Hakutulokset

  1. I

    Onko kukaan ajanu Norjaan pohjosen kautta?

    Tromsö alkoi kiinnostamaan :D Millasta tietä tuo käsivarren tie mahtaa olla, eli onko ihan ajettavassa kunnossa? Hyviä majapaikkoja Norjan puolella? Tietty tarvis varmaan hankkia passit kaikille..
  2. I

    Kasitie välillä Kokkola-Kemi, mitä tekemistä löytyy lapsille?

    Lomareissua tässä suunnittelen ja nyt näyttää siltä, että ajetaan saman päivän aikana n. 950km (ainakin). Ei siis vaikuta kovin hyvältä.. Koska aikaa on likemmäs 20 tuntia, niin tuohon matkan puoliväliin sopisi jokin hiukka pidempi tauko. Olen nyt yrittänyt ettiä netistä jotain, mitä tuolla...
  3. I

    Argh! Ei olis kannattanu käydä vaa'alla

    Mun on aina pysyny paino suht samassa, kilon verran ehkä voinu heittää mut käytännössähän sellanen ei meinaa mitään. Kummankin raskauden jälkeen jäi pari kiloa, mut nyt siis yli 5 vuotta pysyny paino samassa. Nyt kun kävin vaa'alla, olikin tullu 6 kiloa painoa lisää :O siis what?! en mä ole...
  4. I

    Remppalainaa, miten olette saaneet?

    Mitä siihen on vaadittu? Onko talosta/asunnosta täytynyt olla maksettu jonkin tietyn verran, oletteko tarvinneet takaajat vai miten sitä saa?
  5. I

    5v:n lääkärintarkastus, onko tarpeellinen?

    Katotaanko siellä jotain oleellista? Mulla on sellainen muistikuva, että olisi kokeiltu vatsaa mut juur muuta en muista enää. Enkä muista edes, että mitä tuolla vatsan tunnustelulla haettiin.. :ashamed: Kuopuksella on 5v neuvola keskiviikkona ja se lääkäri on vielä varaamatta. Vähän mietin...
  6. I

    Ammattikorkeasta valmistuneita.. ?

    Miten pitkän opinnäytetyön kirjoititte? Tai jos muistatte, niin miten paljon sivuja tuli teoriaosuuteen? Tietty riippuu aiheesta yms.. Mä taistelen oman teoriaosuuteni kanssa parasta aikaa enkä yhtään tiedä, koska se on siinä kunnossa että kehtaisi lähettää opettajalle. Enkä ole mitään...
  7. I

    Helposti-paketti, miten tarkat ne mitat ovat?

    Yritin saada farkut mahtumaan C4-kokoiseen helposti-kuoreen ja kyllä ne sinne menivätkin. Nyt se vain näyttää siltä, ettei se ihan ole alle 3cm paksu.. :xmas: Jos kuitenkin saan tungettua kuoren postin oranssiin laatikkoon, niin jääkö se postiin ostajan noudettavaksi vai mahtaako mennä perille...
  8. I

    Minkä ikäiselle Harry Potterit on tarkoitettu?

    Antaisitteko 6 vuotiaan kattella? Miten mulla on sellanen mielikuva, että niitä ei ole tarkotettu ainakaan alle 10 vuotiaalle.. mut en ole yhtään ite kattonu, niin siksi nyt kyselen mielipiteitä fiksummilta.. :D
  9. I

    Että voikin suututtaa, ärsyttää ja pelottaa samaan aikaan

    Samaa juttua taas. Eli meillä on lauantaina häät, joissa mies on bestman. Miehellä ja morsiamella on ollu suhde sinä aikana kun me ollaan oltu naimisissa ja morsian odottanut sulhasen lasta (olivat siis yhdessä jo silloin). Mä olin jo keränny kaiken rohkeutuni ja itsetuntoni kasaan ja...
  10. I

    Nyt vimpat tsempit ens viikon koetokseen *turhis*

    Viikon päästä on edessä se, mitä mä olen jännittänyt ja kauhulla odottanut jo puolisen vuotta. Nyt on jo muutaman päivän särkeny päätä ja pinna ollu todella kireällä tuon takia. Ja varmasti tää olotila jatkuu koko viikon. Eli tiedossa on ne häät, joissa mun mieheni on bestman. Mukavana...
  11. I

    Mitä häälahjaksi?

