Hakutulokset

  1. H

    ~KesäMassut 2007~

    Kiitos Kreecher kannustavista sanoistasi ja muillekin kommentoineille! Olen täällä jo hieman rauhoittunut, samoin vuoto. Olen ajatellut, että se on riesana koko lopun raskausajan, mutta jos se loppuu, niin sehän on vain positiivista =) . Kreecher tiedätkö oliko pelkkä vuoto perusteena ystäväsi...
  2. H

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Nyt tulee vain omaa napaa, on pakko päästä purkautumaan. Mulla on ollut tässä aika ankeat ja piinaavat kaksi viikkoa. Viime viikon maanantaina aamupissalla lurahti pönttöön reippaasti verta. Säikähdin ihan hirmuisesti, että taas meni kesken. Lähdettiin heti päivystykseen, josta sain...
  3. H

    ~KesäMassut 2007~

    Sunnuntaita! Äiti77: Sain meillekin ajan Hemoon rakenneultraan 5.2. Teillä ultra onkin ennen meitä, joten voit kertoa kokemuksiasi sitten minulle. Tuota Tiina Posaa on kyllä joka paikassa kehuttu paljon. Mukava nainen, olen pari kertaa käynyt hänen gynevastaanotolla. Keskiraskauden...
  4. H

    ~KesäMassut 2007~

    Hiljaiseloni päättyy jälleen... :) Onnittelut kaikille naimisiin/kihloihin menneille ja voimia teille, joita koetellaan. Älkäähän vielä menettäkö toivoa! Voi kun olen kade teille, kun PÄÄSETTE rakenneultraan! Meillä täällä Hämeessä ei saa kuin np-ultran ja rakenne pitää mennä yksityiselle...
  5. H

    ~KesäMassut 2007~

    Kiitos istukanpaikka ja kestovaippa kommentoinneista! Kaipa sitä on vaan jaksettava likkeitä odotella vielä aika kauan... Kestovaippoja aion kyllä harkita tosissani, kesällä saa vaipat hyvin kuivattua ulkona. Ja voihan sitä puolikestoillakin, esim. reissussa käyttää kertokäyttövaippoja. Nyt...
  6. H

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Te jotka olette jo tunteneet tai aavistelleet tunteneenne vauvan liikkeitä, missä kohdassa teillä on istukka? Itsellä on edessä, ja sanotaan että silloin liikeet tuntuisi paljon myöhemmin. Onko siis totta, että ensisynnyttäjänä voisin tuntea liikkeet vasta viikolla 20? Onko kokemuksia...
  7. H

    ~KesäMassut 2007~

    Sunnuntaita! Ajattelin katkaista hiljaiseloni ja kirjoitella jotain ettei aivan tiputa listalla... Ruuasta on ollut paljon keskustelua. Itse aion välttää kaikkea neuvolassa kiellettyä. Sen verran neurootikko olen, että jos jotain tapahtuisi, niin en antaisi sitä itselleni anteeksi. Saanpahan...
  8. H

    ~KesäMassut 2007~

    Omaa napaa..., ei tarvitse kommentoida. Ultra takana ja fiilikset on taivaissa =) !!! Aamulla käytiin miehen kanssa katsomassa miten Hippusemme voi ja siellähän se polskutteli! Aivan mahtava tunne oli nähdä pikkuinen kuvaruudulla! Jotenkin olen ollut niin hermona tämän alkuraskauden, kun on...
  9. H

    ~KesäMassut 2007~

    Tuosta aiemmasta toksoplasmoosi-sepustuksestani unohtui se tärkein, eli tartuntaa voidaan hoitaa lääkkeillä jo raskausaikana. Odottava äiti tosin on jatkuvassa seurannassa, kuten sikiökin. Lapsen synnyttyä tehdään lisää tutkimuksia. En kyllä tiedä, että pureeko lääkkeet täysin tartuntaan eli...
  10. H

