Hakutulokset

  1. J

    mitä sammakoita sinä olet suustasi päästänyt?

    Olin töissä lentokentällä, ja eräällä matkustajalla oli vaikeuksia saada takki päälle. Minä siihen sitten reippaana asiakaspalvelijana että "do you need a hand?" Samoin tein sen sanottuani kävi ilmi, että miehellä oli tekokäsi... :ashamed: Voi luoja miten hävetti!!!
  2. J

    "paraskaveri"

    Kyllä mun mieheni on se mun "paraskaveri", mutta mulla on myös naispuoleinen paraskaveri, jonka olen tuntenut kauemmin kuin mieheni... ja on se mukava välillä tyttöjen juttuja jutella ja muutenkin puhua meistä yhdistävistä asioista, joita mies ei aina ymmärrä.
  3. J

    työpaikka galluppia...

    No viimeisimmällä työnantajalla (hemmetin pätkätyöt) oli yli 400, miehellä on alaisia 50.
  4. J

    Mikä puhelin käytössä?

    Mulla tämä: http://www.lohenette.fi/product_13847.html Tykkään :D
  5. J

    Minne kesällä?

    mää luotan visulahteen edelleen..
  6. J

    KUINKA USEIN TE....

    tässä neljännessä raskaudessa olen värjännyt samassa tahdissa kuten ennenkin ja aikasemmissakin raskauksissa, eli 2kk välein. ja kestovärillä, en millään sävyteshampoolla. ja 3 ihan tervettä ei-allergista lasta jo on ;)
  7. J

    Milloin ekan kerran hammashoitolaan?

    Meilläpäin kuopiossa ainakin tulee kotiin kutsu muistaakseni joskus 8kk tienoilla. Hampaita alettu pesemään heti kun hampaat puhkee..meillä noin 4kk iässä ja sitten kun muutama hammas noin vuosikkaana, voi laittaa lasten hammastahnaa. Kannattaa aloittaa täätosiaan jo aikasessa vaheessa että...
  8. J

    miehen g-piste

    Meillä asiaan tutustuttiin siten, että luin asiasta. Sen jälkeen suihinoton yhteydessä sormeilin miehen pyllyä ja lopuksi koko sormi oli sisällä. Mies sai todella hyvän orgasmin ja meinasin tukehtua. Tämän jälkeen hän ei ole vastustellut asiaa ollenkaan ja nauttii seksistä enemmän kuin koskaan...
  9. J

    näin meillä

    tietysti on. Miksi täällä yleensä tehdään seksistä jokin mörkö? Seksi on kivaa ja se on jopa parempaa ajanvietettä kuin salkkarit. Lapsenmielisyyttä kaikille, sillä lelujen kanssa leikkimistä ei ole syytä lopettaa koskaan
  10. J

    Mistä tämä johtuu...miehet auttakaa!

    Tässä iso vinkki: Meidän seksielämä sai mielettömän viahteen päälle, kun luin miehen eturauhasenhieronnasta. Sen jälkeen saan seksi ja huomiota loputtomasti ja miehen saan laukaistua siten vaikka 4 kertaa päivässä. Tietysti otan omani ennen miehen laukaisua, joten pitää muistaa, ettei häntä...
  11. J

    AUTTAKAA!

    \ Juuri näin toimitaan meilläkin ja molemmat nauttii. Suosittelen muillekin äideille miehen eturauhashierontaa. Kyllä seksi aina maistuu miehelleni ja laukeaa pian, jos peppua stimuloin, nam
  12. J

    turvaistuin asiaa

    kohta 4 v ja yhä selin... ja pysyy =) Onneksi on tilava auto, ettei tarvi turvallisuudesta tinkiä.
  13. J

    1v 10kk miten nukkumaan?

    meijän tytöt 1.6v ja 3,6v alkavat nukkumaan kun minä katson makkarissaan telkkua sohvalla. Isompi nukkuisi toki jo ilmankin. Meille tää järjestely sopii.
  14. J

    kuinka tulla toimeen...

    ..Tätä mää ihmettelen.miten ette pärjäis? Meillä on mun tulot samat kun sulla ja mies saa noin 1200e /kk. Maksetaan omakotitalon lyhennyksiä noin 800-900 e kk ja on autokin. Hvin pärjätään.
  15. J

    1-2 vuotiaiden ruoasta mm.herkut

    meil 1,6v ja syödään noita kaikkia.liikaakin.
  16. J

    Oulunseutu...

    Missä Oulusa myydään Tufferin ja Bakiton vaatteita? :wave:
  17. J

    Kiva tämä uus ÄP!

    En tykkää yhtään :x
  18. J

    bikinirajan ajelu

    \ Helpompi tapa on ollut vetää nyt kaikki pois näköyhteyden kadotessa. Muuten on tullu jätettyä ihan pieni tupsu B) Mieskin kyllä mielellään auttaa, joten nou hätä ;)
  19. J

    uusi ÄP Kelan sivuilla

    Tosi kivannäköinen pakkaus! Musta noi beiget haalarit on tosi kivat. Erinomainen juttu on myös nepparit potkareiden lahkeissa. Ei tullut 2006 pakkauksen potkareita käytettyä juuri siksi, kun nepparit puuttuivat. Pallokuosi mustakin ihana, samoin vihreäraidallinen.

Yhteistyössä