Hakutulokset

  1. N

    Kumpi olisit jos sun pitäisi olla joko koulukiusaaja tai koulukiusattu?

    Molempia. Koska olen ollut molempia kouluaikoina.
  2. N

    pahin asia tai juoru, joka sinusta on levitetty?

    Paljon on aikoinaan puhuttu ja puhutaan, pahimman (tällähetkellä liikkeellä olevan mukaan) olen kevytkenkäinen pettäjä joka levittää sukupuolitauteja, alkoholisti, ja vieläpä sekopää joka hakkaa miestänsä.. Muuten en välitä pskapuheista, mutta nämä kaikki koettelee tuoretta parisuhdetta...
  3. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Ei tätä vielä taho uskoa, mutta pikkuhiljaa kun tuo mieskin on niin ihanan innoissaan ja lörpöttelee masulle! :D Ite koittanu sitä vähän hillitä, kuitenkin itsellä semmonen tietty varovaisuus mukana kun jännittää että meneekö kaikki hyvin.. Nyt kun...
  4. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Pakko oli tulla jakamaan, kun nyt viimein sain pään sen verran "selväks" koko touhusta :laugh: Täällä Naspula sai sunnuntaina komian plussan, ja nyt pidellään peukut pystyssä et kaikki menee pikkuihmeellä hyvin! :heart: Molemmat ollaan tällähetkellä asian suhteen sekavin mutta onnellisin...
  5. N

    Jos naapuriisi muuttaisi...

    Muuttaisin pois, tulis sitten ketä hyvänsä noista.. Tosin jostain vuokrakämpästä ne ois helppo häätää pois ku vaa jaksais valittaa kaikesta mitä ne touhuaa.. oonn tainnukki asua melkei jokaisen, paitsi ukon jolla thainainen, naapurina :D
  6. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Heipsis! Joo, onhan se aika rohkeaa, mutta keskusteltu on ja molemmat tiedetään tilanne vaikka se vähän jännittäisikin että mitä jos.. :) Tiedostetaan molemmat kuitenkin, jos vaikka raskaus sattuisikin alkamaan, eikä välttämättä suhde toimisikaan, että mitä siitä "seuraa".. Tällä miehellä on...
  7. N

    Anu Saagim: Suomalaiset ovat lihavia mutta maaseudulla ollaan vielä lihavempia!

    Eiköhän noita lihavia ja hoikkia löydy mistä vain.. Mitä väliä sillä on, missä ja kuka on läski ku on läski kumminki?
  8. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hei kaikille! :heart: Vähän ollut ikävä porukkaa täällä, ja näin päätin tulla kertomaan kuulumisia :) Pikkuhiljaa alkanut päästä jaloilleen, uus mies törmäs muhun keskellä kirkasta päivää ja unohdin entisen miehen miten nyt voi näin nopeasti.. ja vauvakamat on pitkän harkinnan jälkeen...
  9. N

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    Ei sossu tuekaan, ja diakonia onkin mielestäni tarkoitettu satunnaiseen avuntarpeeseen, jos asiat vain menny miten menny tuloista riippumatta..
  10. N

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    Mä oon aikoinaan laskenu että miehen kanssa pärjättäis n. 90eurolla kuukaudessa.. et ei tuo 80e / 3vko ois paha, jos vaippoihin ei menis.. Minkäikänen vauva ja mitä se sitten syö, jollei samaa ruokaa kuin te? Siinäkin säästäis, kun vauva voisi syödä samaa ruokaa, itsetehtyä puuroa jne, ettei...
  11. N

    Ajatuksia nimestä Christabel? Ja ehdotuksia, mikä toiseksi nimeksi

    Christabel Mariella Virtanen :D
  12. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kaikille tasapuolisesti tsemppiä! :heart: Amalia sopii vallan mainiosti että oon mukana menossa! :) Ei tästä hommasta (ja pinosta!) niin vain vieroituta, vaikka kävikin miten kävi.. Miehen kanssa päätettiin että ainakin puolisen vuotta katsellaan elämää omillaan, ja toivottavasti "tavataan...
  13. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kiitti kaikille, ja pahoittelut kun en lukenut kovin huolellisesti teidän muiden juttuja :heart: Toivottavasti saatais korjattua juttumme, itse ainakin yritän parhaani!! Puskista tämä tuli kyllä itsellekkin! :( Ainakin katsellaan nyt erikseen miltä elämä näyttää.. Itse haluaisin mieheni...
  14. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Heipsistä kaikille taas! On vähä jääny palstailu vähemmälle, sillä meidän vauvapuuhat loppu tähän. :'( Eli ts. minut voinee poistella listoilta... : / Blogiakaan en ole päivitellyt, ehkä tässä jokupäivä saisi ajatuksia kasaan.. Lähdimme miehen kanssa eriteille. Koskaan en uskonut että...
  15. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Eikö tässä ollu vähänaikaa puhetta näistä otsikoista; Juu, oon huomannu saman ja taas viimeks; Vappu Pimiä ei peittele raskauttaan - upeampi kuin koskaan sai mut semmosen suruhyökyn alle ettei toista. :ashamed: Mut nauroin kyl itse jutusta löytyvälle (joo, luin sen silti) lausahdukselle "Vaikka...
  16. N

    Lapsen isä käyttäytyy sopimattomasti

    kappas, mihin mokoman tekstit häippäs? :D
  17. N

    Kun oma koira alkaa uhittelemaan- mitä tehdä?

    meidän rakki monesti murisee tai meinaa näykkiä komennettaessa, mutta sen ei saa antaa vaikuttaa omaan käytökseen. Ts. älä pelkää koiraasi, se taatusti huomaa sen ja pian oletkin menettänyt koirasi hallinnan, koira on paikan pomo. Itse otan mokomaa niskasta ja siirrän syrjään (ei, en roikota...
  18. N

    Sodastream vinkkejä kiitos

    En mää osaa koneiden erosta sanoa mitään, kun meillä on vain tuo yksi ( :D ), mutta olen käyttänyt paljon muutakin kuin "oikeita tiivisteitä". Mm. mustaherukkamehusta tulee i h a n a a :heart: Sitruunalla varmasti saa hyvää myös, riippuu tietenkin mausta.. Vissiin kaikenlaiset mehutiivisteet...
  19. N

    Onks tää normaalia koiralle ja väheneekö se ajan kuluessa?

    Hei ihan oikeasti! Koiranomistaja ei välttämättä edes tiedä koiransa tekosista, kun on poissa! Kuinka voisi tietää? Ei silloin ole kyse pilalle kasvattamisesta tai ettei tarkoituksen mukaisesti ole opetettu. Meillä kävi näin, koira ei koskaan jäänyt kiinni meille haukkumisesta tai...
  20. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kysymyksiin vastailen mielelläni, onhan näistä varmasti ollut puhetta joskus mutta ei varmasti kaikki listalla pidempään olleetkaan muista kaikkea :D Eli mä oon 20, (täytän 21 joulukuussa), mies täytti juur 34.. Me on seurusteltu hippasta vajaa 3,5 vuotta, ja heti viikko seurustelun jälkeen...

Yhteistyössä