    ~KesäMassut 2007~

    Täällä on ollut keskustelua kissoista, ja joku kyseli, mitä se toksoplasmoosi aiheuttaa lapselle. Olen ammatiltani kehitysvammaistenohjaaja, joten opiskeluajoilta muistan aiheesta jotain. Nykyäänhän hygienia on niin hyvää, ettei tartuntoja juuri tule. MUTTA varovainen kannattaa olla, sillä se...
  11. H

    ~KesäMassut 2007~

    Moi! Mulla on koko raskauden ajan ollut menkkamaisia kipuja, sellaisia että on rajoilla tarvitseeko särkylääkettä. Eilen sitten pääsin alukuraskauden ultraan ja helpotuksekseni siellä todettiin, että kaikki on niinkuin pitää. Syytä kivuilleni ei siis löytynyt, niiden pitäisi kuulemma helpottaa...
  12. H

    ~KesäMassut 2007~

    MOIKKA! Jostain syystä ei seksi maistu mullekaan. Jotenkin outo tilanne, itsekin on vähän hämillään asiasta. Mutta uskon ja toivon, että tämän alun jälkeen halut taas palaa. Ehkä tämä uusi tilanne vaatii hieman totuttelua sekä minulta että mieheltä. Onneksi mies on niin ymmärtäväinen! Kiva...
  13. H

    ~KesäMassut 2007~

    :wave: kesämassut! Ilmoittaudun mukaan! Sain eilen "virallisen" tiedon, että olen raskaana, kun kävin labrakokeessa :heart:. Sitä ennen tein kolme haamua, joista ensimmäinen oli kp34/28 (normaali kp on 28 ). Takana on yksi varhainen km parin kuukauden takaa, joten jännittävät paikat on viime...
  14. H

    Täläinen tarina

    .Jos mies ei hyväksy lapsiani....ei kelpaa kyllä minulle. Koko paketti tai ei mitään!!!!!
  15. H

    peloissaan

    Haluatko olla kahden "lapsen" yksinhuoltaja?Ja vielä kun isompi "lapsesi" käyttäytyy kuin pahimmassa murrosiässä oleva teini? Itse kulutin monta vuotta elämästäni huolehtiakseni tästä isoimmasta"lapsesta" ja se oli rankkaa......Näin jälkeenpäin kadun kovasti,sillä pienimmät lapseni olisivat...
  16. H

    kaunein ja elegantein nimi

    \
  17. H

    Miten opettaa lapsi kuivaksi?

    \ Riemukkaita uutisia! Meidän likka on nyt vihdoin kuiva! Muutamia päiviä tuon edellisen episodin jälkeen likalla napsahti jotain päässä ja iski hirvittävä himo tarroihin. Kävi kakkimassa pottaan ehkä 10 kertaa päivässä, kikkare kerrallaan, että vaan sais tarran. Tätä kesti jotain pari viikkoa...
  18. H

    Miten saan lapsen kakkaamaan pottaan?

    Mä yritin meidän 2 v 5 kk ikäiselle sitä, että jätin hetkeksi ne kakkavaipat vaihtamatta. Sitten pohdittiin yhdessä, että onpas nyt ilkeä tunne housuissa ja kerroin samalla tytölle, että tämän takia kaikki aikuiset ihmiset kakkaa mieluummin pyttyyn. No, meilläkin on homma vielä vaiheessa. Pissat...
  19. H

    Kun isosisko ei anna pikkusiskon nukkua?

    \ Juu, oli vinkkiä! Kiitos! Tuo sun systeemi nukuttamiseen vois toimia meilläkin muuten, mutta kun tää isompi tosiaan ketkuilee ja meluaa ennen maatemenoaan ja se sitten herättää tuon pienemmän. Meillä tuo vauva nukahtaa ihan omia aikojaan sinne sänkyynsä sillä aikaa kun me syödään isomman...
  20. H

    Teippivaipoista asiaa..

    No, meillä käytetään pääasiassa kyllä kestovaippoja, mutta sen verran, mitä nyt kertakäyttöisiä käytetään, niin olen ostanut housuvaippoja siitä lähtien kun vauva alkaa seistä tukea vasten. Eli meidän 10 kk ikäisellä on niitä ollut käytössä jo kohta 2 kk. On mun mielestäni paljon helpompi pukea...

Yhteistyössä