Hakutulokset

  1. N

    Voihan päikkärit!!!

    Meillä on samanlainen tilanne. Tyttö on nyt 1 v 9 kk ja ei ole nukkunut päikkäreitä kolmeen päivään. Nukkuu katkeamatonta yöunta 11 h. Tyttö ei ole yhtään väsynyt päivällä ja nukuttaminen on vaan huudatusta. Ollaan hieman ymmällään, että joko näin pieni jättää päikkärit kokonaan pois.
  2. N

    1v9kk:11h yöunta,ei päikkäreitä

    Eli meidän tyttö nukkuu katkeamatonta yöunta 11h (21.30-8.30). Päikkäreille ei suostu käymään sisälle eikä ulos vaunuihin. Jaksaa kyllä ihmeen hyvin ilman päikkäreitäkin. Onko kellään muulla tällaista? Hieman ihmetyttää, kun tyttö on kuitenkin vielä noin pieni.
  3. N

    atooppinen ihottuma

    Meillä vähän alle 2-v. tyttö ja tuosta kyseisestä vaivasta kärsitty yli vuosi. Perusvoiteena käytetään muistaakseni Neribase-merkkistä rasvaa. Saatiin siihen neuvolalääkäriltä resepti, niin saadaan vähän halvemmalla. Sillä rasvataan joka aamu ja ilta koko tyttö. Silloin kun ihottuma on oikein...
  4. N

    tapaispa ulkoilessa jonkun ihanan miehen

    ja sitten kahville ja puuhiin meille.. ilman mitää sitoumuksia. :p :p :whistle:
  5. N

    G:tupakoitko? Montako korvatulehdusta lapsellasi on ollut?

    Ei tupakoida.- Ei ole ollut korvatulehduksia. Lapset 4v ja 2v
  6. N

    G: Mitä miehesi tekee työkseen? titteli?

    meitin isi pitää kotona sohvaa pystyssä!!!! =) =)
  7. N

    Minkä ikäiselle lapselle hammastahnaa?

    Elikkäs minkä ikäiselle lapselle olette antaneet hammastahnaa? Kaupoissa kun tuntuu olevan ensimmäiset tahnat jo 0-2 -vuotiaille.
  8. N

    Raskautuminen km:njälkeen ennen seraavia menkkoja?

    Eli tietoa kaipaisin.. Minulla oli km 7.4 rv6+3, ja jälkivuoto kesti viikon. Raskaustesti näytti negaa heti kun vuoto loppui. Menkkoja olen tässä odotellut, mutta nyt minulla on ilmennyt joitakin raskausoireita.. Olin keskeytetyssä yhdynnässä 16.4 ja 29.4. Olisiko näistä päivistä jo voimut...
  9. N

    1v8kk ei syö!!

    Meillä tyttö nyt 1v7kk ja on ollut aina huono syömään. Oli syntyessään pieni kokoinen ja käyrien alapuolella mennään reilusti. Nytkin on kausia, ettei mene mikään lämmin ruoka alas. Puuro onneksi yleensä maistuu sekä viilit, hedelmäsoseet ja jogurtit, sekä tietysti kaikki makea. Itseä...
  10. N

    Cittarissa välikausipukuja?

    Kiitos. Pitääpä käydä tänään kattelemassa. OOn kyllä menossa jesperjunior-lastenvaatekutsuille ja sieltähän saisi ainakin jonathanin puvun. Tyyrishän sekin kyllä on. Ja kauris 71: Etsin pukua tytölle, joten myynnissä oleva puku on meille mielestäni liian poikamainen. Kiitos kuitenkin!
  11. N

    Cittarissa välikausipukuja?

    Eli onko cittarissa hyviä välikausipukuja (koko 80 cm)? Minkä merkkisiä sieltä löytyy ja minkä hintaisia mahtavat olla? Kiitos, jos joku viittii vastata. Ollaan lähdössä kaupunkiin ostoksille ja en viittis turhaan ravata kauppoja.
  12. N

    kondylooma

    siitä mistä tämä niin kiivas keskustelu lähti liikkeelle, en edellenkään ymmärrä yhtä asiaa.. joka tämän keskustelun aloitti(nimeä en muista) oli jo menossa hoitoihin eli siis otti vastuun asiasta, jos olis jättäny menemättä sillon vasta olis vastuuton ja erittäin tyhmä. enkä kyllä ymmärrä...
  13. N

    kondylooma

    \ no nyt olikin oikein vuosisadan kommentti, voi jeesus.. on se sitte kiva kun meidän ihan normaalien ihmisten joukkoon pääsee nykyään kirjottelemaan jo ihan enkelitki.täällä ainaki yksi jolla tartunta ja lääkärin mukaan tartunta tullu uimahallin saunasta tai yleisestä vessasta. tai sitte oisko...
  14. N

    Taaperot ja laskettelu

    En veisi missään nimessä. Meillä puolitoista vuotias ja tarkoitus totuttaa lasketteluun aikaisintaan parin vuoden päästä, luultavasti vasta yli neljän ikäisenä.
  15. N

    1 vee ja televisio

    Täällä myös yksi television orja. :ashamed: Meillä 1v 5 kk katsoo lastenohjelmia. Tosin vain pienille sopivia. Seuraa hetken ja touhuaa välillä muuta ja taas hetken seuraa ohjelmaa. Ei tuijota tietenkään koko päivää televisiota. Itsekin tykkään katsoa televisiota ja seurata sarjoja. Tosin...
  16. N

    akne arvista

    :wave: :)
  17. N

    Yasminellen pakkaus!!

    Haluan vain sanoa että ne pillerit kannattaa vaihtaa pois ja nopeesti!!!mun kaveri käytti niitä ja sen takia ei voi enää saada lapsia!!!!
  18. N

    1-vuotias ei syö perunaa!!!!!

    Täällä myös yksi kohtalotoveri! :wave: Meilläkin menisi makaroni ja riisi, muttei peruna. Olenkin laittanut esim. jauhelihakeiton sekaan makaronia vähän, niin sitten maistuu. Myös perunamuussi on alkanut uppoamaan vihdoinkin.
  19. N

    Mites usein teitin miehet

    mies haluaa yleensä kerran viikossa...itsellä olisi haluja joka päivä, mutta...
  20. N

    2v puhe

    Mun poika on syntynyt helmikuun alussa 2005 eikä myöskään puhu kuin muutaman sanan mutta en viitsi olla vielä huolissaan asiasta.Eiköhän tuo kouluikään mennessä ala höpisemään :)

Yhteistyössä