    Meidät on elokuussa kutsuttu erään pariskunnan häihin. Ekat juhlat on kirkossa ja sen jälkeen syödään ravintolassa. Näitä seuraa pari viikkoa myöhemmin kavereille suunnatut "ryyppyhäät" mökillä. Ekoihin juhliin meidät on kutsuttu perheenä ja toisiin ilman lapsia. Meillä ei todellakaan ole...
  12. I

    Puuhamaan ruokapaikat/grillit?

    En löydä tuolta Puuhamaan nettisivuilta vastausta.. |O Mutta siis, miten nuo grillit toimii siellä? Siis onko siellä hiiliä/puita valmiina/ostettavaksi? Entä onko siellä mitään muuta varteenotettavaa ruokapaikkaa? Sen verran paljon ketutti Korkeasaaren "ravintolassa" että en halua kokea...
  13. I

    Lähteekö mustikka jollain konstilla pois vaatteista?

    Meillä on lapset innostunu keräämään mustikoita ja pikkuhiljaa alkaa kaikista vaatteista löytyä samanvärisiä länttejä.. :whistle:
  14. I

    No minkä ikäisenä yleensä opitaan pyöräilemään ilman apupyöriä?

    Meidän lapset on oppinu 4 ja 3 vuotiaina. Kiinnostaa tietää, milloin keskimäärin lapset oppii..
  15. I

    Kesäbiisejä pinoon!!

    http://www.youtube.com/watch?v=CcbltGDnRKo Raappana feat Jukka Poika - Luotu ajamaan
  16. I

    Lapset jäi yökylään ihan yllättäen.. *turhis*

    Ja nyt meillä on sitten kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa koko ilta.. :heart: vielä kun keksisi jotain kivaa tekemistä.. taidetaan kyllä olla vaan kotona ja nauttia rauhasta..
  17. I

    Mitä suunnitelmissa?

    Mä olen Tampereella ja suuntana on baarit ja LordEstin keikka B) Lapset ja mies ovat kotona :D oon ekaa kertaa "yökylässä" 6½ vuoteen.. :whistle:
  18. I

    Pohdintaa juhliin menosta..

    Taustatietoa tiivistetysti: Miehellä on ollut suhde 2½ vuotta sitten ystävänsä naisen kanssa. Nyt tuo kaveri + naisensa ovat menossa naimisiin ja mieheni on bestman. (Niin ja me siis ollaan oltu naimisissa jo 4v eli mies petti tuolloin pari vuotta sitten) Nyt tuli hääkutsut noihin...
  19. I

    Asuntomessuille menijöitä?

    Millä ihmeellä sinne Kuopioon kannattaisi mennä? Jos menee autolla, niin on pakko jäädä yöksi ja siinä menee siis koko vkl.. Junalla ehtis olemaan paikanpäällä kokonaiset 4 tuntia.. Lentokoneella mennessä tarvis ensin ajaa Hesaan eikä sekään ole kovin fiksua.. |O |O |O Taitaa...
  20. I

    Kyl maar luottokortin saaminen on helppoa *turhis*

    Miehen luottokortti on lopetettu viime heinäkuussa kun vaihdettiin pankkia. Jätettiin kuitenkin tili säästämistä varten tuonne vanhaan pankkiin, mutta niin ettei siihen ole yhtään korttia. Nyt sieltä tulla tupsahti uusi luottokortti tonnin luotolla. Ja mä kun olin luullut, että luottokorttia...

Yhteistyössä