Hakutulokset

  1. Pink Poodle

    Ruokahaaste vko 34 äänestys

    Tee vaan. En pääse nyt koneelle ja kännykällä hankalaa.
  2. Pink Poodle

    Ruokahaaste vko 34 äänestys

    Kasvisruoka käy :)
  3. Pink Poodle

    Ruokahaaste vko 34 äänestys

    Mulla ei ole vielä uutta aihetta antaa. Tytär voisi jotain kehittää kunhan kotiin tulee. Jos Scarletilla on joku idea niin laittakoon :)
  4. Pink Poodle

    Ruokahaaste vko 34 äänestys

    Tytär kokkasi ja kuvasi, juo maitoa aina ruuan kanssa :)
  5. Pink Poodle

    Ruokahaaste vko 34

    Sugo alla toscana pasta 150g palvikinkkusuikaleita Pieni sipuli 1 valkosipulin kynsi 1rkl tomaattisosetta 1tl sokeria 2 isoa tomaattia kuutioina Mustapippuria, basilikaa, oreganoa, suolaa Kuullota sipuli. Lisää kinkkusuikaleet, tomaattisose ja sokeri Lisää tomaatit ja pippuri...
  6. Pink Poodle

    Tein tänään ratkaisun!

    Ymmärsinkö oikein että miehesi siis vuoden ollut pois kotoa? Miten usein käy kotona? En kyllä yhtään sitten ihmettele miksi mietit eroa. Vaikea tilanne ja uusi vauvakin tulossa. Paljon jaksamista sulle :hug:
  7. Pink Poodle

    Tein tänään ratkaisun!

    Itse olen sitä mieltä että ero on vasta sitten kun kaikki muu on kokeiltu. Mikäli mies on valmis vähentämään töitä tai voisitte muuttaa vaikka lähemmäs miehen työpaikkoja niin voihan se toimiakin :)
  8. Pink Poodle

    Pesetkö kissan ruokakupin erikseen ja eri välineillä?

    Mulla on oma astianpesukone kissan astioita varten:xmas:
  9. Pink Poodle

    Miten eroon suklaasta?

    Itse olin todella riippuvainen suklaasta. Keväällä heräsi ajatus terveemmästä elämästä (minulla on reilusti ylipainoa) ajattelin etten kiellä suklaata itseltäni, mutta nautin jokaisesta palasta. Muutenkin olen ruokailujani miettinyt niin että kaikkea saa syödä. Olen myös aloittanut...
  10. Pink Poodle

    Maistuisiko?

    Kyllä kiitos, saa toimittaa tähän olkkarin sohvalle maitolasin kera :p
  11. Pink Poodle

    Kuopiolaiset, mistä löytyy parhaat kirpparit?

    Nostellaanpas jos joku Kuopiolainen sattus oleen paikalla :)
  12. Pink Poodle

    Ihminen on aika ihmeellinen.

    Hyvin Jännää :D
  13. Pink Poodle

    Kuopiolaiset, mistä löytyy parhaat kirpparit?

    Jotain sisustusputiikkejakin olisi kiva käydä katsastamassa :)
  14. Pink Poodle

    Mitä mieltä olet minusta? ;)

    Olet kokeilunhaluinen, aina puuhaamassa jotain, tylsistyt helposti jos mitään ei tapahdu, haluat huolehtia perheestäsi, välillä olet ehkä hieman herkkäuskoinen, haluat uskoa ihmisistä vain hyvää :)
  15. Pink Poodle

    ZOMBIT TULEE! mutta mitä sinä tekisit? (kysely)

    Vaihtasin kanavaa. En katso kauhua, varsinkaan zombeja.
  16. Pink Poodle

    poikani on tyhmä ja hänen todistuksensa huono

    "Pelkään, että poika päätyy vankilaan, alkoholistina rannoille veneen alle asumaan tai löytyy huumeiden yliannostuksen takia kuolleena siltojen alle. " Näinhän siinä tulee käymään suurimmalle osalle ihmisiä :)
  17. Pink Poodle

    sanokaahan suoraan vesipullosta...

    Mulla on vesipullo käsiveskassa mukana ja käytän kyllä ihan juomiseen. Yleensä se on joku muumilimupullo mikä löytyny kaapista, ei mikään Evian :D
  18. Pink Poodle

    Mielensäpahoittaja-anoppi tulossa meille yökylään

    Voihan ap muiden vieraiden kuulleen kysäistä anopilta minne hän on laittanut vessan rätin, "ettet vaan olisi taas pyyhkinyt kahvipöytää sillä" :D

Yhteistyössä