?!?

    ei ollu raskauden aikana kuin kerran proteiinit yhellä plussalla...eli ei siis ollu myrkytystä.jälkivuotoa on vielä jonkun verran..
  10. N

    Sopiva viikko/kk-raha 15 vuotiaalle?

    mä sain 50 euroa viikossa,mikä on, nyt kun miettii,aivan liian paljon.ei varmaan oo vaikee arvata mihin se meni...kaikkeen turhaan ja ryypiskelyyn.
  11. N

    4vkoa synnytyksestä - proteiinit 3plussalla!?!?

    mistä vois johtuu?? terveydenhoitaja ei osannu sanoo ja soitti lääkärille..lääkäri käski antaa uuden näytteen alkuviikosta ja jos vielä proteiinit plussalla,vuorokauden keräys.
  12. N

    Kuka tiukan paikan tullen ristii kätensä?

    kyllä tulee... en nyt päivittäin,mutta usein myös kiitän asioista kuten terveydestä ja perheestäni...joka kerta pyydän lisää kärsivällisyyttä...kai sitä vähän on tullutkin ;) .en oo mäkään mikään superuskovainen,mutta tiedän kyllä tarkalleen mihin uskon ja ketä kiittää ja keneltä pyytää apua... :)
  13. N

    On sitten "rivon" näköistä...!!

    samaa mieltä ap:n kanssa
  14. N

    miten suhtautua kun 2v. tutkiskelee alapäätänsä..

    elikkäs elikkäs..aina kun tyttö on osottanut alapäätänsä,ollaan sanottu,että se on pimppi,eikä mitenkään pidetty sitä semmosena,että se olis joku tabu tai että jotenkin oltais itse vaivaannuttu siitä.nyt kuitenkin kun tyttö menee suihkuun,hän ei muuta kuin raapii ja tutkiskelee pimppiään...
  15. N

    oletteko pyytänyt vauvan katsojia

    useimmat tajuavat huomioida ensin isosiskon,mutta mun mielestä vähän huonolla tyylillä: "no moi ****! missäs sun pikkusisko on?" tai "ootko hoitanut vauvaa??" oon vaan todennu,että ei meidän isompi tyttö tykkää noista kysymyksistä...ikää on 1v9kk
  16. N

    Miksi vastasyntyneen vatsa on tällainen??

    kainalosta mittasivat hyvinkäällä
  17. N

    päivittelyä vaan avuttomuudestani...

    vitsit ku mä tykkään hirveesti tästä asunnosta,mut pitääkin olla hissitön talo ja pitikin tyhmänä tähän muuttaa. elokuussa tulee kaks vuotta täyteen ja ehkä muutetaan pois,mutta toisaalta puol vuotta kun jotenkin roudailen tyttöjä yksin ylös ja alas niin luulis sen käyvän sitte luonnostaan..
  18. N

    päivittelyä vaan avuttomuudestani...

    kiitos onnitteluista :)

Yhteistyössä